Referatai

Prekės ženklo populiarinimo projektas: AB "Pieno žvaigždės"

10   (1 atsiliepimai)
Prekės ženklo populiarinimo projektas: AB "Pieno žvaigždės" 1 puslapis
Prekės ženklo populiarinimo projektas: AB "Pieno žvaigždės" 2 puslapis
Prekės ženklo populiarinimo projektas: AB "Pieno žvaigždės" 3 puslapis
Prekės ženklo populiarinimo projektas: AB "Pieno žvaigždės" 4 puslapis
Prekės ženklo populiarinimo projektas: AB "Pieno žvaigždės" 5 puslapis
Prekės ženklo populiarinimo projektas: AB "Pieno žvaigždės" 6 puslapis
Prekės ženklo populiarinimo projektas: AB "Pieno žvaigždės" 7 puslapis
Prekės ženklo populiarinimo projektas: AB "Pieno žvaigždės" 8 puslapis
Prekės ženklo populiarinimo projektas: AB "Pieno žvaigždės" 9 puslapis
Prekės ženklo populiarinimo projektas: AB "Pieno žvaigždės" 10 puslapis
Prekės ženklo populiarinimo projektas: AB "Pieno žvaigždės" 11 puslapis
Prekės ženklo populiarinimo projektas: AB "Pieno žvaigždės" 12 puslapis
Prekės ženklo populiarinimo projektas: AB "Pieno žvaigždės" 13 puslapis
Prekės ženklo populiarinimo projektas: AB "Pieno žvaigždės" 14 puslapis
Prekės ženklo populiarinimo projektas: AB "Pieno žvaigždės" 15 puslapis
Prekės ženklo populiarinimo projektas: AB "Pieno žvaigždės" 16 puslapis
Prekės ženklo populiarinimo projektas: AB "Pieno žvaigždės" 17 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Sukurti stiprų ir įdomų prekės ženklą – kartu ir sudėtinga, ir paprasta. Vargu ar kas abejoja, jog viena svarbiausių prekės ženklo dalių – vardas, kuris vėliau tampa tam tikru simboliu, kartais prarandančiu pirminę reikšmę ir įgaunančiu papildomų niuansų. Žinoma, reikšmingos ir kitos dalys: grafinis dizainas, kuris tampa įvaizdžio dalimi, prekės ženklo įvaizdis arba turinys, lemiantis jo sėkmę, vartotojų elgesį bei požiūrį ir emocinį atpažinimą. Taigi prekės ženklas yra daugelio žmonių, priklausančių įvairioms sferoms, kūrinys.
Kuriant prekės ženklą visada atliekamas paruošiamasis darbas: tiriamos rinkos galimybės, vartotojai, jų elgesys, norai, iliuzijos. Kūrėjams be galo svarbu tą išsiaiškinti, kad prekės ženklas pasiteisintų, duotų naudos. Kadangi vardas prekės ženklui duodamas iš pat pradžių, įdomu, kokią reikšmę jis įgauna laikui bėgant.
Neseniai vienoje televizijos laidoje kalbėjo garsus Londono rinkodaros specialistas, kuris teigė, jog šiandien vien reklamos nepakanka. Jo nuomone reikalinga minties rinkodara, tai yra, kai vartotojas pagalvojęs, kad jam reikia produkto, iš karto mintyse jau žinotų kokio prekinio ženklo tai bus produktas. Vartotojas mintimis turėtų tapti lojalus prekiniam ženklui ir jokios reklamos ar kitos įmonės produkcija vartotojui neturėtų jokios reikšmės.
Taigi ateityje didelis dėmesys bus skiriamas minties rinkodarai ( prekinio ženklo populiarinimui ). Savo darbe apžvelgsiu AB “Pieno žvaigždės” prekinio ženklo esamą padėtį bei populiarinimą Lietuvoje.
Problema: ištirti koks vartotojų požiūris į AB “Pieno žvaigždės” prekinį ženklą bei kaip jį vertėtų populiarinti.
• Išsiaiškinti prekės ženklo sąvoką bei esmę.
• Ištirti prekinio ženklo esamą padėtį visuomenėje.
• Nustatyti kokių priemonių imtis, kad prekinis ženklas būtų populiaresnis.
Tyrimo objektas: AB “Pieno žvaigždės” populiarinimo analizė
Tyrimo metodai: aprašomoji, lyginamoji literatūros analizė, anketavimas.
2. Prekės ženklo esmė
Prekės ženklas - tai žymuo, kuriuo vienos įmonės prekės išskiriamos iš konkuruojančių prekių visumos.
Prekių ženklai atlieka keturias pagrindines funkcijas:
· įgalina atskirti vienos įmonės prekes nuo kitų įmonių prekių arba
vienas įmonės prekes nuo kitų tos pačios įmonės prekių;
· nurodo konkrečią įmonę, kuri siūlo prekes rinkai;
· leidžia susieti prekes su ypatinga jų kokybe;
· skatina...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2644 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Įvadas .3 psl.
  • 2. Prekės ženklo esmė ..5 psl.
  • 3. Grupiniai ir individualūs prekių ženklai .8 psl.
  • 3.1 Grupinis prekės ženklas 9 psl.
  • 3.2 Individualus prekės ženklas ..12 psl.
  • 4. Anketa 13psl.
  • 4.1 Anketos analizė 14 psl.
  • 5. Pasiūlymai kaip populiarinti prekės ženklą 15 psl.
  • 6. Išvados ..18 psl.
  • 7. Literatūros sąrašas 19 psl.

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
18 psl., (2644 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 18 psl., (2644 ž.)
  • Word failas 406 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt