Darbo aktualumas. Reklama yra reiškinys įtakojantis mūsų gyvenimą. Todėl savo darbe nagrinėsiu reklamos aktualumą, tyrimą siedama su verslo sritimi. Juk reklama svarbi ne tik vartotojams, kuriems ji padeda atsirinkti galbūt tinkamiausią prekę iš visų, taip sutaupydama dalį laiko, bet ji labai svarbi kompanijoms, kurios reklamos pagalba supažindina vartotojus su rinkoje esamomis prekėmis, taip įsitvirtindama rinkoje ir gaudama didesnį pelną. Kiekvienas žmogus yra asmenybė ir kiekvienas savaip vertiną reklamą. Todėl yra įdomu žinoti įvairių žmonių reklamos vertinimą, jos poveikį vartotojui ir rinkai. Šiais laikais reklamos industrija labai sparčiais plečiasi ir atsiranda vis naujų reklamos priemonių. Todėl manau, kad ši tema aktuali.
Darbo tikslai. Supažindinti su reklama, ištirti jos atsiradimo priežąstis, reikalingumą bei poveikį tiek pačiai įmonei, tiek jos vartotojams. Atskleisti jos tikslus, rūšis, poveikį bei kintančius rodiklius mūsų komunikabilioje visuomenėje.
• Atsakyti į klausymą kokią įtaką reklama turi verslui ir vartotojui.
Tyrimo metodai.
1. Mokslinės literatūros palyginamoji ir apibendrinamoji analizė.
2. Interneto svetainių informacijos ir apklausos rezultatų analizė.
REKLAMOS PRADŽIOS ISTORIJA IR ESMĖ
Reklama įmonės veikloje įgauna vis didesnę reikšmę. Nežinodami ir neturėdami atsakymų į klausimus, kur ir kodėl atsirado reklama, negalime nagrinėti reklaminės veiklos. Todėl būtina žinoti ne tik šiuolaikinį reklamos funkcionavimo mechanizmą ekonomikoje, bet ir jos prigimtį, istorines ištakas bei evoliuciją.
Reklamai jau daugiau kaip 2500 metų. Reklamos sąvokoje randama susipynusių ekonomikos, sociologijos, estetikos ir psichologijos, meno ir kultūros klausimus. Žodis reklama yra kilęs iš lotynų kalbos žodžio – reclamare, kuris reiškia-šaukti, šūkauti, rėkauti. Taigi yra pagrindo manyti, kad žodinė reklama atsirado seniau nei rašytinė. Gatvės prekiautojai ir šaukliai vaikščiodavo miesto gatvėmis ir garsiai šaukdami reklamuodavo savo prekes.D. Jokūbauskas (2003).
Pats žodis reklama pirmą kartą pasirodė apie 1655 metus Biblijoje ir reiškė pranešimą ar perspėjimą. O 1660m. reklamos terminas buvo vartojamas kaip antraštė komercinei informacijai. XVIII – XIX a. Pranešimai ir toliau išliko paprasti ir informatyvūs.
Kotler, Armstrong ir Saunders (2003) teigia, kad reklama atsirado jau senaisiais amžiais, ir...
Šį darbą sudaro 4714 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!