KELIO DANGOS PROJEKTAVIMAS.
1.2 Papildomi duomenys 4
1.3 Kelio kategorijos nustatymas 5
1.4 Reikalingo tamprumo modulio nustatymas 6
1.5 Žemės sankasos grunto savybių nustatymas 6
1.6 Kelio dangos konstrukcijos atsparaus sluoksnio storio nustatymas 7
1.7 Kelio dangos konstrukcijos storio, laiduojančio tamprų įlinkį, nustatymas 9
1.8 Kelio dangos konstrukcijos atsparumas šlyčiai žemės sankasos grunte 12
1.9 Kelio dangos konstrukcijos atsparumas šlyčiai nerišlių medžiagų sluoksniuose 14
1.10 Kelio dangos konstrukcijos sluoksnių iš monolitinių medžiagų atsparumas tempimui
lenkiant 16
Literatūra 18
1. NESTANDŽIOS KELIŲ DANGOS KONSTRAVIMAS
1.1. Pagrindiniai duomenys
1. lentelė. Projektiniai duomenys.
Eil. Nr
Automobilio tipas
Eismo intensyvumas, aut/parą
1.
GAZ – 53A
1022
2.
ZIL - 130
402
3.
MAZ - 500A
59
4.
Ural -377H
312
5.
KAMAZ - 5320
160
6.
LAZ - 695H
308
7.
Volga M -24
301
8.
VAZ - 2109
452
Kelių ir klimato zona - 2, pazonė - 2.
Vietovės drėkinimo tipas - 1.
Žemės sankasos gruntas: dulkėtas priemolis.
Medžiagos kelio konstrukcijai:
- tankus asfaltbetonis,
- porėtas ( akytas ) asfaltbetonis,
- bitumu permerkta skalda,
- sustiprinta cementu skalda( 75 markė ),
- skalūnų pelenais sustiprintas gruntas ( I stiprio klasė ),
-cementu sustiprintas gruntas (II stiprio klasė).
-porėtas akytas dervabetonis,
- stambus smėlis,
- bitumas B 70/100.
1.2. Papildomi duomenys
2 lentelė. Automobilių redukcijos (pakeitimo) koeficientai.
Eil. Nr.
Automobilio tipas
Redukcijos koeficientas k
I.
GAZ-53A
0,08
2.
ZIL-130
0,20
3.
MAZ-500A
1,04
4.
Ural - 377 H
0,29
5.
KAMAZ-5320
0,27
6.
LAZ - 695 H
0,29
3. lentelė. Medžiagų savybės.
Eil.
Nr.
Medžiaga
Rekomenduojamas sluoksnio storis, cm. nemažiau kaip
Tamprumo modulis, MPa
1.
Tankus asfaltbetonis
3 -5
2400
2.
Porėtas (akytas) asfaltbetonis
6 -7
1400
3.
Bitumu permerkta skalda
10
400
4.
Sustiprinta cementu skalda ( 75 markės )
10
1000
5.
Skalūnų pelenais sustiprintas gruntas ( I stiprio klasė )
10
750
6.
Cementu sustiprintas gruntas (II stiprio klasė).
Skalūnų pelenais sustiprintas gruntas ( I stiprio klasė )
10
400
7.
Porėtas akytas dervabetonis
6
1500
8.
Stambus smėlis
-
130
Medžiagų savybės nustatomos iš [2] literatūros šaltinio antrojo ir trečiojo priedų 6-17 lentelių.
1.3. Kelio kategorijos nustatymas.
Perspektyvos eismo intensyvumas Np apskaičiuojamas formule:
,
čia: No- esamas (dabarties) eismo intensyvumas, aut/parą ( [2] 1 lentelė); k - eismo intensyvumo prieaugis per metus, % (imama 5 %);
n - perspektyvos laikotarpis, metais ( imama 20 metų ).
Perspektyvinis eismo intensyvumas apskaičiuojamas toks:
GAZ - 53 - N1 = 2583 aut/parą
ZIL-130 - N2 = 1016 aut/parą
MAZ-500A - N3 = 150 aut/parą
Ural-377H - N4 = 789 aut/parą
KAMAZ-5320 - N5 = 405 aut/parą
LAZ-695H - N6 = 779 aut/parą
Volga...
Šį darbą sudaro 3187 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!