• Lietuvoje - virš 400.
• ?
Darbo tikslas
• Atlikti
• Vilniaus miesto kirpyklų ir kitų grožio salonų paslaugų rinkos patrauklumo ir galimų pavojų analizę.
Darbo uždaviniai
• Atlikti kirpyklų istorinę apžvalgą;
• Atlikti konkurencingumo analizę pagal M. Porter „Penkių konkurencinių jėgų“ modelį;
• Atlikti konkurencingumo analizę, remiantis M. Porter „Deimanto“ modeliu;
• Įvertinti šakos situaciją remiantis SWOT analizės metodu;
• Pateikti šakos vystymosi galimus scenarijus;
• Pateikti išvadas ir galimus pasiūlymus;
Istorinė apžvalga
• Kirpėjo profesija yra viena seniausių pasaulyje.
• Dar primityvioje visuomenėje kirpėjai buvo patys garbingiausi genties žmonės, jie buvo daktarais ar kunigais.
• 1893 m. Čikagoje A.B. Moler atidarė pirmą profesionalią kirpėjų mokyklą
Vilniaus miesto kirpyklų ir kitų grožio salono paslaugų rinkos konkurencingumo analizė
• („Penkių konkurencinių jėgų modelis“)
• Esami konkurentai
• Potencialūs konkurentai
• Produktai pakaitalai
• Klientai
• Tiekėjai
Konkurentai
• Nr.
• Pavadinimas
• Internetinis puslapis
• 1
• „Sothys“, SPA centras
• 2
• „Ars Loretta“
•
• 3
• UAB „Baltora“
•
• 4
• „Bolero“, grožio studija (salonas)
• 5
• „Buržua“, grožio salonas
• 6
• „Femina Bona“, grožio salonas
•
• 7
• „Figaro“, grožio salonas
•
• 8
• UAB „GUINOT“, grožio institutas
•
• 9
• UAB „Northway Medicinos Centrai“
•
• 10
• „Vizija“, kirpykla
Konkurencija
Konkurencijos priežastis
Kriterijai, į kuriuos atsižvelgiama priimant į darbą
Dalyvavimas stažuotėse ir seminaruose bei jų nauda
Populiariausios tobulinimosi šalys
Populiariausia kirpyklose naudojama kosmetika
Lojalumo programų taikymas
Potencialūs konkurentai
• Kirpimo mašinėlių gamintojai
• Grožio salonai, kurie neteikia kirpimo paslaugos
• Kirpimas namuose
Produktai pakaitalai
• Perukai
• Kirpimas namų sąlygomis
• Kepurės, skarelės ir kt.
Pirkėjai (klientai) pagal amžių
Pirkėjai pagal lytį
Klientai – užsieniečiai
Tiekėjai
• L’oreal
• Goldwell
• Kotryn
• Femina Bona
• Polifila
• Selective
• Keune
• Salon-shop
• Wella
• Nivea
Tiekėjų pasirinkimo kriterijai
• Kaina
• 17
• Pristatymo greitis
• 6
• Kokybė
• 32
• Prekės ženklas
• 20
• Aptarnavimas
• 16
Vilniaus miesto kirpyklų ir kitų grožio salono paslaugų rinkos konkurencingumo analizė
• (M. Porter „Deimanto modelis“)
• Veiksnių salygos
• Paklausos sąlygos
• Įmonių strategijos, struktūra ir konkurencija
• Vyriausybės vaidmuo
• Galimybių vaidmuo
• Tarptautinio verslo vaidmuo
Veiksnių salygos
• Klientai
• Konkurencija
• Firma
Paklausos sąlygos
• Paklausą stengiamasi didinti:
• Reklamos priemonėmis didindami paslaugų skaičių;
• Gerindami kokybę ir kvalifikuotų darbuotojų skaičių
• Taikomos įvairios lojalumo programos
• Neretai bandoma suteikti kirpyklos prestižo įvaizdį: užklijuojant tiesiog etiketę „Grožio salonas“, „Grožio centras“, mini...
Šį darbą sudaro 1053 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!