Kursiniai darbai

Skirtumų analizė tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų

9.8   (3 atsiliepimai)
Skirtumų analizė tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų 1 puslapis
Skirtumų analizė tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų 2 puslapis
Skirtumų analizė tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų 3 puslapis
Skirtumų analizė tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų 4 puslapis
Skirtumų analizė tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų 5 puslapis
Skirtumų analizė tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų 6 puslapis
Skirtumų analizė tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų 7 puslapis
Skirtumų analizė tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų 8 puslapis
Skirtumų analizė tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų 9 puslapis
Skirtumų analizė tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų 10 puslapis
Skirtumų analizė tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų 11 puslapis
Skirtumų analizė tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų 12 puslapis
Skirtumų analizė tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų 13 puslapis
Skirtumų analizė tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų 14 puslapis
Skirtumų analizė tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų 15 puslapis
Skirtumų analizė tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų 16 puslapis
Skirtumų analizė tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų 17 puslapis
Skirtumų analizė tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų 18 puslapis
Skirtumų analizė tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų 19 puslapis
Skirtumų analizė tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Rėmimas – tai marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksnius, kuriais numatytos asmenų grupės informuojamos ir skatinamos pirkti.
Pardavimų skatinimas – tai “veiksmai, kuriais pirkėjui sudaromos ypatingos prekių įsigijimo sąlygos, skatinančios pirkimą”.
Propaganda - yra viena iš pagrindinių priemonių teigiamai viešajai organizacijos įvaizdžiui formuoti, o taip pat tai ,,priešnuodis“ neigiamų gandų ir žinių plitimui.
Populiarinimas - tai dažniausiai ryšių su visuomene veiklai priskiriama netiesioginės komunikacijos forma, kurios pagalba perduodama bet kokia neapmokama žinutė apie organizaciją ar jos produktus žiniasklaidos pagalba.
Ryšiai su visuomene – tai yra veikla, kuria siekiama visuomenėje ar tam tikrose jos grupėse suformuoti teigiamą įmonės įvaizdį ir sukurti pasitikėjimo ir supratimo atmosferą.
Parama - tai rėmimo veikla, įgyvendinanti įmones interesus, susijusi su tam tikro sporto ar kultūros renginio finansavimu ar socialiai remtiniems asmenims skiriama parama ir labdara.
Asmeninis pardavimas – tai tiesioginis pardavėjo bendravimas su vienu ar keliais potencialiais pirkėjais, kurio metu pardavėjas daro įtaką pirkėjo sprendimams, siekdamas parduoti prekę, paslaugą.
Reklama – Tai užsakovo apmokamas neasmeniško informacijos apie prekes, paslaugas ar idėjas skleidimas pasirinktai auditorijai, siekiant uzsakovo numatytų tikslų.
ĮVADAS
Šiandien rėmimas labai sparčiai skverbiasi į įvairias gyvenimo sritis. Rėmimo komplekso elementai padeda vartotojui išsirinkti prekę, skatina atskirus pirkėjus, o kartais ir plačius vartotojų sluoksnius įsigyti prekę. Jie padeda formuoti interesus, papročius, nuomonę, įveikti klaidas ir prietarus, tarnauja kultūriniam, moraliniam ir estetiniam žmonių auklėjimui. Tarp daugybės naujovių, audringai besiveržiančių į mūsų gyvenimą, ypatinga vieta priklauso reklamai. Aktyvios rinkos sąlygomis, esant didelei prekių ir paslaugų įvairovei, reklama tampa viena svarbiausių esamų ir potencialių pirkėjų, lankytojų ir klientų informavimo, supažindinimo priemonė. Reklama apibūdina prekių naudingumą, jų reikšmę, kainas, asortimentą ir kokybę.
Reklamos ir rėmimo priemonės skiriasi savo pateikimu vartotojams, ir kiekviena iš šių rėmimo priemonių kiekvieną pirkėją veikia skirtingai. Tai priklauso nuo to, ko būtent reikia vartotojui, ar išreklamuotos prekės, ar tos kuri buvo išbandyta kokioje nors parodoje ar mugėje. O gal vartotojas pasikliauja pardavėjo pateikta informacija ir...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5101 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Lentelių sąrašas 2
  • Paveikslėlių sąrašas 3
  • Pagrindinės sąvokos ir terminai 4
  • ĮVADAS 5
  • 1. Pagrindinių skirtumų tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų analizė 6
  • 1.1. Rėmimo komplekso struktūra 6
  • 1.1.1. Pardavimų skatinimas 7
  • 1.1.2. Populiarinimas 8
  • 1.1.3. Asmeniniai pardavimai 11
  • 1.1.4. Reklama 13
  • 1.2. Skirtumai tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų 15
  • 1.2.1 Skirtumai tarp reklamos ir pardavimų skatinimo 15
  • 1.2.2 Skirtumai tarp reklamos ir populiarinimo 17
  • 1.2.3. Skirtumai tarp reklamos ir asmeninio pardavimo 18
  • IŠVADOS 21
  • Cituota ir naudota literatūra 22

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
22 psl., (5101 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 22 psl., (5101 ž.)
  • Word failas 197 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt