Kursiniai darbai

Lietuvos firmų skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės ir patirtis

9.0   (2 atsiliepimai)
Lietuvos firmų skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės ir patirtis 1 puslapis
Lietuvos firmų skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės ir patirtis 2 puslapis
Lietuvos firmų skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės ir patirtis 3 puslapis
Lietuvos firmų skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės ir patirtis 4 puslapis
Lietuvos firmų skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės ir patirtis 5 puslapis
Lietuvos firmų skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės ir patirtis 6 puslapis
Lietuvos firmų skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės ir patirtis 7 puslapis
Lietuvos firmų skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės ir patirtis 8 puslapis
Lietuvos firmų skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės ir patirtis 9 puslapis
Lietuvos firmų skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės ir patirtis 10 puslapis
Lietuvos firmų skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės ir patirtis 11 puslapis
Lietuvos firmų skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės ir patirtis 12 puslapis
Lietuvos firmų skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės ir patirtis 13 puslapis
Lietuvos firmų skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės ir patirtis 14 puslapis
Lietuvos firmų skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės ir patirtis 15 puslapis
Lietuvos firmų skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės ir patirtis 16 puslapis
Lietuvos firmų skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės ir patirtis 17 puslapis
Lietuvos firmų skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės ir patirtis 18 puslapis
Lietuvos firmų skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės ir patirtis 19 puslapis
Lietuvos firmų skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės ir patirtis 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Darbą atliko PVn 1-4-1 gr. stud.
Darbo tikrino
asistentė Aušra Milašienė
2006-2007
Kretinga, 2007
ĮVADAS
Plečiantis tarptautiniams ryšiams, tampa svarbus paslaugų tiekėjų ir vartotojų bendradarbiavimas. Tam, kad tiekėjas pačiu efektyviausiu būdu pateiktų tai, ko reikalauja vartotojas, jis privalo suprasti skirtingus jų poreikius; kaip geriausiai tuos poreikius patenkinti; ir kaip jis galėtų efektyviausiai perteikti savo siūlomą prekę ar paslaugų esmę. Tos įmonės, kurios jau pradėjo internacionalizuoti savo veiklą, pastebi, kad užsienio rinkos ne tik atveria naujas galimybes, bet ir kelia gana griežtus reikalavimus.
Lietuvoje ekonominė situacija ilgą laiką neskatino domėtis marketingu. Padėtis ėmė keistis tik 1989 metais, kai pradėjo didėti ųkinių vienetų savarankiškumas ir suinteresuotumas, atsirado ryškesnių rinkos mechanizmo požymių. Tačiau svarbiausia susidomėjimo marketingu priežastimi tapo įmonėms ir organizacijoms atsivėrusios galimybės tiesiogiai bendrauti su partneriais užsienyje.
Analizuojant pasaulio šalių vidaus rinkų ir tarptautinių rinkų plėtros tendencijas, pastebimas, kad nuolat didėja šalių vidaus rinkų tarpusavio priklausomybė, vis labiau pasireiškia didėjanti konkurencija, rinkos įgyja globalinį pobūdį. Būdingas ir toks bruožas kaip pasaulinis rinkų pasidalijimas. Tad verslas, o kartu ir marketingas vis dažniau plėtojami tarptautiniu mastu, t.y. už vienos šalies ribų. Vadinasi, tenka įsiskverbti į užsienio rinkas.
Kuo ilgiau firmos delsia imtis tarptautinio verslo, tuo labiau rizikuoja nepatekti į besiplečiančias pasaulio rinkas. Vietinės firmos, kurios jautėsi saugios, dabar mato, kaip kaimyninių šalių įmonės okupuoja jų vietines rinkas. Visoms įmonėms teks atsakyti į keletą esminių klausimų: kokią rinkos poziciją turėtume užimti mūsų šalyje, mūsų ekonominiame regione (pvz., Rytų Europoje, Azijoje) ir globaliniu mastu; kas bus mūsų globaliniai konkurentai ir kokios jų strategijos bei ištekliai; kur mes turėtume gaminti savo produktus, kokias strategines sąjungas turėtume sudaryti su kitomis pasaulio firmomis?
Ironiška, tačiau kad ir koks didelis būtų bendrovių poreikis plėstis į užsienį, tokia pat didelė yra ir rizika. Mat dėl kai kurių valstybių didelių skolų, infliacijos ir nedarbo esti nestabilios vyriausybės bei valiuta, o tai riboja prekybą bei didina įėjimo i užsienio rinkas riziką. Pavyzdžiui, Rusijoje...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 9111 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas.1
  • 1. Tarptautinio marketingo samprata..2
  • 2. Įmonės veiklos užsienio rinkose galimybės ir tikslingumo įvertinimas..2
  • Užsienio rinkų parinkimo kriterijai2
  • Prognozuojamos užsienio rinkose apimties formavimo veiksniai.4
  • 2.2.1. Užsienio rinkos konjunktūros analizė4
  • 2.2.2. Konkurencijos analizė6
  • 2.2.3. Įmonės marketingo galimybių analizė7
  • 3. Tarptautinio marketingo aplinkos tyrimų vieta tarptautinio marketingo tyrimo sistemoje.8
  • 3.1. Užsienio rinkų parinkimo metodai.8
  • 3.2. Tarptautinio marketingo uždaviniai8
  • 3.3. Ekonominė aplinka10
  • 3.4. Lietuvos teisinė – juridinė aplinka.11
  • 3.5 Politinė aplinka.12
  • 4. Užsienio rinkos segmentavimas..12
  • 5. Užsienio rinkos užvaldymas..14
  • 6. Bendros veiklos sutartis17
  • 7. Įmonės įėjimo į užsienio rinkas formos17
  • 7.1. Įmonės įėjimo į užsienio rinkas parinkimas..17
  • 7.2. Trumpa įmonės įėjimo į užsienio rinkas formų charakteristika..18
  • 8. Įmonės aprašas..18
  • 8.1. Įmonės produkcija..20
  • 8.2. Įmonės eksportas.25
  • 9. Eksporto operacijų organizavimas..26
  • 9.1. Eksportas per tarpininkus vidaus rinkoje27
  • 9.2. Eksportas pagal kontraktą su užsienio pirkėju.28
  • 9.3. Eksportas per atstovus užsienyje.28
  • 9.4. Eksportas per prekybos atstovybę užsienyje.29
  • 10. Išvados ir pasiūlymai.30
  • 10.1. Siūlymai.30
  • 10.2. Išvados31
  • Priedai32

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
38 psl., (9111 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 38 psl., (9111 ž.)
  • Word failas 1 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt