2009 m.
Šiame referate aptarsime kanalo tunelio projektą. Jo statybas nuo užuomazgų iki pabaigos, pabrėžiant reikšmingiausias projekto datas, bei prie šio projekto prisidėjusius asmenis. Bus plačiai paminėtos statybų sąlygos, susidurtos problemos, kai kurie šių problemų sprendimo būdai.
Vienas iš reikšmingesnių referato temų bus dabartinis tunelio operatorius. Apžvelgsime kompanijos veiklą, jos valdymą, finansinę padėtį bei ateities perspektyvas. Be to paminėsime pagrindinio lokomotyvų parko sudėtį, numatomas inovacijas ir kitus reikšmingesnius faktus.
Kanalo tunelis
1 pav. Kanalo tunelio žemėlapis
Informacija
Vieta Anglų kanalas (Doverio sąsiauris)
Koordinatės Folkestone: 51°5′49.5″N 1°9′21″E / 51.097083°N 1.15583°E
Coquelles: 50°55′22″N 1°46′50.16″E / 50.92278°N 1.7806°E
Statusas Veikiantis
Prasideda Folkestone, Kent, Jungtinė karalystė
Baigiasi Coquelles, Pas-de-Calais, Prancūzija
Veikla
Atidarytas gegužės 6, 1994 (tunelis)
lapkričio 14, 1994 (keleivių vežimas)
Priklauso Eurotunnel kompanijai
Operatorius Eurotunnel, Eurostar, DB Schenker Rail (UK), SNCF
Charakteristika Keleivių ir krovinių gabenimas. Automobilių pervežimas
Techniniai duomenys
Linijos ilgis 50.45 km (31.35 mi)
Bėgių skaičius 2 vienos bėgių juostos tuneliai
Bėgių plotis standartas: 1,435 mm (4 ft 81⁄2 in)
Elektrifikuotas 25 kV AC OHLE
Kanalo tunelis (Prancūziškai: Le tunnel sous la Manche), taip pat žinomas kaip Chunnel, yra 50.5 km (31.4 milių) ilgio po jūra einantis geležinkelio tunelis, kuris jungia Folkestona, Kent Jungtinėje karalystėje su Coquelles, šale Kale šiaurinėje Prancūzijoje žemiau Anglų kanalo Strait sąsiauryje. Tunelio žemiausias taškas yra 75 m (250 ft) gylyje. Kanalo tunelis turi ilgiausią po vandeniu esančią geležinkelio atkarpą (37.9 km (23.5 mi)) iš visų tunelių pasaulyje, nors Seikano tunelis Japonijoje yra ilgesnis 53.85 km (33.46 mi) ir gilesnis 240 m (790 ft).
Tuneliu rieda greitaeigiai „Eurostar“ keleiviniai traukiniai, Eurotunelio automobilių gabenimo ir tarptautinis prekinių traukinių transportas – didžiausias pasaulyje. 1996 metais Amerikos Statybos inžinierių asociacija pripažino tunelį kaip vieną iš Septynių modernaus pasaulio stebuklų.
Įdėja sujungti Lamanšo kanalą egzistavo jau ankščiau kaip 1802 metais, bet dėl Britų politikos ir žiniasklaidos spaudimo dėl grėsmės nacionaliniam saugumui tunelio statybos buvo atidėliojamos. Tačiau, galimas sėkmingas projektas, parengtas Eurotunnel, buvo pradėtas statyti 1988 ir atidarytas 1994 metais. Projektas 80 procentų viršijo numatytą biudžetą. Nuo...
Šį darbą sudaro 10910 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!