Darbo aktualumas. Bet kokia įmonė veikia tam tikroje nuolat kintančioje aplinkoje. Norėdama sėkmingai dirbti, ji turi nuolat stebėti aplinką, joje vykstančius pokyčius ir į juos reaguoti, prie jų prisitaikyti.
Įmonės marketingo veiklos centre yra vartotojas. Jo poreikiams patenkinti skiriamos visos įmonės pastangos. Jos įgyvendinamos remiantis tam tikrais sprendimais ir veiksmais, kurie susiję su vartotojams pagaminta preke, jos kaina, paskirstymu ir rėmimu. Šios keturios sprendimų ir veiksmų grupės sudaro marketingo kompleksą.
Kiekviena įmonė gali savarankiškai rinktis, kurių rėmimo elementų naudoti daugiau, kurių mažiau.
Darbo objektas. Darbo objektas – pasirinktos įmonės rinkodaros planavimo procesas.
Tyrimo objektas. Tyrimo objektas – UAB „Ankeda“.
Darbo tikslas. Darbo tikslas – išanalizuoti teorinius ir praktinius įmonės rinkodaros planavimo proceso aspektus.
2. Išanalizuoti pasirinktos įmonės rinkodaros planavimo procesą;
3. Pateikti išvadas ir rekomendacijas.
Darbo problema. Problema – daugelis įmonių nemoka planuoti rinkodaros proceso arba šiam dalykui skiria labai mažai dėmesio.
Darbo metodai. Darbe panaudoti šie tyrimo metodai:
1. teorinė analizė, pagrįsta šalies ir užsienio šalių mokslininkų darbų išvadomis ir samprotavimais;
2. antrinės informacijos šaltinių analizė;
3. anketos metodas;
4. duomenų grupavimas ir lyginimas.
1. Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai
1.1. Įmonės rinkodaros planavimo proceso esmė
Kurti sėkmingą rinkodaros strategiją, rasti galimybių parduoti produktus ir paslaugas ir geriau bendrauti su esamais ir galimais klientais yra sunki užduotis. Prieš pradedant kalbėti apie rinkodaros planavimą, svarbu apibrėžti sąvokos „planavimas“ sampratą. A.Sakalas, P.Vanagas ir kt. planavimą apibrėžia kaip „vieną iš svarbiausių, lemiančių organizacijos veiklą funkcijų. Tai veiklos turinio, formų ir metodų nustatymas tam tikram laikotarpiui, siekiant tikslo mažiausiomis materialinėmis ir darbo išteklių sąnaudomis. Tai kasdieninė vadovo funkcija. Planavimas turi būti susijęs su prognozavimu. Planavimo funkcijos išraiška – planai (11, p.211).
Kitas žodis, kurį taip pat svarbu suprasti, – rinkodara. S. Urbanavičius nurodo, jog rinkodara – mokslo šaka susijusi su pardavimais, reklama ir kliento poreikiais. Klientai yra svarbiausia rinkodaros sistemos dalis. Šiuolaikinės rinkodaros teorijos ir praktikos pagrindas yra sukurti vartotojo vertę ir patenkinti jo poreikius. (12, p.35)
Tenkindama vartotojų poreikius, įmonė...
Šį darbą sudaro 5651 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!