Kursiniai darbai

Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai: UAB "Ankeda"

9.6   (2 atsiliepimai)
Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai: UAB "Ankeda" 1 puslapis
Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai: UAB "Ankeda" 2 puslapis
Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai: UAB "Ankeda" 3 puslapis
Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai: UAB "Ankeda" 4 puslapis
Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai: UAB "Ankeda" 5 puslapis
Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai: UAB "Ankeda" 6 puslapis
Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai: UAB "Ankeda" 7 puslapis
Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai: UAB "Ankeda" 8 puslapis
Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai: UAB "Ankeda" 9 puslapis
Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai: UAB "Ankeda" 10 puslapis
Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai: UAB "Ankeda" 11 puslapis
Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai: UAB "Ankeda" 12 puslapis
Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai: UAB "Ankeda" 13 puslapis
Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai: UAB "Ankeda" 14 puslapis
Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai: UAB "Ankeda" 15 puslapis
Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai: UAB "Ankeda" 16 puslapis
Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai: UAB "Ankeda" 17 puslapis
Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai: UAB "Ankeda" 18 puslapis
Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai: UAB "Ankeda" 19 puslapis
Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai: UAB "Ankeda" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Darbo aktualumas. Bet kokia įmonė veikia tam tikroje nuolat kintančioje aplinkoje. Norėdama sėkmingai dirbti, ji turi nuolat stebėti aplinką, joje vykstančius pokyčius ir į juos reaguoti, prie jų prisitaikyti.
Įmonės marketingo veiklos centre yra vartotojas. Jo poreikiams patenkinti skiriamos visos įmonės pastangos. Jos įgyvendinamos remiantis tam tikrais sprendimais ir veiksmais, kurie susiję su vartotojams pagaminta preke, jos kaina, paskirstymu ir rėmimu. Šios keturios sprendimų ir veiksmų grupės sudaro marketingo kompleksą.
Kiekviena įmonė gali savarankiškai rinktis, kurių rėmimo elementų naudoti daugiau, kurių mažiau.
Darbo objektas. Darbo objektas – pasirinktos įmonės rinkodaros planavimo procesas.
Tyrimo objektas. Tyrimo objektas – UAB „Ankeda“.
Darbo tikslas. Darbo tikslas – išanalizuoti teorinius ir praktinius įmonės rinkodaros planavimo proceso aspektus.
2. Išanalizuoti pasirinktos įmonės rinkodaros planavimo procesą;
3. Pateikti išvadas ir rekomendacijas.
Darbo problema. Problema – daugelis įmonių nemoka planuoti rinkodaros proceso arba šiam dalykui skiria labai mažai dėmesio.
Darbo metodai. Darbe panaudoti šie tyrimo metodai:
1. teorinė analizė, pagrįsta šalies ir užsienio šalių mokslininkų darbų išvadomis ir samprotavimais;
2. antrinės informacijos šaltinių analizė;
3. anketos metodas;
4. duomenų grupavimas ir lyginimas.
1. Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai
1.1. Įmonės rinkodaros planavimo proceso esmė
Kurti sėkmingą rinkodaros strategiją, rasti galimybių parduoti produktus ir paslaugas ir geriau bendrauti su esamais ir galimais klientais yra sunki užduotis. Prieš pradedant kalbėti apie rinkodaros planavimą, svarbu apibrėžti sąvokos „planavimas“ sampratą. A.Sakalas, P.Vanagas ir kt. planavimą apibrėžia kaip „vieną iš svarbiausių, lemiančių organizacijos veiklą funkcijų. Tai veiklos turinio, formų ir metodų nustatymas tam tikram laikotarpiui, siekiant tikslo mažiausiomis materialinėmis ir darbo išteklių sąnaudomis. Tai kasdieninė vadovo funkcija. Planavimas turi būti susijęs su prognozavimu. Planavimo funkcijos išraiška – planai (11, p.211).
Kitas žodis, kurį taip pat svarbu suprasti, – rinkodara. S. Urbanavičius nurodo, jog rinkodara – mokslo šaka susijusi su pardavimais, reklama ir kliento poreikiais. Klientai yra svarbiausia rinkodaros sistemos dalis. Šiuolaikinės rinkodaros teorijos ir praktikos pagrindas yra sukurti vartotojo vertę ir patenkinti jo poreikius. (12, p.35)
Tenkindama vartotojų poreikius, įmonė...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5651 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS2
  • 1. ĮMONĖS RINKODAROS PLANAVIMO TEORINIAI ASPEKTAI.3
  • 1.1. Įmonės rinkodaros planavimo proceso esmė.3
  • 1.2. Įmonės rinkodaros plano sudėtinės dalys3
  • 1.2.1. Įmonės misija.3
  • 1.2.2. Įmonės tikslai.4
  • 1.2.3. Rinkos planavimo metodai.. .4
  • 1.2.4. Rinkodaros tikslai..10
  • 1.2.5. Rinkodaros strategijos.10
  • 2. UAB „ANKEDA“ RINKODAROS VEIKLOS PLANO PARENGIMAS11
  • 2.1. UAB „Ankeda” įmonės pristatymas ..11
  • 2.2. UAB „Ankeda” įmonės misija..12
  • 2.3 UAB „Ankeda”. įmonės rinkodaros tikslai12
  • 2.4. UAB „Ankeda” įmonės rinkodaros aplinkos..12
  • 2.5 UAB „Anketa” įmonės perspektyvų tyrimas (SWOT analizė).15
  • 2.6 UAB „Ankeda” įmonės tikslinė rinka ir pasirinkta rinkodaros strategija..15
  • 2.7. UAB „Ankeda” įmonės rinkodaros komplekso elementų analizė16
  • 2.7.1. UAB „Ankeda” įmonės prekių ir kainų analizė.16
  • 2.7.2. UAB „Ankeda” įmonės prekių paskirstymo analizė..16
  • 2.7.3 UAB „Ankeda” įmonės prekių rėmimo analizė.17
  • 2.8. UAB „Ankeda” įmonės rinkodaros biudžetas.18
  • 2.9. UAB „Ankeda” įmonės prekių pardavimo prognozė..18
  • IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS19
  • PRIEDAS.20
  • LITERATŪRA.22

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
22 psl., (5651 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 22 psl., (5651 ž.)
  • Word failas 190 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt