Rėmimas – tai marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksnius, kuriais numatytos asmenų grupės informuojamos ir skatinamos pirkti.
Pardavimų skatinimas – tai “veiksmai, kuriais pirkėjui sudaromos ypatingos prekių įsigijimo sąlygos, skatinančios pirkimą”.
Propaganda - yra viena iš pagrindinių priemonių teigiamai viešajai organizacijos įvaizdžiui formuoti, o taip pat tai ,,priešnuodis“ neigiamų gandų ir žinių plitimui.
Populiarinimas - tai dažniausiai ryšių su visuomene veiklai priskiriama netiesioginės komunikacijos forma, kurios pagalba perduodama bet kokia neapmokama žinutė apie organizaciją ar jos produktus žiniasklaidos pagalba.
Ryšiai su visuomene – tai yra veikla, kuria siekiama visuomenėje ar tam tikrose jos grupėse suformuoti teigiamą įmonės įvaizdį ir sukurti pasitikėjimo ir supratimo atmosferą.
Parama - tai rėmimo veikla, įgyvendinanti įmones interesus, susijusi su tam tikro sporto ar kultūros renginio finansavimu ar socialiai remtiniems asmenims skiriama parama ir labdara.
Asmeninis pardavimas – tai tiesioginis pardavėjo bendravimas su vienu ar keliais potencialiais pirkėjais, kurio metu pardavėjas daro įtaką pirkėjo sprendimams, siekdamas parduoti prekę, paslaugą.
Reklama – Tai užsakovo apmokamas neasmeniško informacijos apie prekes, paslaugas ar idėjas skleidimas pasirinktai auditorijai, siekiant uzsakovo numatytų tikslų.
ĮVADAS
Šiandien rėmimas labai sparčiai skverbiasi į įvairias gyvenimo sritis. Rėmimo komplekso elementai padeda vartotojui išsirinkti prekę, skatina atskirus pirkėjus, o kartais ir plačius vartotojų sluoksnius įsigyti prekę. Jie padeda formuoti interesus, papročius, nuomonę, įveikti klaidas ir prietarus, tarnauja kultūriniam, moraliniam ir estetiniam žmonių auklėjimui. Tarp daugybės naujovių, audringai besiveržiančių į mūsų gyvenimą, ypatinga vieta priklauso reklamai. Aktyvios rinkos sąlygomis, esant didelei prekių ir paslaugų įvairovei, reklama tampa viena svarbiausių esamų ir potencialių pirkėjų, lankytojų ir klientų informavimo, supažindinimo priemonė. Reklama apibūdina prekių naudingumą, jų reikšmę, kainas, asortimentą ir kokybę.
Reklamos ir rėmimo priemonės skiriasi savo pateikimu vartotojams, ir kiekviena iš šių rėmimo priemonių kiekvieną pirkėją veikia skirtingai. Tai priklauso nuo to, ko būtent reikia vartotojui, ar išreklamuotos prekės, ar tos kuri buvo išbandyta kokioje nors parodoje ar mugėje. O gal vartotojas pasikliauja pardavėjo pateikta informacija ir...
Šį darbą sudaro 5101 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!