IŠVADOS
LITERATŪRA
ĮVADAS
Naujai besisteigdamos įmonės siekia vartotojams suteikti paslaugas, o iš įsigytų lėšų stiprinti savo įmonės įvaizdį ir stabilią poziciją rinkoje. Norėdamos kuo stipriau įsitvirtinti rinkoje, jos privalo sukurti rinkodaros planus, kuriais pasiektų savo užsibrėžtų tikslų.
Savo darbe: „ „BALTPARK“ viešbučio rinkodaros planas“ pristatysiu šio viešbučio strateginį rinkodaros planą atsakydama į iškeltą darbo tikslą – parengti rinkodaros planą. Viešbutis įkurtas Vilniuje Ukmergės g. 363. Darbo tikslui įgyvendinti yra iškelti 6 uždaviniai:
1. Įvardinti įmonės misiją, tikslus, rinkodaros tikslą.
2. Paaiškinti perspektyvų sampratą.
3. Išanalizuoti bendrąsias rinkodaros strategijas.
4. Charakterizuoti rinkodaros komplekso elementus.
5. Išanalizuoti rinkodaros komplekso elementų funkcines strategijas.
6. Pasiūlyti rinkodaros strategijų įgyvendinimą, veiksmų planą ir kontrolę.
„BALTPARK“ viešbučiui atliekamas rinkodaros planas yra aktualus, nes galima išsiaiškinti, kokią poziciją rinkoje užima šis viešbutis. Temos naujumas taip pat aktualus, nes nebuvo atliktas toks viešbučio rinkodaros planas analizuojantis strateginius planus.
Rašydama darbą pagrindiniais šaltiniais rėmiausi iš: Kotler P. ir kt., (2003) Rinkodaros principai rašydama teorinę dalį, o praktinėje dalyje naudojau duomenis iš „BALTPARK“ viešbučio internetinio puslapio:
1.STRATEGINIO RINKODAROS PLANO TEORINĖ ANALIZĖ
1.1 ĮMONĖS MISIJA, TIKSLAI, RINKODAROS TIKSLAS
Pradedant sudaryti įmonės strateginį planą reikia išsiaiškinti jo sudedamąsias dalis. Remiantis P. Kotleriu sudedamosios dalys yra: misija, strateginiai tikslai, strateginis auditas, SWOT analizė (bendrovės stipriųjų ir silpnųjų pusių įvertinimas, galimybių ir grėsmių nustatymas), verslo portfelio analizė, tikslai ir strategija. Strateginį planą sustiprina ir palaiko rinkodaros planai.
Vienas iš pagrindinių įmonės išskirtinumo bruožų iš kitų yra jos misija, kuri apibrėžiama tokiu apibrėžimu: „Misijos apibrėžimas yra pareiškiamas apie organizacijos tikslą – ką ji nori pasiekti plačiąja prasme. Aiškus misijos apibrėžimas yra tarsi „nematomoji ranka“, kuri nukreipia organizacijos žmones taip, kad jie galėtų nepriklausomai, tačiau tuo pat metu vieningai siekti bendrųjų organizacijos tikslų.“ ( Kotler P. ir kt. 2003, p.98). Misijos apibrėžimas turi būti orientuotas į rinką ir privalo atsakyti į šiuos klausimus: „Kokiu verslu mes užsiimame?“, - orientuotame į rinką misijos apibrėžime verslas apibūdinamas pagrindinių kliento poreikių patenkinimo prasme. „Kas yra...
Šį darbą sudaro 5251 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!