Referatai

Įmonės rinkodaros analizė: prekyba apdailos medžiagomis

9.4   (2 atsiliepimai)
Įmonės rinkodaros analizė: prekyba apdailos medžiagomis 1 puslapis
Įmonės rinkodaros analizė: prekyba apdailos medžiagomis 2 puslapis
Įmonės rinkodaros analizė: prekyba apdailos medžiagomis 3 puslapis
Įmonės rinkodaros analizė: prekyba apdailos medžiagomis 4 puslapis
Įmonės rinkodaros analizė: prekyba apdailos medžiagomis 5 puslapis
Įmonės rinkodaros analizė: prekyba apdailos medžiagomis 6 puslapis
Įmonės rinkodaros analizė: prekyba apdailos medžiagomis 7 puslapis
Įmonės rinkodaros analizė: prekyba apdailos medžiagomis 8 puslapis
Įmonės rinkodaros analizė: prekyba apdailos medžiagomis 9 puslapis
Įmonės rinkodaros analizė: prekyba apdailos medžiagomis 10 puslapis
Įmonės rinkodaros analizė: prekyba apdailos medžiagomis 11 puslapis
Įmonės rinkodaros analizė: prekyba apdailos medžiagomis 12 puslapis
Įmonės rinkodaros analizė: prekyba apdailos medžiagomis 13 puslapis
Įmonės rinkodaros analizė: prekyba apdailos medžiagomis 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Retas verslo vadovas Lietuvoje pasakys, kad jis savo įmonėje nenaudoja rinkodaros metodų ir principų, neturi rinkodaros specialistų. Organizacijos, jau pradėjusios svarstyti prekės, paslaugos ar idėjos gamybos galimybes, jau atsiduria rinkoje, kur reikia tyrinėti ir suprasti vartotojų norus ir reikmes, konkurentų veiksmus ir planus. Kad įmonės kuo geriau patenkintų vartotojų poreikius turi labai gerai išmanyti rinkodarą, jo aplinką, kompleksą. Turi ne tik žinoti, bet ir taikyti joms tinkamus ir naudingus rinkodaros metodus ir principus, kad vykdoma veikla nežlugtų, o sėkmingai klestėtų.
Šiame darbe nagrinėsime Individualią įmonę „X“.
Tyrimo objektas: Individuali įmonė „X“.
Darbo tikslas: Iš arčiau susipažinti su makroaplinka, mikroaplinka bei marke­tingo komplekso elementais.
Darbo uždaviniai:
• Išnagrinėsime makroaplinkos ir mikroaplinkos įtaką įmonės ūkinei veiklai;
• Išanalizuosime marketingo komplekso elementus, jų ypatumus, derinimo galimybes.
1. ĮMONĖS APIBŪDINIMAS
Individuali įmonė „X“ įsikūrusi 1996 m. ir jau 10 metus tenkina vartotojų poreikius. Parduotuvė atidaryta Mažeikiuose (kurio centre apie 50 tūkst. gyventojų).
Įmonės veiklos sritis – prekyba laminuota grindų danga bei apdailos medžiagomis.
Parduotuvėje prekiaujama įvežtine laminuotu grindų danga iš Vokietijos, Austrijos ir Lenkijos.
Įmonė vadovaujasi prekės ir socialinio – etinio rinkodaros orientacijomis.
Parduodama produkcija yra II rūšies, todėl orientacija rinkoje yra labiau į vidutinį gyventojų sluoksnį.
Konkurencija labai maža, nes tik kelios įmonės prekiauja šia produkcija.
Įmonės misija – kiek galima labiau tenkinti vartotojų poreikius.
Tikslas – padidinti pelną, pardavimų apimtį.
Įmonėje vertinamas pareigingumas, sąžiningumas, iniciatyvumas. Teikiamos kokybiškos paslaugos, laiku mokami atlyginimai ir mokesčiai.
2. ĮMONĘ VEIKIANČIOS APLINKOS
Bet kokia įmonė veikia tam tikroje nuolat kintančioje aplinkoje į kurią turi reaguoti ir prie jos prisitaikyti. Ji turi gaminti ir pateikti vartotojams tokių prekių, kurios tenkintų jų poreikius ir jie norėtų jų įsigyti.
Rinkodaros aplinka – tai visuma už įmonės ribų, veikiančių jėgų, darančių tiesioginę ir netiesioginę įtaką įmonės veiklai, jos rinkodaros sprendimams.
Rinkodaros aplinka sudaro: makroaplinka ir mikroaplinka.
2.1. MAKROAPLINKA
Makroaplinka – tai visuma jėgų, kurios tam tikroje teritorijoje veikia įmonės marketingo sprendimus ir kurioms ji tiesiogiai negali daryti įtakos. Šią aplinką sudaro: socialinė –...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2118 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Įmonės apibūdinimas 4
  • 2. Įmonę veikiančios aplinkos 5
  • 2.1. Makroaplinka 5
  • 2.2. Mikroaplinka 7
  • 3. Rinkodaros komplekso elementai 8
  • 3.1. Prekė 9
  • 3.2. Kaina 10
  • 3.3. Paskirstymas 11
  • 3.4. Rėmimas 12
  • Išvados 13
  • Pasiūlymai 13
  • Literatūra 14

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
14 psl., (2118 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 14 psl., (2118 ž.)
  • Word failas 108 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt