Įvadas
1. PAGRINDINIŲ BENDROVIŲ APŽVALGA
1.1 UAB „TOKS“ aprašymas
1.2 UAB „Kautra“ aprašymas
1.3 UAB „Busturas“ aprašymas
1.4 UAB „Klaipėdos autobusų parkas aprašymas“
1.5 UAB „Panevėžio autobusų parkas“ aprašymas
2. TOLIMOJO SUSISIEKIMO ORGANIZAVIMAS, REGULIAVIMAS IR REGLAMENTAVIMAS
2.1 Darbo organizavimas
2.2 Eismo organizavimas
2.3 Autobusų stočių veikla
2.4 Eismo tvarkaraščiai
2.5 Reguliavimas ir reglamentavimas
3. Socialinė parama
3.1 Teisė važiuoti nemokamai
3.2 Teisė įsigyti važiavimo bilietą su nuolaida
3.3 Teisė įsigyti vienkartinį važiavimo tolimojo reguliaraus susisiekimo autobusais bilietą su 50 procentų nuolaida.
3.4 Teisė į transporto išlaidų kompensaciją
4. Draudimas
4.1 Keleivių draudimas
5. Vairuotojų sauga darbe
6. Išvados
7. Literatūra
ĮVADAS
Transportas yra svarbi Lietuvos Respublikos ekonominės ir socialinės infrastruktūros dalis. Jis tiesiogiai įtakoja šalies ekonominį augimą per tarptautinę ir vidaus prekybą, turizmą, taip pat prisideda įgyvendinant laisvo žmonių, prekių, paslaugų ir kapitalo judėjimo principus. Lietuvos kelių tinklą (įskaitant ir miestų gatves) sudaro 81 tūkst. kilometrų. Iš jų - 21,3 tūkst. km yra valstybinės reikšmės keliai ir 59,7 tūkst. km vietinės reikšmės kelių ir gatvių. Keleivinis transportas per visą savo gyvavimą turėjo labai didelę reikšmę įvairių šalių gyventojams, ir nepaisant istorijos vingių išlaikė tą svarbą ir aktualumą iki šių dienų, išlikdamas viena pagrindinių priemonių tenkinanti gyventojų transportinius poreikius.
Lietuvos Respublikoje egzistuoja nemažas skaičius vežėjų turinčių licencijas vežti keleivius reguliariais susisiekimo maršrutais. Prie didžiausių bendrovių, teikiančių keleivių tolimojo susisiekimo maršrutais vežimo paslaugas, galima priskirti UAB „Toks“, UAB „Kautra“, UAB „Busturas“, UAB „Klaipėdos autobusų parkas“, UAB „Panevėžio autobusų parkas“ ir kt. Keleivių vežimo paslaugos visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje yra teikiamos vienodai, kadangi Lietuvos Respublikos įstatymai ir juos įgyvendinantys teisės aktai, apimantys keleivių vežimo sritį, yra vienodai privalomi visoms savivaldybėms, visiems vežėjams, ekipažams ir keleiviams.
Bendrovės, pageidaujančios verstis ūkine-komercine veikla, užsiimančia keleivių vežimu tolimojo susisiekimo maršrutais, privalo gauti licenciją, kurią išduoda Valstybinė kelių transporto inspekcija.
1. PAGRINDINIŲ BENDROVIŲ APŽVALGA
1.1 UAB „TOKS“ aprašymas
Viena stambiausių bendrovių teikiančių keleivių tolimojo susisiekimo maršrutais vežimo paslaugas yra UAB „TOKS“
Uždaroji akcinė bendrovė Tolimojo keleivinio transporto kompanija (prekinis ženklas "TOKS") daugiau kaip 50 metų buvo vienos iš...
Šį darbą sudaro 4825 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!