"Common rail" schema (A3)
Montavimo brėžinys (A3)
ĮVADAS
Reikalavimai dyzelinio variklio įpurškimo sistemoms nuolat didėja. Didesni slėgiai, greitesnis valdymas ir lankstus įpurškimo charakteristikos pritaikymas variklio darbo rėžimui daro dyzelinį variklį taupų, švarų ir galingą.
Pasaulyje ir Europoje kylant aplinkos apsaugos reikalavimams, keliami reikalavimai ir leidžiamiems nuodingų medžiagų kiekiai dyzelinių variklių deginiuose. Nuo 2008.10 įsigaliojo Euro V standartas. Pasiekti standarto keliamus reikalavimus yra labai sudėtinga su senomis dyzelinių degalų tiekimo sistemomis, kurios naudojamos traukos riedmenyse, nes jos nėra pakankamai tikslios. Dalis inventorinio traukos riedmenų parko naudojamų traukos riedmenų yra modernizuoti, modernizavimo darbai atlikti AB „Lietuvos geležinkeliai“ dukterinėje įmonėje UAB „VLRD“.
Taip pat AB „Lietuvos geležinkeliai“ įmonė įsigijo naujų ir modernių traukos riedmenų. Keleiviams vežti naudojami nauji dyzeliniai keleiviniai RA – 2, o krovinių gabenimui – Siemens ER 20 CF lokomotyvai. Šie traukos riedmenys turi modernias sistemas, bei dyzelinius variklius, kuriuose sumontuota viena iš ištobulintų įpurškimo sistemų – akumuliatorinė įpurškimo sistema „common rail“ (CR). Be šių traukos riedmenų, parke taip pat yra ir senų markių dyzelių, bei lokomotyvų, kuriuose nenaudojama moderni degalų tiekimo sistema.
1. Esami traukos riedmenys
AB "Lietuvos geležinkeliai" inventorinį traukos riedmenų parką sudaro 306 traukos riedmenys (į sąrašą neįeina naujai įsigyti dyzeliniai keleiviniai RA – 2 ir prekiniai šilumvežiai Siemens ER 20 CF), iš kurių:
• 139 - prekiniai šilumvežiai (M62, 2M62);
• 91 - manevriniai šilumvežiai (TEM2, ČME3, TGK2);
• 15 - keleivinių šilumvežių (TEP60, TEP70);
• 44 - dyzeliniai traukiniai (D1, DR1A);
• 16 - elektrinių traukinių (ER9M);
• 1 - automotrisė (AR2).
1.1 pav. Traukos riedmenys: a) prekinis šilumvežis M62; b) automotrisė AR2; c) prekiniai šilumvežiai M62; d) manevrinis šilumvežis TEM2; e) manevrinis šilumvežis ČME3; f) manevrinis šilumvežis TGK2; g) keleivinis šilumvežis TEP70; h) elektrinis traukinys ER9M; i) dyzelinis traukinys DR1A.
„Eurorunner“ dyzelinis prekinis lokomotyvas „ER 20 CF“. Tarptautinės technologijų ir inovacijų kompanijos „Siemens“ transporto sistemų grupės pagamintas lokomotyvas yra galingiausias ir sunkiausias Europoje.
1.2 pav. Dyzelinis prekinis lokomotyvas „ER 20 CF“
138...
Šį darbą sudaro 1958 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!