Kursiniai darbai

Prekės ženklo kūrimo projektas: AB "Šilutės baldai"

10   (1 atsiliepimai)
Prekės ženklo kūrimo projektas: AB "Šilutės baldai" 1 puslapis
Prekės ženklo kūrimo projektas: AB "Šilutės baldai" 2 puslapis
Prekės ženklo kūrimo projektas: AB "Šilutės baldai" 3 puslapis
Prekės ženklo kūrimo projektas: AB "Šilutės baldai" 4 puslapis
Prekės ženklo kūrimo projektas: AB "Šilutės baldai" 5 puslapis
Prekės ženklo kūrimo projektas: AB "Šilutės baldai" 6 puslapis
Prekės ženklo kūrimo projektas: AB "Šilutės baldai" 7 puslapis
Prekės ženklo kūrimo projektas: AB "Šilutės baldai" 8 puslapis
Prekės ženklo kūrimo projektas: AB "Šilutės baldai" 9 puslapis
Prekės ženklo kūrimo projektas: AB "Šilutės baldai" 10 puslapis
Prekės ženklo kūrimo projektas: AB "Šilutės baldai" 11 puslapis
Prekės ženklo kūrimo projektas: AB "Šilutės baldai" 12 puslapis
Prekės ženklo kūrimo projektas: AB "Šilutės baldai" 13 puslapis
Prekės ženklo kūrimo projektas: AB "Šilutės baldai" 14 puslapis
Prekės ženklo kūrimo projektas: AB "Šilutės baldai" 15 puslapis
Prekės ženklo kūrimo projektas: AB "Šilutės baldai" 16 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šiuolaikinėje rinkoje yra labai didelė konkurencija, todėl labai sunku yra kovoti tarpusavyje ne tik su Lietuvos baldų įmonėmis, bet taip pat ir užsienio. Kad prekės ženklas išliktų stiprus ir nenukopijuotas, jį reikia išsaugoti tiek įstatymais, tiek savo baldų gamybos kokybe. Tam reikia naujų ir nuolat tobulinamų technologijų, kurios išpuoselėtų įmonės prekės ženklą ir jį rinktųsi dauguma vartotojų. Kad tai būtų kokybiškai atlikta, reikia paskirti vieną darbuotoją, kuris rūpintųsi AB „Šilutės baldai“ prekės ženklo vartojimu, kokybės gerinimu. Jis turėtų sudaryti rinkodaros veiksmų planą, kuris užtikrintų AB „Šilutės baldai“ sėkmingą veiklą ne tik Lietuvos rinkoje, bet ir užsienio. Turi daryti reklamą, skelbtis ne tik regiono laikraščiuose, televizijose, žurnaluose, bet ir stengtis palaikyti glaudžius ryšius su užsienio parduotuvėmis ir įmonėmis. Darbas buvo parašytas remiantis lietuvių ir užsienio rašytojų literatūra. Teorinėje dalyje apžvelgiau prekės ženklo kūrimą, formavimą. Lietuvos įmonės turi greit prisitaikyti prie besikeičiančios situacijos, nes nuo to priklauso ir vartotojų požiūris į šios įmonės prekės ženklą bei gaminamus gaminius. Vartotojai juo pasitiki ir žino, kokios kokybės gali tikėtis iš perkamo produkto ar paslaugos.
Buvo atlikta ir anketinė apklausa (apklausa buvo atlikta Šilutės savivaldybėje, nes būtent Šilutėje yra įmonė AB „Šilutės baldai”), kurios metu išsiaiškinau kaip respondentai vertina AB „Šilutės baldai” prekės ženklą, ar žmonės į jį atkreipia dėmesį. Kokia svarba vartotojams yra šis prekės ženklas.
1. Išsiaiškinti kaip žmonės vertina AB “Šilutės baldai“ prekės ženklą.
2. Sužinoti, kiek vartotojams svarbus prekės ženklas ir jo atitinkama kokybė.
3. Įrodyti prekės ženklo svarbą vartotojui.
4. Sužinoti, kiek stipriai vartotojai vertina prekės ženklą.
Metodai:
◦ Analitinis;
◦ Aprašomasis.
1. SITUACIJOS ANALIZĖ
1.1. AB „Šilutės baldai” situacijos rinkoje tyrimas
AB „Šilutės baldai” – viena didžiausių baldų įmonių šalyje, įkurta 1890 metais, turinti senas baldų gamybos tradicijas. Tai ir didžiausia pramonės įmonė Šilutėje, išsidėsčiusi Šilutės miesto vakarinėje dalyje ir užimanti 17,0255 ha plotą. 1958 metais buvo įkurtas baldų gamybos cechas, kuriame pradėti gaminti pirmieji nesudėtingi baldai – virtuvės komplektai....

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2815 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. SITUACIJOS ANALIZĖ 4
  • 1.1. AB „Šilutės baldai” situacijos rinkoje tyrimas 4
  • 2. ĮMONĖS PREKĖS ŽENKLO KŪRIMO STRATEGIJOS FORMAVIMAS 6
  • 2.1. AB „Šilutės baldai“ prekės ženklo išskyrimas iš kitų prekės ženklų 6
  • 2.2. AB „Šilutės baldai“ prekės ženklo jėga 8
  • 3. PRAKTINIS TYRIMAS 10
  • 3.1. Anketos sudarymas 10
  • 3.2. Respondentų parinkimas 10
  • 3.3. Vartotojų apklausos rezultatai 11
  • IŠVADOS IR PASIŪLYMAI 15
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS 16

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
16 psl., (2815 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 16 psl., (2815 ž.)
  • Word failas 150 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt