Kursiniai darbai

Įmonės marketingo tyrimas: prieskonių perdirbimo įmonė UAB "Saldva"

9.6   (2 atsiliepimai)
Įmonės marketingo tyrimas: prieskonių perdirbimo įmonė UAB "Saldva" 1 puslapis
Įmonės marketingo tyrimas: prieskonių perdirbimo įmonė UAB "Saldva" 2 puslapis
Įmonės marketingo tyrimas: prieskonių perdirbimo įmonė UAB "Saldva" 3 puslapis
Įmonės marketingo tyrimas: prieskonių perdirbimo įmonė UAB "Saldva" 4 puslapis
Įmonės marketingo tyrimas: prieskonių perdirbimo įmonė UAB "Saldva" 5 puslapis
Įmonės marketingo tyrimas: prieskonių perdirbimo įmonė UAB "Saldva" 6 puslapis
Įmonės marketingo tyrimas: prieskonių perdirbimo įmonė UAB "Saldva" 7 puslapis
Įmonės marketingo tyrimas: prieskonių perdirbimo įmonė UAB "Saldva" 8 puslapis
Įmonės marketingo tyrimas: prieskonių perdirbimo įmonė UAB "Saldva" 9 puslapis
Įmonės marketingo tyrimas: prieskonių perdirbimo įmonė UAB "Saldva" 10 puslapis
Įmonės marketingo tyrimas: prieskonių perdirbimo įmonė UAB "Saldva" 11 puslapis
Įmonės marketingo tyrimas: prieskonių perdirbimo įmonė UAB "Saldva" 12 puslapis
Įmonės marketingo tyrimas: prieskonių perdirbimo įmonė UAB "Saldva" 13 puslapis
Įmonės marketingo tyrimas: prieskonių perdirbimo įmonė UAB "Saldva" 14 puslapis
Įmonės marketingo tyrimas: prieskonių perdirbimo įmonė UAB "Saldva" 15 puslapis
Įmonės marketingo tyrimas: prieskonių perdirbimo įmonė UAB "Saldva" 16 puslapis
Įmonės marketingo tyrimas: prieskonių perdirbimo įmonė UAB "Saldva" 17 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Marketingo tyrimai yra atliekami norint sėkmingai valdyti didelės apimties komercinę informaciją, suprasti ir analizuoti rinkoje vykstančius procesus. Sprendimo teisingumas labai priklauso nuo turimos informacijos. Taip pat ir valdymo sprendimai reikalauja informacijos, tam ir yra daromas marketingo tyrimas.
UAB „Saldva“, įmonės gaminamos produkcijos (prieskoniai, pagardai, kvapnios žolelės. įvairūs riešutai, džiovinti vaisiai, kakava ir arbata, prieskoniai ir maisto priedai maisto pramonės gamintojams) populiarumo Kėdainiuose nustatymas reikalingas tam, kad sužinotume kokią vietą šiame mieste užima ši įmonė tarp kitų tokią produkciją gaminančių įmonių, kokia jos gaminamos produkcijos paklausa tarp Kėdainių miesto gyventojų, koks jų skonis ir panašiai.
TYRIMO OBJEKTAS - UAB „Saldva“ produkcija.
TYRIMO TIKSLAS - atlikti UAB „Saldva“ produkcijos populiarumo Kėdainiuose marketingo tyrimą.
5. sužinoti respondentų nuomonę apie UAB „Saldva“ produkciją;
6. atlikti UAB „Saldva“ produkcijos populiarumo analizę.
Tyrimo hipotezės:
Suformulavusios tyrimo problemą, tikslą bei uždavinius, išskirsime pagrindines tyrimo hipotezes, kurios padės atskleisti UAB „Saldva“ produkcijos populiarumą, lyginant su kitomis, tokią produkciją gaminančiomis įmonėmis.
1. išsiaiškinti ar UAB „Saldva“ prekių pakuotė yra patogi ir patraukli vartotojams;
2. ar kaina yra prieinama vartotojams;
3. ar tinkamas jos paskirstymas ir rėmimas;
4. ar pirkėjai patenkinti siūloma UAB „Saldva“ produkcija.
Darbo metodika: Literatūros analizė ir anketinė apklausa.
1. UAB „Saldva“ IR JOS PRODUKCIJA
ĮMONĖ – PRIESKONIŲ GAMINTOJA
B.Šifrin įmonė „Saldva“, pradėjusi savo veiklą 1994 m., gamina ir fasuoja įvairius prieskonius, jų mišinius, pagardus, konditerines žaliavas, taip pat arbatą ir kakavą, yra didžiausia prieskonių perdirbimo įmonė Lietuvoje. Lietuvos prieskonių rinkoje įmonė užėmė lyderio pozicijas. Įmonės ženklu pažymėta produkcija yra gerai žinoma ne tik visoje Lietuvoje, bet ir kitose Baltijos šalyse, Rytų Europoje ir NVS šalyse.
Įmonės produkciją būtų galima suskirstyti į dvi grupes:
• plačiai vartotojų grupei skirti prieskoniai;
• prieskoniai ir maisto priedai maisto pramonės gamintojams.
Plačiai vartotojų grupei skirtų fasuotų prieskonių galima rasti kone visose Lietuvos parduotuvėse. Šiai dienai ši „Saldva“ produktų grupė užima 23% visos plačiai vartotojų grupei skirtų prieskonių rinkos Lietuvoje (PROFINDEX duomenimis). Stilinga pakuotė, mažas išfasavimas, visada platus asortimentas ir...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4466 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
17 psl., (4466 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 17 psl., (4466 ž.)
  • Word failas 205 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt