Referatai

Rėmimo veiksmų grupės, jų reikšmė ir esmė

9.6   (3 atsiliepimai)
Rėmimo veiksmų grupės, jų reikšmė ir esmė 1 puslapis
Rėmimo veiksmų grupės, jų reikšmė ir esmė 2 puslapis
Rėmimo veiksmų grupės, jų reikšmė ir esmė 3 puslapis
Rėmimo veiksmų grupės, jų reikšmė ir esmė 4 puslapis
Rėmimo veiksmų grupės, jų reikšmė ir esmė 5 puslapis
Rėmimo veiksmų grupės, jų reikšmė ir esmė 6 puslapis
Rėmimo veiksmų grupės, jų reikšmė ir esmė 7 puslapis
Rėmimo veiksmų grupės, jų reikšmė ir esmė 8 puslapis
Rėmimo veiksmų grupės, jų reikšmė ir esmė 9 puslapis
Rėmimo veiksmų grupės, jų reikšmė ir esmė 10 puslapis
Rėmimo veiksmų grupės, jų reikšmė ir esmė 11 puslapis
Rėmimo veiksmų grupės, jų reikšmė ir esmė 12 puslapis
Rėmimo veiksmų grupės, jų reikšmė ir esmė 13 puslapis
Rėmimo veiksmų grupės, jų reikšmė ir esmė 14 puslapis
Rėmimo veiksmų grupės, jų reikšmė ir esmė 15 puslapis
Rėmimo veiksmų grupės, jų reikšmė ir esmė 16 puslapis
Rėmimo veiksmų grupės, jų reikšmė ir esmė 17 puslapis
Rėmimo veiksmų grupės, jų reikšmė ir esmė 18 puslapis
Rėmimo veiksmų grupės, jų reikšmė ir esmė 19 puslapis
Rėmimo veiksmų grupės, jų reikšmė ir esmė 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Ad - 4/8 gr. stud.
1 lentelė. Galimi reklamos tikslai 10
2 lentelė. Rėmimo išlaidų samatos sudarymo metodų pavydžiai 21
3 lentelė. Svarbiausi faktoriai reklamoje 22
4 lentelė. Vartotojų požiūris į pardavimų rėmimą 23
ILIUSTRACIJŲ SĄRAŠAS
1 pav. Marketingo komunikacinė sistema 6
2 pav. Komunikacijos proceso schema 7
3 pav. Asmeninių pardavimų strategijos planavimas 24
4 pav. Rėmimo veiksmų efektyvumas atskirais etapais 25
1. ĮVADAS
Po Nepriklausomybės atkūrimo Lietuva pasuko didelių ekonominių reformų keliu. Vienas iš būtiniausių sekmės kelių, tai perėjimas prie rinkos. Formuojantis šioms sąlygoms buvo susidomėta ir marketingu. Naudojimasis šio mokslo žiniomis ir praktika yra natūralus ir būtinas reiškinys. Marketingo koncepcijos bei jų pagrindų panaudojimas versle bei komercijoje dažnai nulemia įmonių veiklos efektyvumą.
Studijuojant Biznio administravimo specialybę, be marketingo taip pat neišsiversi. Viena iš Marketingo principų dalyko studijų dalių yra referatas.
Mano darbo tikslas - atskleisti rėmimo veiksmus, jų grupes, reikšmę ir esmę. Rėmimas (stimuliavimas) yra vienas iš keturių pagrindinių elementų, įeinančių į įmonės marketingo sudėtį. Darbe didžiausias dėmesys skiriamas rėmimo veiksmų grupėms - pardavimų rėmimams, reklamai, populiarinimui ir asmeniškiems pardavimams. Visi jie apibūdinti atskirai. Apibūdinta daugiau pati rėmimo struktūra ir jos elementai. Darbe plačiai neplėtojamos rėmimo komplekso struktūros reikšmingumą lemiančios sąlygos, faktoriai, kiti uždaviniai, nedaug užsiminta apie rėmimo veiksmų planavimą, rėmimo biudžetą ir sudarymą. Kaip minėta, dėmesys sutelkiamas rėmimo veiksmų grupėms, jų santykiams tarpusavyje, bandoma atsakyti apie jų reikšmę ir esmę. Ne per daug plati tema leidžia puikiai įsigylinti ir plačiau suprasti vieną iš keturių kertinių marketingo komplekso blokų.
Darbo metodika pagrįsta daugiau jau sukurtų teorijų ar praktinių taikymų šioje srityje perfrazavimu, pasinaudojant jau seniai žinomais marketingo mokslo sąvokoms bei kitais teoriniais ar praktiniais dalykais, taip pat nesenais Vakarų kompanijų, plačiai savo veikloje naudojančių rėmimo veiksmus, laimėjimais.
Darbo rezultatas - konspektas, kuris bus naudingas ne tik man, bet ir kitiems, norintiems susipažinti su rėmimo veiksmais, jų grupėmis. Tai ir didelis palengvinimas, nes įvairių autorių ir leidinių medžiaga apibendrinta vienoje vietoje.
2. RĖMIMO SAMPROTA
Jau...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4016 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Įžanga 5
  • 2. Rėmimo samprota 6
  • 3. Rėmimo veiksmų grupės 7
  • 3.1. Pardavimų rėmimas 8
  • 3.2. Reklama 9
  • 3.3. Populiarinimas 12
  • 3.4. Asmeniniai pardavimai 13
  • 4. Rėmimo veiksmų reikšmė 14
  • 4.1. Pardavimų rėmimo reikšmė 14
  • 4.2. Reklamos reikšmė 14
  • 4.3. Populiarinimo reikšmė 14
  • 4.4. Asmeninių pardavimų reikšmė 15
  • 5. Rėmimo veiksmų esmė 16
  • 6. Išvados 17
  • Literatūra 19
  • Priedai 20
  • 1 priedas. Rėmimo išlaidų samatos sudarymo metodų pavydžiai 21
  • 2 priedas. Svarbiausi faktoriai reklamoje 22
  • 3 priedas. Vartotojų požiūris į pardavimų rėmimą 23
  • 4 priedas. Asmeninių pardavimų strategijos planavimas 24
  • 5 priedas. Rėmimo veiksmų efektyvumas atskirais etapais 25

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
27 psl., (4016 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 27 psl., (4016 ž.)
  • Word failas 128 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt