Analizės

Įmonės strateginė analizė: IĮ "Ladalva"

9.2   (3 atsiliepimai)
Įmonės strateginė analizė: IĮ "Ladalva" 1 puslapis
Įmonės strateginė analizė: IĮ "Ladalva" 2 puslapis
Įmonės strateginė analizė: IĮ "Ladalva" 3 puslapis
Įmonės strateginė analizė: IĮ "Ladalva" 4 puslapis
Įmonės strateginė analizė: IĮ "Ladalva" 5 puslapis
Įmonės strateginė analizė: IĮ "Ladalva" 6 puslapis
Įmonės strateginė analizė: IĮ "Ladalva" 7 puslapis
Įmonės strateginė analizė: IĮ "Ladalva" 8 puslapis
Įmonės strateginė analizė: IĮ "Ladalva" 9 puslapis
Įmonės strateginė analizė: IĮ "Ladalva" 10 puslapis
Įmonės strateginė analizė: IĮ "Ladalva" 11 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Kiekvienoje įmonėje atliekama daugybė veiksmų, kurie visiškai ar bent iš dalies priskirtini marketingo sričiai. Įmonės pardavinėja prekes, reguliuoja jų kainas, parduoda jas vartotojų arba verslo rinkai. Be to, dedamos pastangos vartotojų poreikiams ištirti, ryšiams su jais per reklamą ar kitai būdais užmegzti ir palaikyti. Visus šiuos veiksmus galima atlikti atsitiktinai arba planingai.
kontrolės procesų analizę bei jų tobulinimo kryptis. Išanalizuosime vartotojų, tiekėjų ir konkurentų įvertinimus. Sužinosime įmonės tikslus, viziją, misiją.
I.Į. „Ladalva” siūlo Jiems įsigyti buitinės, elektroninės technikos prekių. Ji garantuoja puikų aptarnavimą, kokybiškas prekes.
I.Į. „Ladalva” mikroaplinkai priskiriami klientai, konkurentai, paskirstymo rinka.
Alytuje pastaruoju metu sparčiai didėja gyventojų skaičius. Klientus stengiamasi pritraukti akcijomis, lojalumo programomis ir kokybiškomis prekėmis. Kaip žinome iš literatūros šaltinių, kad pirkėjai yra dažnai esantys ir prekės vartotojai, jie daro didžiausią įtaką marketingui. Jie lemia marketingo tikslus, jo strateginius ir taktinius sprendimus, netiesiogiai formuoja marketingo kompleksą. Pirkėjai tam tikra prasme yra esami ar potencialūs įmonės partneriai, pasireiškiantys rinkoje kaip paklausos atstovai, todėl jeigu nebūtų pirkėjų žūtų ir verslas.
Didėjant gyventojų skaičiui, didėja pirkėjų, tuo pačiu ir konkurentų, kurie sieks prisitraukti kuo daugiau klientų sau. Mūsų nagrinėjama įmonė turi Alytaus mieste keletą konkurentų, tačiau didelių problemų nesudaro.
Mūsų įmonėje iš makroaplinkos priskiriamos šios aplinkos:
• Ekonominė aplinka. Kaip jau žinome, kad yra prognozuojama kitiems metams padidintini vidutinį darbo užmokestį. Manoma, jog padidėjus darbo užmokesčiui, padidės ir klientų skaičius bei jų pajamos, nes galės didesnę pajamų dalį skirti ne maisto produktams, bet ir buitinei technikai.
• Technologinė aplinka. I.Į. „Ladalva” turi naudoti prekių realizavimo procesą, atsiskaitymui su pirkėjais. Naudoti kasos terminalus su programine įranga, kuri padėtų vesti prekių kiekinę apskaitą.
• Socialinė aplinka. Socialinę – kultūrinę aplinką apibūdina pirmiausiai demografiniai rodikliai. Jų tyrimas leidžia nustatyti potencialių pirkėjų (vartotojų) skaičių, jų pasiskirstymą pagal lytį, amžių, šeimos sudėtį, išsilavinimą, gyvenamąją vietą, profesiją, tautybę ir kt. Alytuje gyventojų yra 183 tūkstančiai gyventojų, praėjusiais metais buvo apie 160 tūkstančių.
1.2. Vartotojų įvertinimas
Įmonės...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1854 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Strateginė analizė 4
  • 1.1. Įmonės aplinkos analizė 4
  • 1.2. Vartotojų įvertinimas 5
  • 1.3. Tiekėjų įvertinimas 6
  • 1.4. Konkurentų įvertinimas 6
  • 1.5. Vidinių veiksnių analizė 7
  • 1.6. I.Į. „Ladalva” (SWOT) analizė 8
  • 2. I.Į. „Ladalva” misija 9
  • 3. I.Į. „Ladalva” vizija 9
  • 4. Įmonės strateginiai tikslai 9
  • 5. Įmonės organizacinė valdymo struktūra 10
  • Išvados 11
  • Literatūra..12

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
11 psl., (1854 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos analizė
  • 11 psl., (1854 ž.)
  • Word failas 88 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią analizę
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt