Marketingo tyrimai yra atliekami norint sėkmingai valdyti didelės apimties komercinę informaciją, suprasti ir analizuoti rinkoje vykstančius procesus. Sprendimo teisingumas labai priklauso nuo turimos informacijos. Taip pat ir valdymo sprendimai reikalauja informacijos, tam ir yra daromas marketingo tyrimas.
UAB „Saldva“, įmonės gaminamos produkcijos (prieskoniai, pagardai, kvapnios žolelės. įvairūs riešutai, džiovinti vaisiai, kakava ir arbata, prieskoniai ir maisto priedai maisto pramonės gamintojams) populiarumo Kėdainiuose nustatymas reikalingas tam, kad sužinotume kokią vietą šiame mieste užima ši įmonė tarp kitų tokią produkciją gaminančių įmonių, kokia jos gaminamos produkcijos paklausa tarp Kėdainių miesto gyventojų, koks jų skonis ir panašiai.
TYRIMO OBJEKTAS - UAB „Saldva“ produkcija.
TYRIMO TIKSLAS - atlikti UAB „Saldva“ produkcijos populiarumo Kėdainiuose marketingo tyrimą.
5. sužinoti respondentų nuomonę apie UAB „Saldva“ produkciją;
6. atlikti UAB „Saldva“ produkcijos populiarumo analizę.
Tyrimo hipotezės:
Suformulavusios tyrimo problemą, tikslą bei uždavinius, išskirsime pagrindines tyrimo hipotezes, kurios padės atskleisti UAB „Saldva“ produkcijos populiarumą, lyginant su kitomis, tokią produkciją gaminančiomis įmonėmis.
1. išsiaiškinti ar UAB „Saldva“ prekių pakuotė yra patogi ir patraukli vartotojams;
2. ar kaina yra prieinama vartotojams;
3. ar tinkamas jos paskirstymas ir rėmimas;
4. ar pirkėjai patenkinti siūloma UAB „Saldva“ produkcija.
Darbo metodika: Literatūros analizė ir anketinė apklausa.
1. UAB „Saldva“ IR JOS PRODUKCIJA
ĮMONĖ – PRIESKONIŲ GAMINTOJA
B.Šifrin įmonė „Saldva“, pradėjusi savo veiklą 1994 m., gamina ir fasuoja įvairius prieskonius, jų mišinius, pagardus, konditerines žaliavas, taip pat arbatą ir kakavą, yra didžiausia prieskonių perdirbimo įmonė Lietuvoje. Lietuvos prieskonių rinkoje įmonė užėmė lyderio pozicijas. Įmonės ženklu pažymėta produkcija yra gerai žinoma ne tik visoje Lietuvoje, bet ir kitose Baltijos šalyse, Rytų Europoje ir NVS šalyse.
Įmonės produkciją būtų galima suskirstyti į dvi grupes:
• plačiai vartotojų grupei skirti prieskoniai;
• prieskoniai ir maisto priedai maisto pramonės gamintojams.
Plačiai vartotojų grupei skirtų fasuotų prieskonių galima rasti kone visose Lietuvos parduotuvėse. Šiai dienai ši „Saldva“ produktų grupė užima 23% visos plačiai vartotojų grupei skirtų prieskonių rinkos Lietuvoje (PROFINDEX duomenimis). Stilinga pakuotė, mažas išfasavimas, visada platus asortimentas ir...
Šį darbą sudaro 4466 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!