Kursiniai darbai

Įmonės marketingo padalinio analizė: UAB "Norvelita"

9.2   (3 atsiliepimai)
Įmonės marketingo padalinio analizė: UAB "Norvelita" 1 puslapis
Įmonės marketingo padalinio analizė: UAB "Norvelita" 2 puslapis
Įmonės marketingo padalinio analizė: UAB "Norvelita" 3 puslapis
Įmonės marketingo padalinio analizė: UAB "Norvelita" 4 puslapis
Įmonės marketingo padalinio analizė: UAB "Norvelita" 5 puslapis
Įmonės marketingo padalinio analizė: UAB "Norvelita" 6 puslapis
Įmonės marketingo padalinio analizė: UAB "Norvelita" 7 puslapis
Įmonės marketingo padalinio analizė: UAB "Norvelita" 8 puslapis
Įmonės marketingo padalinio analizė: UAB "Norvelita" 9 puslapis
Įmonės marketingo padalinio analizė: UAB "Norvelita" 10 puslapis
Įmonės marketingo padalinio analizė: UAB "Norvelita" 11 puslapis
Įmonės marketingo padalinio analizė: UAB "Norvelita" 12 puslapis
Įmonės marketingo padalinio analizė: UAB "Norvelita" 13 puslapis
Įmonės marketingo padalinio analizė: UAB "Norvelita" 14 puslapis
Įmonės marketingo padalinio analizė: UAB "Norvelita" 15 puslapis
Įmonės marketingo padalinio analizė: UAB "Norvelita" 16 puslapis
Įmonės marketingo padalinio analizė: UAB "Norvelita" 17 puslapis
Įmonės marketingo padalinio analizė: UAB "Norvelita" 18 puslapis
Įmonės marketingo padalinio analizė: UAB "Norvelita" 19 puslapis
Įmonės marketingo padalinio analizė: UAB "Norvelita" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

“Vienas svarbiausių instrumentų, užtikrinančių ilgalaikę įmonės sėkmę rinkoje, - veiksmingas marketingas. Pagrindinis marketingo tikslas – vartotojų poreikių patenkinimas. Tenkindami vartotojų poreikius, įmonė priima sprendimus, susijusius su pačia preke, jos kaina, prekės pateikimu pirkėjui ir rėmimu. Šios keturios sprendimų grupės vadinamos marketingo kompleksu”( Kuvykaitė R., 2001).
„Marketingas yra plačiai paplitęs kasdieniniame gyvenime ir dažniausiai suprantamas kaip verslo įmonių veiklos būdas.Marketingą naudoja anaiptol ne vien verslo įmonės ir organizacijos. Norėdamos sužadinti pageidautiną žmonių reakciją, jį pasitelkia ir visuomenės, politinės, valstybės valdymo ar net religinės organizacijos bei institucijos. Pavyzdžiui, valstybės valdžia kuria ir įgyvendina aplinkos apsaugos, kovos su nusikalstamumu ar nuosavybės apsaugos įstatymus ir apie tai informaciją skleidžia ją dominančiose šalyse bei tarptautinėse organizacijose. Taip ji, siekdama paskatinti užsienio investicijas arba pagerinti šalies prestižą, vykdo savo šalies populiarinimo ir įvaizdžio gerinimo darbą. Daugelis žmonių dalyvauja marketinge ir patiria jo poveikį kaip prekių ir paslaugų pirkėjai bei vartotojai ar visuomeninio gyvenimo dalyviai: jie sprendžia, ką ir kur pirkti, už ką balsuoti, kur ir kaip atostogauti ir pan. Dėl to marketingo žinios naudingos ir reikalingos ne tik tiems, kurie jį vykdo, bet ir tiems, kurie jį patiria“( Pranulis V., Pajuodis A., Urbonavičius S.ir kiti, 2000).
Taigi, šio darbo pagrindinis tikslas yra sužinoti kodėl UAB“Norvelita“ įmonėje reikalingas marketingo padalinys.
1. Apibrėžti sąvoką „marketingas“, apibrėžti kokie yra marketingo tikslai, uždaviniai ir funkcijos, apibrėžti, koks turi būti marketingo padalinys įmonėje.
2. Pristatyti UAB“Norvelitą“ ir jos veiklą, bei organizacinę valdymo struktūrą, išsiaiškinti priežastis, kodėl UAB“Norvelita“ reikalingas marketingo padalinys.
„Marketingas remiasi nuostata, kad verslo įkūrimas ir veikla turėtų prasidėti nuo poreikių išsiaiškinimo ir tik juos tenkinant būtų siekiama verslo tikslų.“
Virvilaitė (1997) marketingą apibrėžia taip:
„Marketingą galima aiškinti ir kaip ekonominį procesą, ir kaip valdymo funkciją, ir kaip gamybinės – ūkinės veiklos koncepciją.“
„Įmonės požiūriu marketingą galima apibūdinti kaip gamybinės – ūkinės ir komercinės veiklos valdymo kompleksinę sistemą, kuri nukreipta į konkretaus vartotojų segmento poreikių patenkinimą. Čia išreikštas...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4332 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
23 psl., (4332 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 23 psl., (4332 ž.)
  • Word failas 197 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt