Kiekvienoje įmonėje atliekama daugybė veiksmų, kurie visiškai ar bent iš dalies priskirtini marketingo sričiai. Įmonės pardavinėja prekes, reguliuoja jų kainas, parduoda jas vartotojų arba verslo rinkai. Be to, dedamos pastangos vartotojų poreikiams ištirti, ryšiams su jais per reklamą ar kitai būdais užmegzti ir palaikyti. Visus šiuos veiksmus galima atlikti atsitiktinai arba planingai.
kontrolės procesų analizę bei jų tobulinimo kryptis. Išanalizuosime vartotojų, tiekėjų ir konkurentų įvertinimus. Sužinosime įmonės tikslus, viziją, misiją.
I.Į. „Ladalva” siūlo Jiems įsigyti buitinės, elektroninės technikos prekių. Ji garantuoja puikų aptarnavimą, kokybiškas prekes.
I.Į. „Ladalva” mikroaplinkai priskiriami klientai, konkurentai, paskirstymo rinka.
Alytuje pastaruoju metu sparčiai didėja gyventojų skaičius. Klientus stengiamasi pritraukti akcijomis, lojalumo programomis ir kokybiškomis prekėmis. Kaip žinome iš literatūros šaltinių, kad pirkėjai yra dažnai esantys ir prekės vartotojai, jie daro didžiausią įtaką marketingui. Jie lemia marketingo tikslus, jo strateginius ir taktinius sprendimus, netiesiogiai formuoja marketingo kompleksą. Pirkėjai tam tikra prasme yra esami ar potencialūs įmonės partneriai, pasireiškiantys rinkoje kaip paklausos atstovai, todėl jeigu nebūtų pirkėjų žūtų ir verslas.
Didėjant gyventojų skaičiui, didėja pirkėjų, tuo pačiu ir konkurentų, kurie sieks prisitraukti kuo daugiau klientų sau. Mūsų nagrinėjama įmonė turi Alytaus mieste keletą konkurentų, tačiau didelių problemų nesudaro.
Mūsų įmonėje iš makroaplinkos priskiriamos šios aplinkos:
• Ekonominė aplinka. Kaip jau žinome, kad yra prognozuojama kitiems metams padidintini vidutinį darbo užmokestį. Manoma, jog padidėjus darbo užmokesčiui, padidės ir klientų skaičius bei jų pajamos, nes galės didesnę pajamų dalį skirti ne maisto produktams, bet ir buitinei technikai.
• Technologinė aplinka. I.Į. „Ladalva” turi naudoti prekių realizavimo procesą, atsiskaitymui su pirkėjais. Naudoti kasos terminalus su programine įranga, kuri padėtų vesti prekių kiekinę apskaitą.
• Socialinė aplinka. Socialinę – kultūrinę aplinką apibūdina pirmiausiai demografiniai rodikliai. Jų tyrimas leidžia nustatyti potencialių pirkėjų (vartotojų) skaičių, jų pasiskirstymą pagal lytį, amžių, šeimos sudėtį, išsilavinimą, gyvenamąją vietą, profesiją, tautybę ir kt. Alytuje gyventojų yra 183 tūkstančiai gyventojų, praėjusiais metais buvo apie 160 tūkstančių.
1.2. Vartotojų įvertinimas
Įmonės...
Šį darbą sudaro 1854 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!