Kursiniai darbai

Kainų politika įmonėje: "Maxima"

9.4   (2 atsiliepimai)
Kainų politika įmonėje: "Maxima" 1 puslapis
Kainų politika įmonėje: "Maxima" 2 puslapis
Kainų politika įmonėje: "Maxima" 3 puslapis
Kainų politika įmonėje: "Maxima" 4 puslapis
Kainų politika įmonėje: "Maxima" 5 puslapis
Kainų politika įmonėje: "Maxima" 6 puslapis
Kainų politika įmonėje: "Maxima" 7 puslapis
Kainų politika įmonėje: "Maxima" 8 puslapis
Kainų politika įmonėje: "Maxima" 9 puslapis
Kainų politika įmonėje: "Maxima" 10 puslapis
Kainų politika įmonėje: "Maxima" 11 puslapis
Kainų politika įmonėje: "Maxima" 12 puslapis
Kainų politika įmonėje: "Maxima" 13 puslapis
Kainų politika įmonėje: "Maxima" 14 puslapis
Kainų politika įmonėje: "Maxima" 15 puslapis
Kainų politika įmonėje: "Maxima" 16 puslapis
Kainų politika įmonėje: "Maxima" 17 puslapis
Kainų politika įmonėje: "Maxima" 18 puslapis
Kainų politika įmonėje: "Maxima" 19 puslapis
Kainų politika įmonėje: "Maxima" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Kaina rinkoje yra svarbiausias firmos veiklą apibūdinantis ekonominis rodiklis. Kainos nustato gamybos struktūrą, daro lemiamą poveikį medžiaginių srautų judėjimui, prekių paskirstymui, firmos pelningumo lygiui. Rinkoje dirbančioms įmonėms kainos yra jų egzistavimo ir sėkmės klausimas, nes teisinga kainodaros metodika ir protinga taktika, o taip pat nuosekliai įgyvendinama gerai pagrįsta kainodaros strategija yra būtini, kad įmonė žiauriomis rinkos sąlygomis galėtų sėkmingai veikti.
Kainų politika – tai kainų nustatymo ir jų keitimo sprendimai bei veiksmai.
Sunku šiandien nustebinti verslo žmones kalbomis apie kainų politiką. Dažnas kiekvieną dieną priima sprendimus, kurie siejasi su kainodaros klausimais: sudarinėja kainoraščius, dalyvauja derybose dėl palankesnių kainų, prekybai skatinti taiko nuolaidas ir pan. Tačiau paminėti veiksmai neretai turi momentinį pobūdį. Kainodaros klausimus panagrinėti giliau verčia šių dienų realijos: praėjo laikai, kai galima buvo be atodairos taikyti nuolaidas siekiant prisivilioti pirkėjus - spaudžiant aštrėjančiai konkurencijai kainos natūraliai mažėjo. Tačiau mažėjo pelno sąskaita ir didelės erdvės taikyti nuolaidas neliko. Tokių įmonių darbuotojams tenka ieškoti alternatyvų vykdomai kainų politikai.
• Tinkamiausią kainos nustatymo metodą;
• Atskirų veiksnių įtaką kainai;
• Kainų strategijų panaudojimo galimybes;
• Kainų metodų esmę, jų privalumus ir trūkumus;
• Kokiu atveju įmonei geriau pasirinkti vieną ar kitą kainų strategiją, vieną ar kitą tikslą;
• Kainodaros tikslus;
• Rinkos, kaštų poveikį kainai;
Kainų politikos esmė ir reikšmė
Kaina yra piniginis ekvivalentas (atlyginimas) už prekybos įmonės siūlomas pirkti prekes bei paslaugas. Prekės arba paslaugos kaina – tai piniginių vienetų skaičius, kurį pirkėjas turi sumokėti už prekės (paslaugos) kiekio vienetą. Taigi kaina yra prekės arba paslaugos mainomosios vertės piniginė išraiška. Įmonės požiūriu, kaina atlieka tokias funkcijas:
• Išraiškos. Kaina yra veiklos rezultatus apibendrinanti išraiška, kuria įmonė siekia įsitvirtinti rinkoje.
• Signalinę. Kaina informuoja apie prekės paklausą rinkoje ir rodo, ar įmonė siekia imtis priemonių tam tikrų prekių pardavimui plėsti ar jį mažinti.
• Motyvacijos. Kaina tiesiogiai padeda įgvendinti įmonės tikslus, pavyzdžiui, siekti tam tikro pelno, ir taip motyvuoja įmonės veiklą.
Kaina, kaip išraiškos funkcija, gali būti...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 9897 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas.3
  • Kainų politikos esmė ir reikšmė..4
  • Kainų politikos tikslų nustatymas6
  • Kainų politiką įtakojantys veiksniai7
  • Kainos nustatymo metodai12
  • Kainų strategijos.16
  • Kainų politikoje daromos klaidos.18
  • Trys su kaina susiję mitai.19
  • Kainoraščio kainos nustatymas arba pekeitimas23
  • Kaip vartotojai suvokia ir įsimena kainas.27
  • Nuolaidos ir kiti pardavimų skatinimo būdai..29
  • Kainų politika UAB „VP MARKET“ prekybos centre „Maxima“..30
  • Maxima prekybos centruose teikiamos paslaugos31
  • MAXIMA kortelė..33
  • Išvados..36
  • Naudota literūra.37

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
37 psl., (9897 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 37 psl., (9897 ž.)
  • Word failas 358 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt