Pristatymai

Kainų nustatymas ir jų strategijos

10   (3 atsiliepimai)
Kainų nustatymas ir jų strategijos 1 puslapis
Kainų nustatymas ir jų strategijos 2 puslapis
Kainų nustatymas ir jų strategijos 3 puslapis
Kainų nustatymas ir jų strategijos 4 puslapis
Kainų nustatymas ir jų strategijos 5 puslapis
Kainų nustatymas ir jų strategijos 6 puslapis
Kainų nustatymas ir jų strategijos 7 puslapis
Kainų nustatymas ir jų strategijos 8 puslapis
Kainų nustatymas ir jų strategijos 9 puslapis
Kainų nustatymas ir jų strategijos 10 puslapis
Kainų nustatymas ir jų strategijos 11 puslapis
Kainų nustatymas ir jų strategijos 12 puslapis
Kainų nustatymas ir jų strategijos 13 puslapis
Kainų nustatymas ir jų strategijos 14 puslapis
Kainų nustatymas ir jų strategijos 15 puslapis
Kainų nustatymas ir jų strategijos 16 puslapis
Kainų nustatymas ir jų strategijos 17 puslapis
Kainų nustatymas ir jų strategijos 18 puslapis
Kainų nustatymas ir jų strategijos 19 puslapis
Kainų nustatymas ir jų strategijos 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Prekės kaina, kainos nustatymo etapai, kainos nustatymo tikslai, paklausos nustatymas, neelastinga ir elastinga paklausa, kaštų įvertinimas, kainų nustatymo metodai, pajamų, kaštų ir parduodamo kiekio ryšys, galutinės kainos nustatymas, įtakojantys veiksniai, kainų reguliavimo strategijos.
• Prekės kaina, kainos nustatymo etapai, kainos nustatymo tikslai, paklausos nustatymas, neelastinga ir elastinga paklausa, kaštų įvertinimas, kainų nustatymo metodai, pajamų, kaštų ir parduodamo kiekio ryšys, galutinės kainos nustatymas, įtakojantys veiksniai, kainų reguliavimo strategijos.
• Kaina – tai piniginė prekės vertės išraiška.
• Kaina - marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus, susijusius su kainų nustatymu ir keitimu.
• KAINOS NUSTATYMO ETAPAI:
• I. Kainų nustatymo tikslai
• II. Paklausos nustatymas
• III. Kaštų įvertinimas
• IV. Konkurentų kainų analizė
• V. Kainų nustatymo metodika
• VI. Galutinė kaina
Kainų nustatymo tikslai:
• Kainų nustatymo tikslai:
• išgyvenimas. Išgyvenimo problema ir tikslas įmonei iškyla tada, kai rinkoje daug gamintojų, didelė konkurencija arba dažnai keičiasi vartotojų poreikiai. Norėdami aprūpinti savo įmonę darbu ir parduoti prekes, gamintojai priversti nustatyti žemas kainas, tikėdamiesi palankios pirkėjų reakcijos.;
• pelno maksimizavimas. Įmonė, gaminanti prestižines prekes, siekia maksimizuoti pelną. Ji įvertina paklausą ir išlaidas, atsižvelgdama į įvairius kainų lygius ir nustato kainą, kuri garantuoja maksimalų pelną.;
• pardavimo apimties didinimas. Įmonė, kurios tikslas pagrįstas pardavimo apimties didinimu, siekia kuo daugiau parduoti prekių arba parduoti jų daugiau negu konkurentai.;
• konkurencijos išlaikymas. Tokia įmonės kainų nustatymo strategija, kai pagrindiniai kainos reguliavimo elementai yra ne kainos dydis, o kiti marketingo sistemos elementai (intensyvi reklama, prekės kokybės gerinimas);
• lyderio pozicijų užėmimas rinkoje – užimti kuo didesnę rinkos dalį mažinant kiek įmanoma masinės gamybos prekių kainas ir didina prestižinio vartojimo prekes.
• kokybės lyderio pozicijų užėmimas. Įmonė gali kelti sau tikslą, kad jos prekės kokybė rinkoje būtų aukščiausia.
Paklausos nustatymas. Kainos ir paklausos priklausomybė nustatoma paklausos kreive.
• Paklausos nustatymas. Kainos ir paklausos priklausomybė nustatoma paklausos kreive.
• Paklausa - perkamąja galia pagrįsti poreikiai.
Paklausos kreivė:
Iracionali paklausa - paklausos rūšis, kai atvirkštinė prekių kainos ir paklausos priklausomybė tam...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 688 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Skaidrės (.ppt)
Apimtis
20 psl., (688 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros pristatymas
  • 20 psl., (688 ž.)
  • Skaidrės 214 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį pristatymą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt