Tikslas – susipažinti su šlaitinio profilio atitvėrimo statinių ( molų, bangolaužių) skersinio profilio projektavimo ir konstrukcinių elementų parinkimo principas.
3. Nubraižyti statinio skersinį pjūvį, jame sužymėti parinktus bei apskaičiuotus konstrukcinius elementus;
Duomenys:
Eil. Nr.
Projektinis vandens lygis HHW, m
Gylis, statybos vietoje d, m
Projektinis bangos aukštis Hdes,m
Šlaitų tvirtinimo elemento pavadinimas
6
1,3
9,5
5,0
Tetrapodai
Darbo eiga:
1. Nustatoma statinio keteros altitudė:
Čia: a- atsarga, m. , priimu .
Nustatoma dugno altitudė:
2. Žinant gylį statybos vietoje d bei projektinį bangos aukštį nustatomas bangų prieš statinį tipas( gožtančios ar negožtančios bangos).
Gožtančios bangos - kai d1,3;
Negožtančios bangos – kai d 1,3;
9,51,3*5,0
9,51,3*5,0
9,56,5
Bangų prieš statinį tipas – negožtančios bangos.
3. Pagal šlaitų tvirtinimo elementų tipą, šlaito tipą bei bangos tipą parenkamos formos ir pastovumo koeficientas , šlaitų tvirtinimo sluoksnių skaičius.
Pagal koeficiento parinkimo lentelės duomenis nustatome, kad sluoksnių klosime 2.
Klojimo tipas – metinys, nuolydis – i= 11.5.
4. Nustatoma šlaitų koeficiento reikšmė 11,5.
5. Apskaičiuojama viršutinio šlaitų tvirtinimo sluoksnio elementų masė W, tonom, pagal Hudsono formulę:
, t;
=9,1 t.
6. Pagal principinėse schemose pateiktus santykius apskaičiuojamo atitvėrimo statinio sluoksnių konstrukcijų elementų bei statinio kūno masės.
W/2= 9,1/2=4.55, t;
W/10=9,1/10=0.91 t;
W/15=9,1/15=0.61 t.
7. Pagal pagrindinius duomenis bei gautus skaičiavimo rezultatus nubraižomas atitvėrimo statinio skersinis pjūvis, sužymimos apskaičiuotos reikšmės.
KRANTINĖS PROJEKTAVIMAS
1. Įvadas
Prieplauka – kompleksiškas technologiškai tarpusavyje susijusių statinių ir įrenginių, kurie leidžia aptarnauti laivą.
Prieplaukų statiniais vadinami hidrotechniniais statiniais, skirti laivų švartavimuisi, bei stovėjimui perkraunant kroviniams, įlaipinant ar išlaipinant keleiviams, bei aprūpinant visapusiškai laivą jo stovėjimo, bei remonto metu.
Skiriami 3 prieplaukų statinių tipai:
1) krantinės sienutė – statiniai visu savo ilgiu susieti su krantu;
2) pirsai – statiniai, kurie vienu savo galu betarpiškai susieti su krantu;
3) reidinės prieplaukos – statiniai, esantys vidinėje ar išorinėje uosto vandenų zonoje ir betarpiškai nusieti su krantu arba su juo susieti kitaip, specialiais įrengimais.
Konstrukciniu požiūriu pagrindinės prieplaukų statinių grupės yra šios:
1) plonos sienutės tipo statiniai;
2) gravitaciniai statiniai;
3) polinės konstrukcijos statiniai;
4) specialių tipų statiniai.
Krantinės sienutė perima visas apkrovas, jos konstrukcijoje yra ištisinė sienutė.
Gravitaciniai prieplaukų statiniai išlieka pastovūs savo svorio...
Šį darbą sudaro 1128 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!