LITERATURA IR SALTINIAI
Įvadas
Finansinės analizės metu yra apskaičiuojami įvairūs absoliutūs ir santykiniai rodikliai, kurių pagrindu yra sprendžiama apie įmonės pelningumą, likvidumą, mokumą, apyvartumą ir pan.
Nė viena finansinė analizė neapsieina be finansinių koeficientų arba santykinių rodiklių panaudojimo. Tai grindžiama tuo, kad koeficientai parodo santykį tarp tam tikrų dydžių, ko negali parodyti absoliutūs rodikliai.
Šiame referate siekiama apibūdinti pagrindinius praktikoje akcinių bendrovių analizei naudojamus finansinius koeficientus bei įvertinti APB „Apranga“ rodiklius, investuotojo požiūriu.
1. APB „APRANGA“ VEIKLOS PRISTATYMAS
„Aprangos“ grupė – ryški mažmeninės prekybos lyderė Lietuvoje, užimanti apie 30% šalies drabužių parduotuvių rinkos. 2003 m. pradžioje įmonė pradėjo savo veiklą už Lietuvos ribų ir atidarė pirmąją parduotuvę Latvijos sostinėje Rygoje, o 2004-aisiais – pirmąją parduotuvę Estijos sostinėje Taline. Po 3 veiklos metų Latvijoje „Aprangos“ grupė tapo lyderiaujančia drabužių prekybos įmone Latvijos rinkoje.
Šiuo metu „Aprangos” grupė Baltijos šalyse valdo 64 parduotuves: 46 – Lietuvoje, 15 – Latvijoje, 3 – Estijoje.
„Aprangos“ grupė plėtoja 5 skirtingų tipų parduotuvių sistemas ar atskiras parduotuves:
• ZARA – franšižines parduotuves Baltijos šalyse;
• drabužiai visai šeimai – APRANGA;
• drabužiai jaunimui – parduotuvių tinklai APRANGOS GALERIJA Lietuvoje (prekės ženklai „Miss Sixty“, „Morgan“, „Blend of America“, „Jack &Jones“, „S.Oliver“, „Tom Tailor“, „Naf Naf“, „Broadway“, „Blend She“) ir MOSKITO Latvijoje (prekės ženklai „Blend of America“, „Jack &Jones“, „Tom Tailor“, „Naf Naf“, „Broadway“, „Ichi“, „B Young“, „Blend She“) bei franšižinės parduotuves Mango, Miss Sixty/Energie, Mexx, Jack&Jones/Only, Bershka, Pull and Bear;
• drabužiai verslo žmonėms – parduotuvių tinklas CITY (prekiniai ženklai „Joop!“, „Strellson“, „Marlboro Clasic“, „Roy Robson“, „Betty Barclay“, „Gerard Darel“, „Mariella Rosati“, „Apriori”, „Marella“, „Bandolera“) ir franšižinė parduotuve Betty Barclay Latvijoje;
• prabangos drabužiai, avalynė, aksesuarai – “Emporio Armani”, “GF Ferre”, “Hugo Boss”, “MaxMara”, “La Perla”, "Ermenegildo Zegna", Mados linija (prekiniai ženklai “D&G”, “D&G Jeans”, “Just Cavalli”, “Exte”, “Versace Jeans Couture”, “Roberta Scarpa”, “Custo”, “Jean Paul Gaultier Jeans”, "True Religion”, “Seven for all mankind”, “Scervino street”, “Dirk Bikkembergs", "Rock&Republic"), Nude...
Šį darbą sudaro 2987 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!