Referatai

Paslaugų vartotojų švietimo principai ir funkcijos

9.2   (3 atsiliepimai)
Paslaugų vartotojų švietimo principai ir funkcijos 1 puslapis
Paslaugų vartotojų švietimo principai ir funkcijos 2 puslapis
Paslaugų vartotojų švietimo principai ir funkcijos 3 puslapis
Paslaugų vartotojų švietimo principai ir funkcijos 4 puslapis
Paslaugų vartotojų švietimo principai ir funkcijos 5 puslapis
Paslaugų vartotojų švietimo principai ir funkcijos 6 puslapis
Paslaugų vartotojų švietimo principai ir funkcijos 7 puslapis
Paslaugų vartotojų švietimo principai ir funkcijos 8 puslapis
Paslaugų vartotojų švietimo principai ir funkcijos 9 puslapis
Paslaugų vartotojų švietimo principai ir funkcijos 10 puslapis
Paslaugų vartotojų švietimo principai ir funkcijos 11 puslapis
Paslaugų vartotojų švietimo principai ir funkcijos 12 puslapis
Paslaugų vartotojų švietimo principai ir funkcijos 13 puslapis
Paslaugų vartotojų švietimo principai ir funkcijos 14 puslapis
Paslaugų vartotojų švietimo principai ir funkcijos 15 puslapis
Paslaugų vartotojų švietimo principai ir funkcijos 16 puslapis
Paslaugų vartotojų švietimo principai ir funkcijos 17 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Mokslinikai daug nagrinėjo vartotojų elgseną, tačiau nebuvo skiriama daug dėmesio vartotojų švietimo tematikai. Ypač paslaugų sektoriuje, kur vartotojas dalyvauja pačiame paslaugos teikimo procese ir kur paslaugos vertės suvokimas gali būti formuojamas. Būtent dėl šių priežasčių, paslaugų vartotojų švietimas yra glaudžiai susijęs su paslaugos kokybe, todėl gali būti naudojamas kaip paslaugų organizacijos konkurencinio pranašumo didinimo priemonė ar net atskiros strategijos pagrindas. Šiame darbe bandoma atskleisti vartotojų švietimo sampratą paslaugų organizacijų kontekste, bei išnagrinėti kokias funkcijas atlieka paslaugų vartotojų švietimas ir kokiais principais jis yra vykdomas. Taip pat nagrinėjamas paslaugų vartotojų švietimo ir paslaugų kokybės ryšys, kaip prielaida didinti organizacijos koinkurencinį pranašumą.
Darbo objektas – paslaugų vartotojų švietimas.
Tikslas – atskleisti paslaugų vartotojų švietimo pagrindinius principus ir funkcijas.
Darbo uždaviniai:
1. Apibrėžti vartotojų švietimo sampratą.
2. Išnagrinėti vartotojų švietimą, kaip paslaugų organizacijos konkurencijgumo didinimo prielaidą.
3. Išnagrinėti vartotojų švietimą iš vartotojų teisių apsaugos perspektyvos, nagrinėjant Lietuvos kontekste.
Metodai: mokslinės literatūros šaltinių ir teisinių aktų analizė.
Referato struktūra: Darbo apimtis 16 puslapių: įvadas, trys skyriai, išvados, literatūros sąrašas.
1. Vartotojų švietimo samprata
Varototojų švietimas nebuvo plačiai nagrinėjamas mokslinėje literatūroje nepaisant to, kad vartotojų elgsena nagrinėta labai plačiai. Vartotojų švietimo samprata buvo plačiau pradėta nagrinėti 1970 m., tačiau daugiausia vartotojų teisių gynimo aspektu. Vienas pirmųjų mokslininkų susiejęs vartotojų švietimą su įmonės rinkodara buvo McNeal (1978). Jis išskyrė tris pagrindinius vartotojų švietimo teikiamus privalumus organizacijai:
• Padeda pritraukti naujus ir išlaikyti esamus vartotojus, bei didinti jų pasitenkinimą;
• Padeda suformuoti pozityvų įvaizdį apie organizaciją ir jos teikiamas paslaugas vartotojų tarpe;
• Mažina vartotojų nepasitenkinimą.
Tuomet jis pažymėjo, kad nepaisant šių privalumų, tik nedaugelis organizacijų remiasi vartotojų švietimu formuojant strategiją.
Dar mažiau dėmesio vartotojų švietimui buvo skiriama paslaugas teikiančių organizacijų kontekste. Dauguma verslininkų nagrinėjo šį reiškinį prekybos įmonių atžvilgiu (Gorsky, 1994; Oumlil 2000).
Kita problema, su kuria dažnai susiduriama, yra sąvokų „vartotojų švietimas“ ir „vartotojų informavimas“ tapatinimas. Vienas pirmųjų vartotojų švietimą paslaugų teikiančių organizacijų kontekste nagrinėja Gummesson (2000). Jis išskiria sąvoką –...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3367 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS . . . . . . . 4
  • 1. Vartotojų švietimo samprata . . . . 5
  • 2. Vartotojų švietimas – įmonės konkurencingumo didinimo prielaida . 6
  • 2.1. Vartotojų švietimo ir paslaugų kokybės ryšys . . . 6
  • 2.2. Vartotojų švietimo programą įtakojantys veiksniai . . . 9
  • 3. Vartotojų švietimas – vartotojų teisių apsaugos kontekste (Lietuvos atvejo analizė) . . . . . . 13
  • IŠVADOS . . . . . . . 16
  • LITERATŪRA . . . . . . 17

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
17 psl., (3367 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 17 psl., (3367 ž.)
  • Word failas 159 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt