Žmonės pradėjo dažyti plaukus dar gilioje senovėje, kai estetinis supratimas pakilo aukščiau „urvinio“ lygio, ir senovės egiptiečių, romėnų bei graikų kultūros jau turėjo savas plaukų dažymo technologijas bei skyrė šiai procedūrai daug dėmesio. Faraonų kapuose archeologai rado pusiau brangiais akmenimis papuoštus aukso ir sidabro indus, kuriuose buvo plaukų, antakių ir barzdos dažų.
Mūsų laikais plaukus dažo daugiau nei pusė moterų ir daug vyrų. Plaukų spalvos mados XX a. dažnai keitėsi. XXI a. jau spėjo pasižymėti tuo, kad išnyko masinės mados supratimas.
Dažnai moterys nėra patenkintos savo natūraliu plaukų atspalviu ir kartais nori pasikeisti. Tas begalinis noras atrodyti gražiai, ar staigi mintis pakeisti savo įvaizdį dažnai priverčia mus nusipirkti dėžutę dažų plaukams, juo labiau, jog nuotraukoje ant dėžutės matome besišypsančią žavią blondinę ar brunetę su ryškiais tarsi komplimento vertais plaukais. Tačiau pasiekti šį rezultatą ne visada pavyksta, o kai kurie yra netgi alergiški dažams to net nežinodami. Todėl kompanijai „Faberlic“ siūlau pradėti gaminti plaukų dažų mėginėlius, kad vartotojai, prieš dažant visus plaukus, galėtų pasibandyti su mažu kiekiu, nudažant vieną sruogelę arba pasitepant odą, pvz. už ausies, kad pažiūrėti ar nėra alergiškas šitiems dažams.
Darbo objektas – Kompanijos „Faberlic“ plaukų dažų mėginėlių sukūrimas.
Darbo tikslas – parengti kompanijos „Faberlic“ plaukų dažų mėginėlių sukūrimo projektą ir pagrįsti jo reikalingumą.
2. Išnagrinėti kompanijos „Faberlic“ inovatyvios prekės esmę ir pagrindimą;
3. Išanalizuoti kompanijos „Faberlic“ rinkos segmentavimo ir tikslinės rinkos parinkimo specifiką;
4. Išnagrinėti kompanijos „Faberlic“ rinkodaros komplekso ypatumus ir jų naudojimą naujos prekės vystyme.
Darbo metodai:
1. Mokslinės literatūros šaltinių analizė;
2. Apklausa raštu;
3. Duomenų analizė.
1. TYRIMO OBJEKTO IR INFORMACIJOS ŠALTINIŲ APŽVALGA
Kompanija „Faberlic“ buvo įkurta 1997 m. Šiandien kompanija yra viena iš lyderių, prekiaujančių kosmetikos gaminiais. 2000 m. buvo apdovanota auksiniu medaliu kaip sparčiausiai besivystanti kompanija tiesioginių pardavimų sektoriuje.
Veiklos sritys:
• Mokslinė-techninė bazė;
• Gamyba;
• Produkcijos pardavimas.
Kompanija „Faberlic“ vienintelė kompanija Rusijoje, turinti „AQUAFTEM“ (perftorgrynangliavandenių) gamybos ir jo panaudojimo kosmetikoje patentą.
Visa „Faberlic“ produkcija turi sertifikatus ir yra gaminama...
Šį darbą sudaro 5912 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!