Ad - 4/8 gr. stud.
1 lentelė. Galimi reklamos tikslai 10
2 lentelė. Rėmimo išlaidų samatos sudarymo metodų pavydžiai 21
3 lentelė. Svarbiausi faktoriai reklamoje 22
4 lentelė. Vartotojų požiūris į pardavimų rėmimą 23
ILIUSTRACIJŲ SĄRAŠAS
1 pav. Marketingo komunikacinė sistema 6
2 pav. Komunikacijos proceso schema 7
3 pav. Asmeninių pardavimų strategijos planavimas 24
4 pav. Rėmimo veiksmų efektyvumas atskirais etapais 25
1. ĮVADAS
Po Nepriklausomybės atkūrimo Lietuva pasuko didelių ekonominių reformų keliu. Vienas iš būtiniausių sekmės kelių, tai perėjimas prie rinkos. Formuojantis šioms sąlygoms buvo susidomėta ir marketingu. Naudojimasis šio mokslo žiniomis ir praktika yra natūralus ir būtinas reiškinys. Marketingo koncepcijos bei jų pagrindų panaudojimas versle bei komercijoje dažnai nulemia įmonių veiklos efektyvumą.
Studijuojant Biznio administravimo specialybę, be marketingo taip pat neišsiversi. Viena iš Marketingo principų dalyko studijų dalių yra referatas.
Mano darbo tikslas - atskleisti rėmimo veiksmus, jų grupes, reikšmę ir esmę. Rėmimas (stimuliavimas) yra vienas iš keturių pagrindinių elementų, įeinančių į įmonės marketingo sudėtį. Darbe didžiausias dėmesys skiriamas rėmimo veiksmų grupėms - pardavimų rėmimams, reklamai, populiarinimui ir asmeniškiems pardavimams. Visi jie apibūdinti atskirai. Apibūdinta daugiau pati rėmimo struktūra ir jos elementai. Darbe plačiai neplėtojamos rėmimo komplekso struktūros reikšmingumą lemiančios sąlygos, faktoriai, kiti uždaviniai, nedaug užsiminta apie rėmimo veiksmų planavimą, rėmimo biudžetą ir sudarymą. Kaip minėta, dėmesys sutelkiamas rėmimo veiksmų grupėms, jų santykiams tarpusavyje, bandoma atsakyti apie jų reikšmę ir esmę. Ne per daug plati tema leidžia puikiai įsigylinti ir plačiau suprasti vieną iš keturių kertinių marketingo komplekso blokų.
Darbo metodika pagrįsta daugiau jau sukurtų teorijų ar praktinių taikymų šioje srityje perfrazavimu, pasinaudojant jau seniai žinomais marketingo mokslo sąvokoms bei kitais teoriniais ar praktiniais dalykais, taip pat nesenais Vakarų kompanijų, plačiai savo veikloje naudojančių rėmimo veiksmus, laimėjimais.
Darbo rezultatas - konspektas, kuris bus naudingas ne tik man, bet ir kitiems, norintiems susipažinti su rėmimo veiksmais, jų grupėmis. Tai ir didelis palengvinimas, nes įvairių autorių ir leidinių medžiaga apibendrinta vienoje vietoje.
2. RĖMIMO SAMPROTA
Jau...
Šį darbą sudaro 4016 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!