Diplominiai darbai

Intermodalinio terminalo projektavimas: smulkių krovinių gabenimas

9.6   (2 atsiliepimai)
Intermodalinio terminalo projektavimas: smulkių krovinių gabenimas 1 puslapis
Intermodalinio terminalo projektavimas: smulkių krovinių gabenimas 2 puslapis
Intermodalinio terminalo projektavimas: smulkių krovinių gabenimas 3 puslapis
Intermodalinio terminalo projektavimas: smulkių krovinių gabenimas 4 puslapis
Intermodalinio terminalo projektavimas: smulkių krovinių gabenimas 5 puslapis
Intermodalinio terminalo projektavimas: smulkių krovinių gabenimas 6 puslapis
Intermodalinio terminalo projektavimas: smulkių krovinių gabenimas 7 puslapis
Intermodalinio terminalo projektavimas: smulkių krovinių gabenimas 8 puslapis
Intermodalinio terminalo projektavimas: smulkių krovinių gabenimas 9 puslapis
Intermodalinio terminalo projektavimas: smulkių krovinių gabenimas 10 puslapis
Intermodalinio terminalo projektavimas: smulkių krovinių gabenimas 11 puslapis
Intermodalinio terminalo projektavimas: smulkių krovinių gabenimas 12 puslapis
Intermodalinio terminalo projektavimas: smulkių krovinių gabenimas 13 puslapis
Intermodalinio terminalo projektavimas: smulkių krovinių gabenimas 14 puslapis
Intermodalinio terminalo projektavimas: smulkių krovinių gabenimas 15 puslapis
Intermodalinio terminalo projektavimas: smulkių krovinių gabenimas 16 puslapis
Intermodalinio terminalo projektavimas: smulkių krovinių gabenimas 17 puslapis
Intermodalinio terminalo projektavimas: smulkių krovinių gabenimas 18 puslapis
Intermodalinio terminalo projektavimas: smulkių krovinių gabenimas 19 puslapis
Intermodalinio terminalo projektavimas: smulkių krovinių gabenimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

3.2 Pervežimo sistema «besisukantis stelažas»................................................................20
3.3 Logistikos duomenų apdorojimasterminale...............................................................23
3.4 Projektuojamas perkrovimo terminalas......................................................................23
3.5 Specialūs krovininiai vagonai projektuojamam terminalui........................................25
3.6 Krovinių pervežimo perspektyvos..............................................................................26
4. Palemono stoties pajėgumo ir pralaidumo paskaičiavimas..............................................27
4.1 Stoties iešmyno užimtumo laikas...............................................................................27
4.2 AIK kelių užimtumo laikas............................................................................………30
4.3 KIK kelių užimtumo laikas………………....……………........................................31
4.4 Stoties kelių pralaidumas...........................................................................................32
4.5 Kalnelio pajėgumo paskaičiavimas............................................................................33
4.6 Rezultatų apibendrinimas...........................................................................................33
5. Išvados..............................................................................................................................35
6. Summary...........................................................................................................................36
Priedai
1. Palemono stoties ir pravažiuojamųjų kelių sąlyginė schema.A1 formatas.
2. Terminalo pjūvis. A1 formatas.
3. Konferencijos pranešimas, bakalaurinio tema.
1.Įvadas
Susikūrus bendrajai rinkai, devintojo dešimtmečio pabaigoje ženkliai išsiplėtė bendroji transporto politika, kuri numatė įvairius tikslus. Nuo 1993 m. pradėjo veikti bendroji transporto rinka ir Europos Sąjungos (ES) transporto įmonės, kurios galėjo laisvai nevaržomos vidaus sienų teikti paslaugas. Europos integracijos procesas šioje srityje suteikė daug naudos, visų pirma, transporto sektoriui, kuris dabartiniu metu duoda darbo maždaug septyniems milijonams žmonių ir sukuria 6 proc. bendrojo vidaus produkto. Integracija taip pat prisidėjo prie bendrojo veiksmingumo, nes laisvą asmenų, prekių ir paslaugų judėjimą, sienų neturinčioje vidaus teritorijoje galima užtikrinti tik sklandžiai vežant keleivius ir krovinius sausumos, vandens ir oro keliais. Todėl reikės spręsti kylančias krovinių srautų terminaluose iškrovos, perkrovos ir pakrovos bei paskirstymo problemas, siekiant sumažinti laiko nuostolius, kurie lemia pristatymo kainą.
Netgi šiais laikais susiduriame su tokiomis pačiomis problemomis, kurios ypač iškyla terminaluose, kuriuose sujungiamos kelios transporto rūšys (intermodalinis terminalas– geležinkelis-jūrų transportas, geležinkelis-automobilių transportas, geležinkelis-oro transportas), kuriuose gaunami dideli krovinių srautai. Todėl svarbus krovinių rūšiavimo, srautų skirstymo terminaluose problemų sprendimas, dėl ko kroviniai turi būti laiku pakrauti į reikiamas transporto priemones, iš jų iškrauti ar perkrauti iš vienos transporto priemonės į kitą. Todėl reikia sukurti vieningą sistemą, kuri leistų optimaliai integruoti skirtingas transporto rūšis, kas įgalintų efektyvų ir rentabilų transporto sistemos panaudojimą per vientisas į vartotoją orientuotas paslaugas. Intermodalinių terminalų plėtra yra daug žadanti ir inovacinė politinė priemonė, kuri gali paremti bendrą transporto sistemos tobulinimą, padėdama subalansuoti ir efektyviau panaudoti esamus transporto pajėgumus. Užsienyje šios problemos sprendžiamos įvairiais būdais, pradedant optimaliu terminalo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 7433 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
35 psl., (7433 ž.)
Darbo duomenys
  • Mechanikos diplominis darbas
  • 35 psl., (7433 ž.)
  • Word failas 1 MB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt