Darbas įvertinimas________
Vilnius, 2009
ĮVADAS
Temos aktualumas ir naujumas – šiais laikais reklama tampa viena labiausiai taikomų priemonių visose veiklos sferose. Dabar neįmanoma įsivaizduoti sėkmingos reklamos, kuri nebūtų taikoma kartu su integruota komunikacija, kuriai skleisti ir gaminti nebūtų taikomos šiuolaikinės informacijos technologijos, interneto galimybės ir t.t. Tokiu būdu reklama tampa didele ne tik įmonių, bet ir vartotojų gyvenimo dalimi. Ji formuoja požiūrį, teikia informaciją, ugdo bei skatina vartotoją. Todėl reklamai nieko negalima prikišti, jei ji paiso pirkėjo pasirinkimo laisvę – taip pat tada, kai, norėdama sužadinti troškimą pirkti tam tikras prekes ar naudotis paslaugomis, kreipiasi į žmogaus pamatinius poreikius.
Šiame darbe išanalizuosiu reklamos sampratą, charakteristikas ir klasifikavimą, taip pat viešojo maitinimo paslaugų reklamos poveikį ir aktualumą šiuolaikiniam vartotojui.
Problema. Pastaruoju metu organizacijos, siekdamos konkurencinių pranašumų, turi daug dėmesio skirti teikiamų paslaugų reklamai, ypač turint omenyje, šių dienų ekonominę padėtį pasaulyje ir Lietuvoje. Paslaugas organizacijos realizuoja taikydamos įvairias nuolaidas, akcijas, lojalumo programas. Siekdamos didinti savo pajamas maitinimo paslaugas teikiančios įmonės turi tenkinti vartotojų poreikį ir būti jiems prieinamos. Tad kyla klausimas, kokiomis reklaminėmis priemonėmis viešojo maitinimo paslaugas teikiančios įmonės gali pritraukti kuo daugiau maitinimo paslaugų vartotojų.
Tikslas – ištirti kaip vertinama maitinimo paslaugų reklama Lietuvoje.
Uždaviniai:
1. Išsianalizuoti reklamos sampratą;
2. Išsiaiškinti paslaugos savybes;
3. Panagrinėti dvi viešojo maitinimo paslaugas teikiančias bendroves;
4. Remiantis atlikta apklausa, išsiaiškinti – kokią įtaką maitinimo paslaugų vartotojui turi reklama.
Objektas – viešojo maitinimo paslaugų reklama.
Metodika:
1. Literatūros šaltinių analizė;
2. Apklausos tyrimo metodas;
3. Apklausos duomenų analizė.
1. REKLAMOS SAMPRATA
Šiuo metu reklama tampa neatsiejama mūsų gyvenimo palydovu. Be jos neįsivaizduojame ne tik prekybos, paslaugų teikimo, bet ir apskritai daugelio ekonominių sričių egzistavimo. Aktyvios rinkos sąlygomis, kai prekių gamyba, paslaugų teikimas didėja arba gali didėti sparčiau negu gyventojų perkamoji galia, reklama tampa vienu svarbiausių faktorių norint pritraukti kuo daugiau klientų, formuoti jų poreikius ir taip užtikrinti, kad jie taptų nuolatiniais įmonės klientais. Kartu reklama tampa ir viena veiksmingiausių konkurencijos priemonių prieš konkuruojančias...
Šį darbą sudaro 7530 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!