Konspektai

Kokybės analizė ir valdymas

10   (1 atsiliepimai)
Kokybės analizė ir valdymas 1 puslapis
Kokybės analizė ir valdymas 2 puslapis
Kokybės analizė ir valdymas 3 puslapis
Kokybės analizė ir valdymas 4 puslapis
Kokybės analizė ir valdymas 5 puslapis
Kokybės analizė ir valdymas 6 puslapis
Kokybės analizė ir valdymas 7 puslapis
Kokybės analizė ir valdymas 8 puslapis
Kokybės analizė ir valdymas 9 puslapis
Kokybės analizė ir valdymas 10 puslapis
Kokybės analizė ir valdymas 11 puslapis
Kokybės analizė ir valdymas 12 puslapis
Kokybės analizė ir valdymas 13 puslapis
Kokybės analizė ir valdymas 14 puslapis
Kokybės analizė ir valdymas 15 puslapis
Kokybės analizė ir valdymas 16 puslapis
Kokybės analizė ir valdymas 17 puslapis
Kokybės analizė ir valdymas 18 puslapis
Kokybės analizė ir valdymas 19 puslapis
Kokybės analizė ir valdymas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

1. Kokybės samprata.
1.1. Bendros nuorodos.
1.2. Organizavimo tikslai.
1.3. Veikimo sfera ir taikymo sritis.
1.4. Pagrindiniai kokybės rodikliai.
1.5. Terminai ir apibūdinimai.
2. Kokybės sistemos.
2.1. Standartai reglamentuojantys kokybės sistemas.
2.2. Kokybės valdymo sistemos.
2.3. Kompleksinė kokybės valdymo sistema.
2.4. Nacionalinė kokybės programa.
2.5. Kokybės sistemos reikalavimai.
2.6. Kokybės sistemos principai.
2.7. Kokybės sistemos struktūra.
2.8. Kokybės sistemos dokumentacija.
3.Vidinis kokybės auditas ir analizė.
3.1. Terminologija.
3.2. Kokybės audito tikslai.
3.3. Kokybės audito metodika.
3.4. Kokybės audito organizavimas ir planavimas.
3.5. Kokybės audito dokumentacija.
4. Kokybės kontrolė.
4.1. Kokybės pateikimo kontrolei būdai.
4.2. Gaminių atrankos kontrolės imčiai būdai.
4.3. Kontrolės planas ir imties kontrolei dydis.
4.4. Operatyvi kokybės charakteristika.
5. Statistinė kokybės kontrolė pagal kiekybinius požymius.
5.1. Vidutinė reikšmė ir didžiausia riba.
5.2.Vidutinės aritmetinės reikšmės ir didžiausių ribų kontrolinės kortos.
5.3. Broko proceso nustatymas.
6. Statistinė kokybės kontrolė pagal alternatyvius požymius.
6.1. Vieno laipsnio atrankinė kontrolė.
6.2. Dviejų laipsnių atrankinė kontrolė.
6.3. Nuosekli atrankinė kontrolė.
6.4. Normaliojo pasiskirstymo kontrolė pagal alternatyvius požymius.
6.5. Kokybės įėjimo ir išėjimo vidutiniai lygiai.
7. Kokybė ir marketingas.
7.1. Pagrindinės sąvokos.
7.2. Kokybės kaina
7.3. Marketingo kokybės reikalavimai.
1. KOKYBĖS SAMPRATA
1.1. BENDROS NUORODOS
Kas yra kokybė? Šio žodžio analizė rodo, kad jo prasmė yra nevienareikšmė. Tai tampa aišku, kai žodis yra naudojamas buityje arba kai naudojama praktikoje. Jei girdime sakant „aukštos kokybės gaminys“ tai įsivaizduojame ypač gerai pagamintą produktą. Tarybiniais laikais, prekė, atitinkanti standartus, tačiau standartai buvo netobuli, greit sensta ir sudaromi žmonių, iš kurių kiekvienas turi savo nuomonę. Toks kokybės supratimas yra netinkamas rinkos sąlygose. Pagrindinis faktorius yra vartotojų poreikiai ir jų norai. Tokiu būdu kokybė yra prekės ar paslaugos galimybė tenkinti vartotojų poreikius. Šio įvertinimo galimybes galima paaiškinti tokiu pavyzdžiu. Ar galima laikyti kėdę kokybiška, kurios kojos yra skirtingo ilgio. Niekas jos nepirks, laikys nekokybiška. Žiūrint iš baldų kokybės pusės, ją ir laikys nekokybiška. Tačiau ją galima statyti kino teatruose ir jos pilnai laikomos kokybiškos.
„Roils Roisas“ – geras automobilis. „Citroen“ – ne. Žiūrint specialisto akimis, abu automobiliai kokybiški. Praktikoje dėl dideles įvairovės veiksnių ir objektų, kasdieniai kokybės supratimai yra įvairiapusiški, netikslūs. Bet konkrečiu,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 15715 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
32 psl., (15715 ž.)
Darbo duomenys
  • Kokybių vadybos konspektas
  • 32 psl., (15715 ž.)
  • Word failas 376 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį konspektą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt