Lakštinės - rotacinės mašinos (LRM) plačiai naudojamos tekstinei ir iliustracinei produkcijai spausdinti, visais spaudos būdais, viena arba keliomis spalvomis, ant vienos arba abiejų popieriaus lapo pusių. Spausdinimo aparatas susideda iš pastoviai besisukančių cilindrų, pavara neturi jungčių atliekančių slenkamąjį judesį. Todėl LRM leistinas greitis didesnis, negu plokščiaspaudžių mašinų ir siekia 10-12 tūkst. ciklų/val. Kuriant daugiaspalves mašinas naudojamas tipinių sekcijų agregatavimas su individualia arba bendra elektros pavara. Ofsetinėms ir giliaspaudėms LRM variklis turi turėti reverso galimybę, kad atliktų užduotas operacijas.
Pagrindinių LRM pavarų ypatumas yra tame, kad variklio inercijos momentas maždaug 6-6,5 karto mažesnis negu bendras mašinos inercijos momentas. Palyginimui panagrinėkime metalo apdirbimo stakles arba kranus: juose šis santykis 10 kartų mažesnis. Todėl LRM greitas įsibėgėjimas neleistinas.
Nominalus greitis turi būti pasiekiamas esant pastoviam pagreičiui per 4-5 s. Esant šiuolaikinių mašinų našumo padidėjimui ir spausdinimo cilindrų pasikrovimo greičiui 18-20 aps./min. reikalingas greičio reguliavimo diapazone mažesnis kaip 9-10.
Dviejų sekcijų mašinai variklio reikalaujama galia yra 11 kW, o keturių sekcijų – 19 kW. Valdymo schemoje turi būti numatytos komandos: "prasukimas pirmyn", "prasukimas atgal", "lėtai" (reikalinga paruošimui ir remonto darbams), bei komanda "paleisti", po kurios mašina turi tolygiai ir automatiškai įsibėgėti per 4-5s iki iš anksto pasirinkto darbinio greičio.
Užsienietiškose LRM dažnai naudojama pagrindinė elektros pavara su trifaziu kolektoriniu varikliu Šragės tipo (žiūrėti 1-ame skyriuje). Rusiškose mašinose anksčiau buvo naudojama elektros pavara su asinchroniniu varikliu, kuris turi fazinį rotorių ir magnetinį stiprintuvą statoriaus grandinėje (sistema MУ - AД).
Po to kažkurį laiko tarpa rusiškose LRM buvo aprūpintos komplektiniais įrenginiais ШЛA, kuriuose pagrindinio variklio maitinimui buvo naudojami jėginiai magnetiniai stiprintuvai (sistema MУ -ДПT). Šiuo metu pirmaujančios užsienio firmos šios klasės mašinoms naudoja tiristorinius keitiklius (sistema TП - ДПТ).
Paveikslėlyje 16.1 ir 16.2 supaprastintai parodyta lapinės rotacinės spaudos mašinos (LRM) pagrindinės elektros pavaros schema.
Pagrindiniai pavaros mazgai:
• jėginė dalis;
• reguliatoriaus mazgas;
• atbulinio ryšio įtampos inkare mazgas;
• pavaros tolygaus įsibėgėjimo ir greičio nustatymo mazgas;
•...
Šį darbą sudaro 2144 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!