1.1 Pateikite prekės ženklo įvaizdžio sąvokas (remkitės bent 3-5 autoriais). Išsiaiškinkite jų panašumus ir skirtumus, juos lyginant bei pateikite savo apibrėžimą. Scheminis vaizdavimas patartinas.
Metai, psl.
1997 m.
66 psl.
Prekės ženklas – žodžių ir simbolių kombinacija, apibūdinanti vienos įmonės prekes ar atskirianti jas nuo konkurentų prekių.
Prekės vardas – raidinė prekės ženklo dalis.
Prekės simbolis – prekės identifikavimo priemonė, neturinti tekstinės informacijos.
2. B. Alborovienė
2002 m.
68 psl.
Prekės ženklas – tai žymuo, kuriuo vienos įmonės prekės išskiriamos iš konkuruojančių prekių visumos.
Prekės ženklui kurti gali būti naudojamos įvairaus šrifto raidės ir žodžiai, skaitmenys, piešiniai, emblemos, spalvos ir jų deriniai.
3. Philip Kotler - Principles Of Marketing
1999 m.
256 psl.
Prekės ženklo įvaizdis – tai idėjų, nuomonių, įsitikinimų rinkinys, kuriuos turi pirkėjai apie tam tikrą prekės ženklą1.
4. L.Šimonis
2005 m.
Prekės ženklas - tai visos asociacijos, kurios kyla pirkėjo vaizduotėje, paminėjus ar pamačius prekę, paslaugą, pavadinimą.
5. Brand Identity Guru Inc
2007 m.
6. Wikipedia
2007 m.
Prekės ženklas – pirkėjų patirtis, nuomonių ir idėjų kolekcija, apie tam tikrą prekę, dažniausiai susijusi su prekės pavadinimu, logotipu, šūkiu, dizainu2.
Visi autoriai apie „Prekės ženklo įvaizdžio“ sąvoką kalba gan vieningai ir panašiai. Didelių skirtumų tarp jų apibrėžimų nėra.
Apibendrinus :
Prekės ženklas – visos idėjos, nuomonės, asociacijos kylančios pirkėjams - klientams apie prekę, išskiriančios ją iš kitų šio profilio prekių rato. Prekės ženklas negalimas be : šūkio, logotipo, simbolio, dizaino, piešinio, emblemos, vardo, tradicijų.
1 pav. Prekės ženklas (sudaryta autoriaus)
1.2 Praktika. Atlikti palyginamąjį tyrimą Kauno miesto Vilniaus gatvėje ir Laisvės Alėjoje. Abiejose gatvėse pasirinkti po 4-5 parduotuvių vitrinas, jas nufotografuoti (įdėti į priedus) ir palyginti vitrinas pagal :
1.2.1 Parduotuvių profilį atskirai kiekvienoje gatvėje, o po to atlikti bendrą palyginimą.
Vilniaus gatvė – čia įsikūrę daug smulkių kavinių, parduotuvių, barų, kurių prekinis ženklas yra mažiau žinomas. Gausu nedidelių siuvyklų, galanteriją taisančių ir kt. smulkių amatininkų, gatvės prekeivių, prekiaujančių moliniais dirbiniais ir kitais suvenyrais. Tačiau galime rasti ir didiesiems prekybos centrams būdingų drabužių parduotuvių, prekiaujančių žinomais prekės...
Šį darbą sudaro 2662 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!