Namų darbai

Komunikacijos ir etika: ūkinių prekių parduotuvė UAB "Germesta"

10   (1 atsiliepimai)
Komunikacijos ir etika: ūkinių prekių parduotuvė UAB "Germesta" 1 puslapis
Komunikacijos ir etika: ūkinių prekių parduotuvė UAB "Germesta" 2 puslapis
Komunikacijos ir etika: ūkinių prekių parduotuvė UAB "Germesta" 3 puslapis
Komunikacijos ir etika: ūkinių prekių parduotuvė UAB "Germesta" 4 puslapis
Komunikacijos ir etika: ūkinių prekių parduotuvė UAB "Germesta" 5 puslapis
Komunikacijos ir etika: ūkinių prekių parduotuvė UAB "Germesta" 6 puslapis
Komunikacijos ir etika: ūkinių prekių parduotuvė UAB "Germesta" 7 puslapis
Komunikacijos ir etika: ūkinių prekių parduotuvė UAB "Germesta" 8 puslapis
Komunikacijos ir etika: ūkinių prekių parduotuvė UAB "Germesta" 9 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šio darbo tikslas išanalizuoti UAB“GERMESTA“ įmonės vidinės aplinkos ir vidinės komunikacijos ir etikos morale įmonėje.
Komunikacija – užbaigtos žinios perdavimas iš siuntėjo gavėjui.
Komunikaciją sudaro pirmiausiai atsiradusi kinetika (t.y. mostai, kūno judesiai, gestai), ženklai, vėliau atsiradusi kalba (pirmiausiai – sakytinė, po to – rašytinė), vaizduojamoji komunikacija (t.y. paveikslai, fotografija, kinas; skulptūra) bei garsiniai įrašai. Komunikacija gali būti labai įvairi – intrapersonalinė (vidinė), interpersonalinė (tarp dviejų individų), grupinė, organizacinė, viešoji, masinė, tarpkultūrinė; ji gali būti paprasta ir sudėtinga, formali ir neformali, verbalinė (tai yra kalba) ir neverbalinė (tai yra elgesys), tiesioginė ir netiesioginė. Komunikacijos efektyvumas įgauna ypatingą reikšmę organizacijose, nes organizacijos tampa sudėtingesnės struktūriniu ir technologiniu požiūriais, auga organizacijos vidaus ir išorės informacijos srautai. Besikeičianti aplinka reikalauja iš organizacijos greitų pokyčių, kurie neįmanomi be efektyvios komunikacijos.
Šiuolaikinėmis rinkos sąlygomis organizacijos tampa lyderėmis suprasdamos klientų poreikius ir priimdamos sprendimus, teikiančius klientams pasitenkinimą dėl prekių ar paslaugų vertės, puikios kokybės bei aptarnavimo. Tokiu būdu jos formuoja stiprios ir stabilios organizacijos įvaizdį. Ištirta, kad vartotojai pirmenybę teikia populiaresniems prekės ženklams, gerą įvaizdį turinčioms organizacijoms. Todėl natūralu, kad įvaizdžio kūrimas pasaulyje laikomas vienu iš svarbiausių strateginės vadybos ir rinkodaros tikslų. Tai ne mažiau svarbu negu įgyvendinti novatoriškas idėjas, stabilizuoti finansinę sferą, ugdyti personalą, plėsti pardavimus. Teigiamas organizacijos įvaizdis tampa aktualus konkurencinėje kovoje, siekiant didinti pardavimus, pritraukiant ir išlaikant darbuotojus, įveikiant krizę bei rengiant viešas iniciatyvas. Sukurti ir valdyti teigiamą organizacijos įvaizdį pavyksta ne visiems ūkio subjektams ir ne iš karto.
Pirmiausiai norėčiau papasakoti apie mūsų nagrinėjama įmonę. Įmonė vadinasi UAB“GERMESTA“ ūkinių prekių parduotuvė. Įmonė įkurta 1998 m. Jos veikla prekyba ūkinėmis prekėmis, statybinėmis ir įvairiomis prekėmis. Įmonė isikūrusi Mažeikių mieste senamiestyje adresu Laisvės 61 .Įmonei vadovauja samdytas direktorius. Įmonėje dirba penki darbuotojai.
Trys pardavėjai , apskaitininkė ir direktorius.
Mūsų įmonė stengesi pritarukti kuo daugiau klientų , taikydami nuolaidas įvairias akcijas.
Darbuotojams mokamas atlyginimas du kartus į mėnesį , skiriami priedai nuo įvykdytų...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1855 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
9 psl., (1855 ž.)
Darbo duomenys
  • Komunikacijos namų darbas
  • 9 psl., (1855 ž.)
  • Word failas 63 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt