Kursiniai darbai

Picerijos maitinimo paslaugų kokybė, vartotojų lūkesčiai ir suvokiama vertė

10   (1 atsiliepimai)
Picerijos maitinimo paslaugų kokybė, vartotojų lūkesčiai ir suvokiama vertė 1 puslapis
Picerijos maitinimo paslaugų kokybė, vartotojų lūkesčiai ir suvokiama vertė 2 puslapis
Picerijos maitinimo paslaugų kokybė, vartotojų lūkesčiai ir suvokiama vertė 3 puslapis
Picerijos maitinimo paslaugų kokybė, vartotojų lūkesčiai ir suvokiama vertė 4 puslapis
Picerijos maitinimo paslaugų kokybė, vartotojų lūkesčiai ir suvokiama vertė 5 puslapis
Picerijos maitinimo paslaugų kokybė, vartotojų lūkesčiai ir suvokiama vertė 6 puslapis
Picerijos maitinimo paslaugų kokybė, vartotojų lūkesčiai ir suvokiama vertė 7 puslapis
Picerijos maitinimo paslaugų kokybė, vartotojų lūkesčiai ir suvokiama vertė 8 puslapis
Picerijos maitinimo paslaugų kokybė, vartotojų lūkesčiai ir suvokiama vertė 9 puslapis
Picerijos maitinimo paslaugų kokybė, vartotojų lūkesčiai ir suvokiama vertė 10 puslapis
Picerijos maitinimo paslaugų kokybė, vartotojų lūkesčiai ir suvokiama vertė 11 puslapis
Picerijos maitinimo paslaugų kokybė, vartotojų lūkesčiai ir suvokiama vertė 12 puslapis
Picerijos maitinimo paslaugų kokybė, vartotojų lūkesčiai ir suvokiama vertė 13 puslapis
Picerijos maitinimo paslaugų kokybė, vartotojų lūkesčiai ir suvokiama vertė 14 puslapis
Picerijos maitinimo paslaugų kokybė, vartotojų lūkesčiai ir suvokiama vertė 15 puslapis
Picerijos maitinimo paslaugų kokybė, vartotojų lūkesčiai ir suvokiama vertė 16 puslapis
Picerijos maitinimo paslaugų kokybė, vartotojų lūkesčiai ir suvokiama vertė 17 puslapis
Picerijos maitinimo paslaugų kokybė, vartotojų lūkesčiai ir suvokiama vertė 18 puslapis
Picerijos maitinimo paslaugų kokybė, vartotojų lūkesčiai ir suvokiama vertė 19 puslapis
Picerijos maitinimo paslaugų kokybė, vartotojų lūkesčiai ir suvokiama vertė 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Kursinio darbo aktualumas. Šiandien manoma, kad vienas svarbiausių momentų, skatinančių įmones bei organizacijas konkuruoti, taip pat padedančių išsilaikyti arba užkariauti rinką, yra parduodamų prekių bei paslaugų kokybė (2, p. 34). Taigi kokybės svarba didžiąja dalimi yra sąlygota padidėjusios konkurencijos paslaugų rinkoje, kur atskiros firmos vieta bei jos komercinė sėkmė priklauso nuo to, ar firma savo teikiamomis paslaugomis gali patraukti vartotoją ir jį išlaikyti. Svarbiausia priemonė tam pasiekti – garantuoti geresnę paslaugų kokybę, negu tai gali padaryti konkurentas (3, p. 54-55), todėl viena iš efektyviausių priemonių, kurias naudoja paslaugų įmonės konkurencinėje kovoje – pastovi aukšta teikiamų paslaugų kokybė. Svarbiausia nuolat garantuoti, kad klientas gautų tokios pat ar aukštesnės kokybės paslaugas, kokių tikisi. Todėl šiame darbe bus nagrinėjama maitinimo (nes beveik kiekvienas gana dažnai susiduria su maitinimo įstaigų teikiamomis paslaugomis) paslaugų kokybė: vartotojų lūkesčiai ir suvokiama vertė.
Kursinio darbo tikslas: atskleisti vieno iš didžiausių picerijų tinklo maitinimo paslaugų kokybę lemiančius veiksnius.
