Darbo vadovė lekt. L. STEIBLIENĖ
Vertinimas____________________
_____________________________
Vilnius
2007
PRIEDAI:
1 Priedas 32
ĮVADAS
Augant ir plečiantis rinkoms, tampant sudėtingiems gamybos procesams bei didėjant paslaugų ir produktų pasiūlai, verslininkai yra priversti labiau pabrėžti savo skiriamuosius bruožus iš kitų konkurentų, atskleisti savo produktų savitumą. Vis dažniau verslas susiduria su išsamios informacijos poreikiu apie rinkoje veikiančius veiksnius. Įvertinti esamą padėtį kainuoja pigiau negu daryti sprendimus neišanalizavus rinkos. Įmonė turi nuolat stebėti rinkoje vykstančius pokyčius, atlikti rinkos tyrimus, vykdyti išsamią šių tyrimų analizę, siekiant geriau išsiaiškinti bei patenkinti vartotojų poreikius. Būtina pastoviai stebėti konkurencinę aplinką, numatyti galimus konkurentų veiksmus, prognozuoti rėmimo strategiją, jos įgyvendinimo etapus bei jų poveikį vartotojui. Mūsų įmonė, norėdama rinkai pasiūlyti naują gaminį ar priimti strateginius sprendimus, stengsis išanalizuoti rinką, nes taip mes tiksliau galėsime prognozuoti ir, žinoma, daugiau uždirbsime pelno.
Savarankiško darbo tikslas – išanalizuoti būsimos įmonės UAB „ODIVELA“ rinką, pritaikant strategijas, kad įmonė pritrauktų kuo daugiau pirkėjų.
Šio darbo uždaviniai:
1. Įvardyti marketingo komplekso elementus, marketingo koncepsiją;
2. Išanalizuoti įmonės mikro ir makro aplinkas;
3. Nustatyti įmonės tikslinę rinką;
4. Išsiaiškinti, kas turi įtakos vartotojo pasirinkimui;
5. Nurodyti prekių, kainų, pateikimo ir rėmimo politikas.
PRAKTINIS DARBAS Nr. 1
UAB „ODIVELA“ VEIKLA
1. Išvardinti rinkodaros komplekso elementus.
2. Kokia ir kodėl naudojama rinkodaros orientacija?
Rinkodara – tai poreikių išaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo ir įgyvendinimo procesas, leidžiantis pasiekti verslo tikslus.
1. Kurdamos savo įmonę, mes nusprendėme pasirinkti šiuos rinkodaros komplekso elementus:
1) Produktas (1P) – gaminiai iš odos: piniginės, rankinės, kelioniniai krepšiai.
2) Kaina (2P) – prieinama aukštas pajamas gaunantiems asmenims.
3) Vieta (3P) – Vilnius, PC „Akropolis“ (Ozo g. 25); PC „Gedimino 9“ (Gedimino pr. 9); Žalgirio g. 20.
4) Rėmimas (4P):
• aukštos kokybės reklama;
• asmeninis pardavimas;
• pardavimo skatinimas – kainų mažinimas;
• populiarinimas.
2. Mes pasirinkome prekės ir pardavimo koncepcija, nes mūsų įmonės tikslas yra gaminti aukštos kokybės gaminius. Tokiu būdu mes naudojame aukštos kokybės reklamą prekėms įsiūlyti tam, kad parduotume kuo daugiau prekių.
PRAKTINIS DARBAS NR. 2-1
ĮMONĖS MARKETINGO MIKROAPLINKA
1. Kokie mikroaplinkos elementai...
Šį darbą sudaro 3356 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!