Diplominiai darbai

Informacinės technologijos mokant matematikos

10   (1 atsiliepimai)
Informacinės technologijos mokant matematikos 1 puslapis
Informacinės technologijos mokant matematikos 2 puslapis
Informacinės technologijos mokant matematikos 3 puslapis
Informacinės technologijos mokant matematikos 4 puslapis
Informacinės technologijos mokant matematikos 5 puslapis
Informacinės technologijos mokant matematikos 6 puslapis
Informacinės technologijos mokant matematikos 7 puslapis
Informacinės technologijos mokant matematikos 8 puslapis
Informacinės technologijos mokant matematikos 9 puslapis
Informacinės technologijos mokant matematikos 10 puslapis
Informacinės technologijos mokant matematikos 11 puslapis
Informacinės technologijos mokant matematikos 12 puslapis
Informacinės technologijos mokant matematikos 13 puslapis
Informacinės technologijos mokant matematikos 14 puslapis
Informacinės technologijos mokant matematikos 15 puslapis
Informacinės technologijos mokant matematikos 16 puslapis
Informacinės technologijos mokant matematikos 17 puslapis
Informacinės technologijos mokant matematikos 18 puslapis
Informacinės technologijos mokant matematikos 19 puslapis
Informacinės technologijos mokant matematikos 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

