1. Kokybės samprata.
1.1. Bendros nuorodos.
1.2. Organizavimo tikslai.
1.3. Veikimo sfera ir taikymo sritis.
1.4. Pagrindiniai kokybės rodikliai.
1.5. Terminai ir apibūdinimai.
2. Kokybės sistemos.
2.1. Standartai reglamentuojantys kokybės sistemas.
2.2. Kokybės valdymo sistemos.
2.3. Kompleksinė kokybės valdymo sistema.
2.4. Nacionalinė kokybės programa.
2.5. Kokybės sistemos reikalavimai.
2.6. Kokybės sistemos principai.
2.7. Kokybės sistemos struktūra.
2.8. Kokybės sistemos dokumentacija.
3.Vidinis kokybės auditas ir analizė.
3.1. Terminologija.
3.2. Kokybės audito tikslai.
3.3. Kokybės audito metodika.
3.4. Kokybės audito organizavimas ir planavimas.
3.5. Kokybės audito dokumentacija.
4. Kokybės kontrolė.
4.1. Kokybės pateikimo kontrolei būdai.
4.2. Gaminių atrankos kontrolės imčiai būdai.
4.3. Kontrolės planas ir imties kontrolei dydis.
4.4. Operatyvi kokybės charakteristika.
5. Statistinė kokybės kontrolė pagal kiekybinius požymius.
5.1. Vidutinė reikšmė ir didžiausia riba.
5.2.Vidutinės aritmetinės reikšmės ir didžiausių ribų kontrolinės kortos.
5.3. Broko proceso nustatymas.
6. Statistinė kokybės kontrolė pagal alternatyvius požymius.
6.1. Vieno laipsnio atrankinė kontrolė.
6.2. Dviejų laipsnių atrankinė kontrolė.
6.3. Nuosekli atrankinė kontrolė.
6.4. Normaliojo pasiskirstymo kontrolė pagal alternatyvius požymius.
6.5. Kokybės įėjimo ir išėjimo vidutiniai lygiai.
7. Kokybė ir marketingas.
7.1. Pagrindinės sąvokos.
7.2. Kokybės kaina
7.3. Marketingo kokybės reikalavimai.
1. KOKYBĖS SAMPRATA
1.1. BENDROS NUORODOS
Kas yra kokybė? Šio žodžio analizė rodo, kad jo prasmė yra nevienareikšmė. Tai tampa aišku, kai žodis yra naudojamas buityje arba kai naudojama praktikoje. Jei girdime sakant „aukštos kokybės gaminys“ tai įsivaizduojame ypač gerai pagamintą produktą. Tarybiniais laikais, prekė, atitinkanti standartus, tačiau standartai buvo netobuli, greit sensta ir sudaromi žmonių, iš kurių kiekvienas turi savo nuomonę. Toks kokybės supratimas yra netinkamas rinkos sąlygose. Pagrindinis faktorius yra vartotojų poreikiai ir jų norai. Tokiu būdu kokybė yra prekės ar paslaugos galimybė tenkinti vartotojų poreikius. Šio įvertinimo galimybes galima paaiškinti tokiu pavyzdžiu. Ar galima laikyti kėdę kokybiška, kurios kojos yra skirtingo ilgio. Niekas jos nepirks, laikys nekokybiška. Žiūrint iš baldų kokybės pusės, ją ir laikys nekokybiška. Tačiau ją galima statyti kino teatruose ir jos pilnai laikomos kokybiškos.
„Roils Roisas“ – geras automobilis. „Citroen“ – ne. Žiūrint specialisto akimis, abu automobiliai kokybiški. Praktikoje dėl dideles įvairovės veiksnių ir objektų, kasdieniai kokybės supratimai yra įvairiapusiški, netikslūs. Bet konkrečiu,...
Šį darbą sudaro 15715 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!