Retas verslo vadovas Lietuvoje pasakys, kad jis savo įmonėje nenaudoja rinkodaros metodų ir principų, neturi rinkodaros specialistų. Organizacijos, jau pradėjusios svarstyti prekės, paslaugos ar idėjos gamybos galimybes, jau atsiduria rinkoje, kur reikia tyrinėti ir suprasti vartotojų norus ir reikmes, konkurentų veiksmus ir planus. Kad įmonės kuo geriau patenkintų vartotojų poreikius turi labai gerai išmanyti rinkodarą, jo aplinką, kompleksą. Turi ne tik žinoti, bet ir taikyti joms tinkamus ir naudingus rinkodaros metodus ir principus, kad vykdoma veikla nežlugtų, o sėkmingai klestėtų.
Šiame darbe nagrinėsime Individualią įmonę „X“.
Tyrimo objektas: Individuali įmonė „X“.
Darbo tikslas: Iš arčiau susipažinti su makroaplinka, mikroaplinka bei marketingo komplekso elementais.
Darbo uždaviniai:
• Išnagrinėsime makroaplinkos ir mikroaplinkos įtaką įmonės ūkinei veiklai;
• Išanalizuosime marketingo komplekso elementus, jų ypatumus, derinimo galimybes.
1. ĮMONĖS APIBŪDINIMAS
Individuali įmonė „X“ įsikūrusi 1996 m. ir jau 10 metus tenkina vartotojų poreikius. Parduotuvė atidaryta Mažeikiuose (kurio centre apie 50 tūkst. gyventojų).
Įmonės veiklos sritis – prekyba laminuota grindų danga bei apdailos medžiagomis.
Parduotuvėje prekiaujama įvežtine laminuotu grindų danga iš Vokietijos, Austrijos ir Lenkijos.
Įmonė vadovaujasi prekės ir socialinio – etinio rinkodaros orientacijomis.
Parduodama produkcija yra II rūšies, todėl orientacija rinkoje yra labiau į vidutinį gyventojų sluoksnį.
Konkurencija labai maža, nes tik kelios įmonės prekiauja šia produkcija.
Įmonės misija – kiek galima labiau tenkinti vartotojų poreikius.
Tikslas – padidinti pelną, pardavimų apimtį.
Įmonėje vertinamas pareigingumas, sąžiningumas, iniciatyvumas. Teikiamos kokybiškos paslaugos, laiku mokami atlyginimai ir mokesčiai.
2. ĮMONĘ VEIKIANČIOS APLINKOS
Bet kokia įmonė veikia tam tikroje nuolat kintančioje aplinkoje į kurią turi reaguoti ir prie jos prisitaikyti. Ji turi gaminti ir pateikti vartotojams tokių prekių, kurios tenkintų jų poreikius ir jie norėtų jų įsigyti.
Rinkodaros aplinka – tai visuma už įmonės ribų, veikiančių jėgų, darančių tiesioginę ir netiesioginę įtaką įmonės veiklai, jos rinkodaros sprendimams.
Rinkodaros aplinka sudaro: makroaplinka ir mikroaplinka.
2.1. MAKROAPLINKA
Makroaplinka – tai visuma jėgų, kurios tam tikroje teritorijoje veikia įmonės marketingo sprendimus ir kurioms ji tiesiogiai negali daryti įtakos. Šią aplinką sudaro: socialinė –...
Šį darbą sudaro 2118 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!