Internetas – tarptautinis kompiuterių tinklas, jungiantis keliasdešimt tūkstančių kompiuterių tinklų visame pasaulyje. Ko gero šiomis dienomis jau nėra žmogaus, kuris nėra naudojęsis internetu, ar bent jau apie jį ką nors girdėjęs. Internetas plačiai paplitęs visame pasaulyje ir naudojamas ne tik kaip darbo ar susisiekimo priemonė, bet ir informacijos paieškai, pramogoms.
Internetas ko gero pati didžiausia informacijos saugykla, kurioje gausu ne tik tekstinės, bet ir vaizdinės, grafinės bei garsinės informacijos. Informacijos gausa labiausiai ir žavi interneto vartotojus, kurie gali rasti sau naudingų žinių bet kokia tema, pradedant evoliucija ir mikropasauliu, baigiant karo pramone ir kosmoso tyrimais. Tačiau be informacijos internete gausu kitų paslaugų. Pavyzdžiui, elektroninis paštas, leidžiantis išsiųsti laišką į kitą pasaulio kraštą per kelias sekundes, ar IRC leidžiantis bendrauti su žmonėmis , esančiais už kelių tūkstančių kilometrų, realiu laiku, ar konferencijos internete – UseNet, taip pat labai populiarūs FTP serveriai, kuriuose gausu naujausių filmų ar muzikos kūrinių.
Plečiantis interneto vartotojų skaičiui atsiranda vis daugiau naujovių, kuriomis siekiama plėsti interneto paslaugas bei kurti tokias sąlygas, kad internetu būtų galima naudotis bet kur ir bet kuriuo metu.
Darbo tikslas: tyrimo pagalba išsiaiškinti kokias dažniausiai interneto paslaugas renkasi vartotojas ir kaip naujovės įtakoja jo pasirinkimą.
1. Teoriškai išnagrinėti interneto paslaugas.
2. Empiriškai ištirti interneto teikiamų paslaugų pasirinkimą.
Darbo metodas: anketinė apklausa. Jos metu vartotojai gali išsakyti savo nuomonę apie interneto paslaugų pasirinkimą ir naujovių daromą įtaką.
2. Tyrimo metodo pasirinkimo pagrindimas
• Tyrimo tipas: aprašomasis kiekybinis, siekiant gauti skaitmeninę anketinės apklausos duomenų išraišką. Pasirinkome anketinę apklausą, nes anketa yra aiški, nedviprasmiška, patikima ir anketinius duomenis lengviau apdoroti.
• Tiriamųjų populiacija: vartotojai, kurie naudojasi interneto teikiamomis paslaugomis.
• Tiriamųjų atranka: respondentai buvo pasirinkti atsitiktinės atrankos būdu.
• Tiriamųjų imtis: 50 respondentų iki 20m ir nuo 21 – 50 ir daugiau metų amžiaus – vartotojai, naudojantys interneto paslaugas.
• Tyrimo metodas: anketinė apklausa. Anketoje 15 klausimų:
a) klausimai nuo 1 iki 5 skirti išsiaiškinti respondentų naudijimąsi interneto paslaugomis.
b)...
Šį darbą sudaro 5208 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!