1. Marketingo plano struktūra, atskirų dalių apibūdinimas.
2. Prekės ženklas, prekės vardas, prekės simbolis, logotipas jų esmė. Prekės ženklo žymenys, privalumai. Su kieno prekės ženklu įmonė gali pardavinėti savo prekes? Kokios prekių žymėjimo gamybininkų prekių ženklais teigiamybės ir trūkumai? Kokios prekių žymėjimo prekybininkų prekių ženklais teigiamybės ir trūkumai? Pateikite pavyzdžių iš pasaulinės ir Lietuvos praktikos.
3. Įmonės identitetas, jo išraiškos formos. Kas yra įmonės įvaizdis ir kokia jo reikšmė marketingui? Pateikite konkrečios įmonės praktinius pavyzdžius.
1. Kiekvienoje įmonėje atliekama daugybė veiksmų, kurie visiškai ar ar bent iš dalies priskirtini marketingo sričiai. Įmonės kuria ir tobulina prekes, reguliuoja jų kainas, tiria rinkas, užsakinėjama reklama. Visus šiuos veiksmus reikia atlikti planingai, nes įmonės veiklos planavimas visų pirma leidžia susieti ir suderinti įvairius veiksmus į vieningą visumą, taip pasiekiant geresnį bendrą rezultatą, Visoms įmonėms yra labai svarbu prognozuoti būsimus pokyčius ir atitinkamai planuoti savo veiklą.
Kai įmonė planuodama bando aprėpti ilgą laikotarpį ir numatyti kelią ilgalaikių tikslų link, vyksta strateginis planavimas.
Strateginis planavimas – tai ilgalaikių įmonės tikslų ir būdų jiems pasiekti numatymas. Į strateginio plano struktūrą įeina: įmonės misija, įmonės tikslai, perspektyvų tyrimas, marketingo tikslai.
• Veiksmų išdėstymas, paskiriant juos įvairiems padaliniams per tam tikrą laiką;
• Išteklių analizė;
• Biudžetas.
Marketingo plano struktūra gali būti įvairi. Tai priklauso nuo aptariamo periodo, prekių ir rinkos pobūdžio, įmonės tikslų. Tipinė marketingo plano struktūra yra tokia:
1. Santrauka;
2. Marketingo apžvalga;
3. Perspektyvų analizė;
4. Tikslai;
5. Marketingo strategija;
6. Marketingo veiksmų programa;
7. Pelno ir nuostolių prognozė;
8. Kontrolė.
Santrauka. Yra trumpai apžvelgiama viso plano esmė. Kitaip tariant yra pateikiama trumpa
svarbiausiųjų tikslų ir uždavinių suvestinė.
Marketingo apžvalga. Pateikiami baziniai duomenys apie prekes, pardavimo būdus, dabartinę padėtį rinkoje (pardavimo apimtis ir tendencijas, konkurentus, ir t.t).
Perspektyvų analizė. Yra išanalizuojami įmonės privalumai ir trūkumai, taip pat palankios ir nepalankios aplinkos sąlygos.
Tikslai. Pateikiama, kokių pardavimo apimties, pelno, rinkos dalies ir kt. tikslų bus siekiama įgyvendinant šį planą.
Marketingo strategija. Pateikiama marketingo strategija iškeltiems uždaviniams įgyvendinti. Ji apima...
Šį darbą sudaro 2626 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!