2.6. 10 klasė
2.7. 11 klasė
2.8. 12 klasė
III. INFORMACINIŲ TECHNOLOGIJŲ REIKŠMĖ ŠIUOLAIKINIAME PASAULYJE
3.1. MIMIO for Windows ir MIMIO Xi.
3.1.1. Pamokos vedimas MIMIO pagalba
3.2. Projektai
3.2.1. Projektų pavyzdžiai
3.3. Darbas kompiuterių klasėje
IV. IŠVADOS
Pabaiga
Naudota literatūra
Įvadas
„Internetas – visuotinai naudojamas žodis, reiškiantis pasaulinį kompiuterių tinklą. Taigi, internetas – pasaulinis kompiuterių tinklas, susidedantis iš tūkstančių mažesnių, dažnai regioninių tinklų, „išbarstytų“ po visą Žemės rutulį“. (R. Krupickas, D. Matuzevičiūtė „Geografijos mokymo kompiuteriu įvadas“, V., 2001, psl. 62)
Internetas – tai kompiuterinių tinklų sistema, susidedanti iš atskirų tinklų, priklausančių įvairioms šalims, organizacijoms. Tokie tinklai tampa interneto potinkliais, kai prisijungia prie kokio nors jau egzistuojančio interneto mazgo.
Internetą – pasaulinę kompiuterių tinklų sistemą, apimančią milžinišką kiekį duomenų, programų bei kitokios informacijos, bei įgalinantį naudoti asmeninį kompiuterį tos informacijos paieškai.
Patį kompiuterinį tinklą sudaro autonominiai kompiuteriai, sujungti ryšio priemonėmis ir galintys vienas kitam siųsti duomenis, pranešimus, komandas. Kompiuteriniai tinklai gali būti: lokalūs (laboratorijos, bibliotekos, mokyklos, universiteto); miesto (miestų savivaldybių ar pan.); valstybės ( mokslo ir studijų institucijų, vyriausybinių įstaigų, švietimo ir pan.); tarptautinis; globalus.
„Internetas suteikia daug galimybių, paslaugų, kurias sąlyginai galima suskirstyti į tris kategorijas:
• Vartotojams skirtos materialinės prekės ir paslaugos, reklamuojamos per interneto tinklą;
• Vartotojams skirtos nematerialios paslaugos, teikiamos interneto tinklo pagalba ir neišeinančios už jos ribų;
• Interneto provaiderių teikiamos reklamos paslaugos firmoms.
Tačiau iš šių kategorijų galima išskirti ir keletą smulkesnių ir labiau paplitusių interneto galimybių:
• E–mail – elektroninis paštas;
• WWW (World Wide Web) – pasaulinis voratinklis;
• FTP – failų (bylų) persiuntimo protokolas;
• Telnet – nutolusio prisijungimo protokolas;
• IRC – internetu perduodami pasikalbėjimai;
• Iphone – balsinio pasikalbėjimo per internetą priemonė;
• USENET – naujienų grupių platinimo sistema.
Interneto paslaugos, jo suteikiamos galimybės gali būti pritaikomos bei naudojamos ir mokykloje, popamokinėje veikloje, namų darbų ruošime ar neakivaizdžiam mokymui. Naudojantis internetu besimokantieji neakivaizdžiai gali bendrauti su dėstytojais: elektroniniu paštu, dalyvauti konferencijose. Pasaulyje vis daugiau atsiranda švietimo ir mokslinių organizacijų, kurios kuria specializuotus www informacijos puslapius, yra sudarinėjami katalogai.
Ypatingą...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 21465 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1.1. Informacijos paieška
  • 1.1.1. Bibliotekų katalogai
  • 1.1.2. Elektroninės enciklopedijos
  • 1.2. Keitimasis informacija
  • 1.2.1. Elektroninis paštas
  • 1.2.2. Intranetas
  • 1.2.3. Ekstranetas
  • 1.3. Mokymui ir mokymuisi skirta informacija
  • 1.3.1. Mokomosios programos
  • 1.3.1.1. Mokomųjų programų skirstymas
  • 1. Demonstravimo programos
  • 2. Eksperimentavimo ir modeliavimo programos
  • 3. Konstravimo ir eksperimentavimo programos
  • 4. Pratybų ir kontroliuojančios programos
  • 5. Kontroliuojančios programos
  • 6. Savarankiško mokymosi programos
  • 7. Mokomieji žaidimai
  • 8. Pagalbinės mokymo programos
  • 9. Kompiuterinė mokymo terpė
  • 1.3.1.1.1. Mokomųjų programų skirstymas pagal klases
  • 1. 5 – 8 klasės
  • 2. 9 – 12 klasės
  • 1.3.1.2. Kai kurių mokomųjų programų panaudojimas matematikos pamokose
  • 1.3.1.2.1. Mokomųjų programų panaudojimas 5 – 8 klasėse
  • 1.3.1.2.2. Mokomųjų programų panaudojimas 9 - 12 klasėse
  • 1. Grafikas
  • 2. Grafikai
  • 3. Wingeom
  • 4. Winplot
  • 5. Dinaminė geometrija
  • 6. „Stereo“ ir „Vaizdai“
  • 7. Trogonometrija ir Trigonometry
  • 8. Geometry
  • 1.3.1.3. Standartinės bendrosios programos
  • 1. Skaičiuoklė (Excel)
  • 2. PowerPoint
  • 1.3.1.4. Kompiuterinis grafikų skaičiuotuvas: Kas tai?
  • 1. Skaičiuotuvo išorė
  • 2. Skaičiuotuvo pagrindinė panaudojimo galimybė
  • 3. Papildomos skaičiuotuvo panaudojimo galimybės
  • 4. Meniu komandos
  • 1.3.1.5. Kompiuterio privalumai mokymo procese
  • 1.3.2. Pamokų planai internete
  • 1.3.3. Puslapiai mokytojams
  • 1.3.4. Pamokų planų pavyzdžiai
  • 1.3.4.1. Pamokos „Funkcijos f ( x )  kx grafikas ir jos savybės“ planas 9 klasei
  • 1.3.4.2. Pamokos „Nelygybės sinx ≥ a, sinx ≤a, cosx ≥ a, cosx ≤ a uždavinių sprendimas” planas 11 klasei
  • 1.3.4.3. Pamokos „Funkcijų grafikų transformacijos“ planas 11 klasei
  • 1.3.4.4. Pamokos „Vektorių atimtis ir sudėtis“ planas 11 klasei
  • 1.3.4.5. Pamokos „Funkcijos f(x) transformacijos“ planas 11 klasei
  • 1.4. Kitos naudingos nuorodos

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
122 psl., (21465 ž.)
Darbo duomenys
  • Informacinių technologijų diplominis darbas
  • 122 psl., (21465 ž.)
  • Word failas 2 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt