Referatai

Reklama ir jos poveikis visuomenėje

9.8   (2 atsiliepimai)
Reklama ir jos poveikis visuomenėje 1 puslapis
Reklama ir jos poveikis visuomenėje 2 puslapis
Reklama ir jos poveikis visuomenėje 3 puslapis
Reklama ir jos poveikis visuomenėje 4 puslapis
Reklama ir jos poveikis visuomenėje 5 puslapis
Reklama ir jos poveikis visuomenėje 6 puslapis
Reklama ir jos poveikis visuomenėje 7 puslapis
Reklama ir jos poveikis visuomenėje 8 puslapis
Reklama ir jos poveikis visuomenėje 9 puslapis
Reklama ir jos poveikis visuomenėje 10 puslapis
Reklama ir jos poveikis visuomenėje 11 puslapis
Reklama ir jos poveikis visuomenėje 12 puslapis
Reklama ir jos poveikis visuomenėje 13 puslapis
Reklama ir jos poveikis visuomenėje 14 puslapis
Reklama ir jos poveikis visuomenėje 15 puslapis
Reklama ir jos poveikis visuomenėje 16 puslapis
Reklama ir jos poveikis visuomenėje 17 puslapis
Reklama ir jos poveikis visuomenėje 18 puslapis
Reklama ir jos poveikis visuomenėje 19 puslapis
Reklama ir jos poveikis visuomenėje 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Darbo aktualumas. Reklama yra toks reiškinys, kuris nuolat supa mus, ir vienaip ar kitaip įtakojantis mūsų gyvenimą. Todėl savo darbe noriu iš arčiau supažindinti su reklama. Juk reklama svarbi ne tik mums vartotojams, kuriems ji padeda atsirinkti galbūt tinkamiausią prekę iš visų, taip sutaupydama mums dalį laiko, bet ji labai svarbi kompanijoms, kurios reklamos pagalba supažindina vartotojus su rinkoje esamomis prekėmis, taip įsitvirtindama rinkoje ir gaudama didesnį pelną.
Darbo objektas. Reklama ir jos rinka.
Darbo tikslai. Iš arčiau supažindinti su reklama, atskleidžiant jos tikslus, rūšis, poveikį mūsų visuomenėje.
• Padaryt išvadas iš anketų : kokią įtaką reklama turi vartotojui.
Tyrimo metodai. Atlikdama savo darbą, rėmiausi knygomis, straipsniais iš verslo ir reklamos žurnalų TNS Gallup informacija, pateikta internete. Atlikdama tyrimą rėmiausi žmonių atsakytomis anketomis apie reklamą.
1. REKLAMOS SAMPRATA IR TIKSLAI
Reklamą galima apibūdinti kaip sąmoningą, kryptingą ir planingą poveikį vartotojams, kai įmonė siekia tam tikrų tikslų.
Rinkos sąlygomis, kai prekių gamyba didėja ar gali didėti sparčiau negu gyventojų perkamoji galia, reklama tampa viena svarbiausių priemonių pritraukti kuo daugiau vartotojų ir paveikti juos taip, kad jie taptų nuolatiniais įmonės produkcijos vartotojais. Be to, reklama tampa viena veiksmingiausių konkurencijos priemonių.
Reklama laikoma pagrindine ryšių su vartotojais palaikymo priemone, nes ji apima daugiau potencialių vartotojų, negu tada, kai su jais bendraujama pardavimo procese. Dėl to reklama tampa svarbia sudėtine marketingo dalimi.
Reklamos, kaip ryšio su vartotojais, reikšmė yra labai didelė, pasireiškianti dviem aspektais:
Ekonominiu požiūriu reklama padeda:
• Subalansuoti pasiūlą su paklausa. Tai leidžia įmonei sumažinti arba visiškai išvengti prekių susikaupimo pateikimo kanaluose;
• Vartotojams orientuotis esamoje prekių įvairovėje ir gausoje, greičiau ir lengviau apsispręsti kuri prekė geriau gali patenkinti jų poreikius;
• Formuoti vartotojų poreikius, nukreipdama jų dėmesį nuo vienų prekių prie kitų, o tai gali turėti įtakos ir visam šalies ūkiui;
• Tobulinti gamybą. Viena vertus, teikdama informaciją apie vartotojų atsiliepimus ir atskirų prekių paklausą, reklama padeda tobulinti gamybą, prisiderinti prie rinkos, atsisakyti gaminti nepaklausias...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5335 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS..2
  • 1. REKLAMOS SAMPRATA IR TIKSLAI3-5
  • 2. REKLAMOS PRIEMONĖS IR JŲ KLASIFIKACIJA..6-8
  • 2.1. Spaudos reklama..9
  • 2.2. Radijo reklama.10
  • 2.3. Televizijos reklama.11
  • 2.4. Kino reklama..12
  • 2.5. Reklaminiai suvenyrai13
  • 2.6. Reklama internete14-18
  • 3. REKLAMOS EFEKTYVUMAS.19-21
  • IŠVADOS22
  • LITERATŪRA23
  • ANKETA24

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
26 psl., (5335 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 26 psl., (5335 ž.)
  • Word failas 255 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt