1.1. Draudimo verslo ypatumai.
1.2. Marketingo reikšmė draudimo versle.
1.3. Draudimo paslaugų marketingo taikymo galimybės ir kliuviniai Lietuvoje.
1.1. Draudimo verslo ypatumai.
• padėti planingai siekti finansinių tikslų.
Draudimo verslo apibūdinimas:
Finansinių paslaugų kūrimas, gamyba, pardavimas ir klientų aptarnavimas.
Verslo privalumai, galimybės:
• gamyba nereikalauja didelių materialinių, finansinių resursų bei ypatingų technologijų
• gamybos išlaidos yra santykinai nedidelės.
Verslo trukumai, sunkumai:
• verslo sėkmė labai priklauso nuo ekonominės ir politinės situacijos šalyje.
• Sunku parduoti paslaugas, kai žmonėms trūksta socialinių garantijų.
• Sunku greitai vykdyti išmokėjimus, kai su tuo susijusios tarnybos dirba blogai arba per lėtai.
• Reikia kurti naują klientų požiūrį į draudimą, ugdyti jų draudiminę kultūrą.
1.2. Marketingo reikšmė draudimo versle.
Marketingas yra poreikių išaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo ir įgyvendinimo procesas, leidžiantis pasiekti verslo tikslus.
Draudimas įmonės, diegdamos marketingą savo veikloje, daugiausiai dėmesio skiria šiems veiksmams ir priemonėms:
• Visapusiškai ir plačiai atsižvelgia į vartotojų (klientų) poreikius bei jų raidą; į draudėjų poreikių prioritetus;
• Įvertinamas konkurencijos atitinkamose rinkose intensyvumas ir jo padariniai;
• Daugiau dėmesio skiriama draudimo paslaugų produktų kainų analizei;
• Diegiamos naujos informacinės technologijos ir jos naudojamos formuoti marketingo duomenų (informacijos) bazę, analizuoti draudimo sutartis, nustatyti draudimo paslaugų įmokų (premijų) tarifus;
• Taikomi nauji draudimo kompanijų organizavimo ir jų agentų tinklo valdymo metodai;
• Diegiami nauji arba modifikuoti draudimo paslaugų pardavimo būdai;
• Išsiaiškinamos draudimo verslo funkcijos ir rinkos poreikiai;
• Išplėtojama draudimo politiką, kad ji įgyvendintų draudimo verslo funkcijas ir patenkintų rinkos poreikius;
• Nusakomos įmokos (premijos) šioje politikoje;
• Informuojami apie šią politiką potencialūs klientai (pirkėjai);
• Organizuojami konkretūs kanalai, kuriais ta politika skleidžiama klientams (pirkėjams);
• Tyrinėjami ir prognozuojami perspektyvūs rinkos poreikiai.
Draudimo marketingo sistema
Marketingo reikšmė draudimo versle devintajame dešimtmetyje
1.2. Marketingo reikšmė draudimo versle
Marketingo procesas apima veiksmus, kuriuos galima sugrupuoti į dvi pagrindines funkcijas:
1. draudimo paslaugų paklausos formavimas;
2. draudimo interesų tenkinimas.
Draudimo paslaugų marketingas – tai priemonių ir veiksmų sistema, leidžianti pasiekti veiksmingą draudikų ir draudėjų sąveiką, išsiaiškinti draudėjų poreikius ir juos visapusiškai patenkinti, garantuojanti jiems palankiomis sąlygomis draudimo apsaugą...
Šį darbą sudaro 23880 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!