• Kokybė
• Pasitenkinimas
Kas yra marketingas? Terminai
• Vertė – bendra prekės kaina atsižvelgiant į jos kokybę
• Kokybė – prekės kokybė, patikimumas ir vartotojo poreikių tenkinimo lygis
• Pasitenkinimas – raktas į vartotojo pakartotiną pirkimą
• Poreikis
• Noras
• Paklausa
• Vertė
• Kokybė
• Pasitenkinimas
Kas yra marketingas? Terminai
• Rinka – esamų ir potencialių pirkėjų visuma
• Mainai – tai savanoriško pasikeitimo vertybėmis procesas.
• Pasitenkinimas
• Mainai (Rinkoje)
• Sąlygos mainams įvykti:
• Dvi ar daugiau mainuose dalyvaujančių pusių;
• Abi pusės mainuose dalyvauja savanoriškai, turi atsisakymo nuo pasiūlymo galimybę;
• Kiekviena pusė turi kažką vertingo antrajai;
• Kiekviena iš pusių įsitikinusi, kad nori ir kad verta bendrauti su antrąja.
Marketingo sistemos procesas
• Pirkimas
• Pasitenkinimas
• Tobulinimas
• Kokie yra poreikiai?
• Paskirstymas
• Prekės kaina
• Prekės kaina
• Gamybos kaštai
• Rėmimas
• Galimybių vertinimas
Kas yra marketingas?
◦ Marketingas – tai valdymo procesas kuriuo siekiama pelningai identifikuoti, nuspėti ir tenkinti klientų reikalavimus. – Chartered Institute of Marketing
◦ Marketingas – tai pagrindinė verslo filosofija per kurią identifikuojami ir tenkinami individų ir organizacijų poreikiai mainų, kurie šalims suteikia vertės, pagalba. – World Marketing Association
◦ Marketingas – tai vartotojų tenkinimas, siekiant pelno.
◦ Marketingas- tai poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti žmogaus ar organizacijos tikslų.
Marketingo koncepcija ir verslo orientacija
• Koncepcija – tai logiškai susijusiais teiginiais nusakyta idėja.
• Vertės, kuria galima pasinaudoti sukūrimas yra verslo esmė.
• Verslo orientacija – verslo veiklos realizacija vadovaujantis pasirinkta koncepcija.
• Verslo orientacija – tai pagrindinė idėja, apsprendžianti firmos tikslus bei priimtinus tų tikslų siekimo (konkuravimo su kitomis firmomis) būdus.
Marketingo orientacijos
• Gamybos – dėmesys prekės gamybai, gaminamos prekės ir tikimasi, kad kas nors jas pirks
• Prekės – dėmesys novatoriškumui, stengiamasi prekes parduoti pigiau nei konkurentai
• Pardavimo – dėmesys pardavimui, stengiamasi parduoti prekę, nežiūrint į tai ar ji pirkėjui reikalinga
• Marketingo – dėmesys vartotojui, stengiamasi išsiaiškinti ko nori vartotojas ir tada kurti prekę
• Socialinio etinio marketingo – dėmesys vartotojui, stengiamasi išsiaiškinti ko nori vartotojas ir tada kurti prekę,...
Šį darbą sudaro 1109 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!