• aptarti bendruosius paslaugų kokybės suvokimo pagrindus;
• atlikti restoranų/picerijų tinklo maitinimo paslaugų komplekso analizę ir vertinimą;
• atlikti teorinėje darbo dalyje keliamos problemos tyrimą picerijos maitinimo paslaugų atžvilgiu;
• pateikti pasiūlymus bei rekomendacijas picerijos maitinimo paslaugų marketingo komplekso tobulinimui ir išvadas.
Kursinio darbo metodai: Lietuvos bei užsienio šalių autorių mokslinės literatūros analizė, Interneto šaltinių bei spaudos analizė, picerijos „slaptų pirkėjų“ stebėjimas (atlikto tyrimo (slapto stebėjimo metu) įvertinta picerijos paslaugų suvokta kokybė buvo mažesnė nei laukiama, t.y. stebėtojų patyrimas, gaunant paslaugą, neatitiko jų lūkesčių; tuo tarpu techninė paslaugos kokybė tiek prieš paslaugos gavimą, tiek ją gavus buvo įvertinta geriau nei funkcinė, o tai parodo, jog stebėtojoms buvo itin svarbu, kaip yra teikiama paslauga).
Kursinio darbo turinys. Pirmojoje darbo dalyje aptariami bendrieji paslaugų kokybės suvokimo pagrindai (paslaugų kokybės samprata, paslaugų kokybės veiksniai, paslaugų kokybės dimensijos ir bendrąją suvoktą paslaugų kokybę lemiantys veiksniai). Antrojoje darbo dalyje atliekama picerijos maitinimo paslaugų komplekso analizė ir vertinimas. Trečiojoje darbo dalyje aptariamas teorinėje darbo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 21106 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 2
  • ĮVADAS 3
  • 1. BENDRIEJI PASLAUGŲ KOKYBĖS SUVOKIMO PAGRINDAI 4
  • 1.1. Paslaugų kokybės samprata 4
  • 1.2. Paslaugų kokybės veiksniai 9
  • 1.3. Paslaugų kokybės dimensijos ir bendrąją suvoktą paslaugų kokybę lemiantys veiksniai 13
  • 2. PICERIJOS MAITINIMO PASLAUGŲ MARKETINGO KOMPLEKSO ANALIZĖ IR VERTINIMAS 20
  • 2.1. Picerijos maitinimo paslaugų charakteristika: paslaugų apibrėžimas, paslaugų savybės, paslaugų klasifikavimo kriterijai 20
  • 2.2. Picerijos maitinimo paslaugų pasiūlos modelis: pagrindinės ir papildomų paslaugų charakteristika 23
  • 2.3. Picerijos maitinimo paslaugų vartotojai ir teikėjai 26
  • 2.4. Picerijos maitinimo paslaugų teikimo procesas ir fizinės paslaugų teikimo aplinkos ypatumai 30
  • 2.5. Picerijos naudojamos komunikacijos priemonės (rėmimo kompleksas) 32
  • 2.6. Picerijos maitinimo paslaugų teikimo vieta 34
  • 2.7. Picerijos maitinimo paslaugų kainodara 36
  • 2.8. Picerijos maitinimo paslaugų kokybės kriterijai 38
  • 3. LAUKIAMOS IR SUVOKTOS KOKYBĖS ATOTRŪKIS PASLAUGOS REZULTATO IR TEIKIMO PROCESO ASPEKTU PROBLEMOS TYRIMAS MAITINIMO PASLAUGŲ ATŽVILGIU 41
  • 3.1. Tyrimo metodika 41
  • 3.2. Tyrimo rezultatų analizė 43
  • 4. PASIŪLYMAI IR REKOMENDACIJOS PICERIJOS MAITINIMO PASLAUGŲ MARKETINGO KOMPLEKSO TOBULINIMUI IR TYRIMO IŠVADOS 52
  • IŠVADOS 57
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS 61
  • PRIEDAI 62
  • 1 PRIEDAS 62
  • 2 PRIEDAS 63

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
63 psl., (21106 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 63 psl., (21106 ž.)
  • Word failas 575 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt