Referatai

Internetinio marketingo samprata ir koncepcija

9.8   (2 atsiliepimai)
Internetinio marketingo samprata ir koncepcija 1 puslapis
Internetinio marketingo samprata ir koncepcija 2 puslapis
Internetinio marketingo samprata ir koncepcija 3 puslapis
Internetinio marketingo samprata ir koncepcija 4 puslapis
Internetinio marketingo samprata ir koncepcija 5 puslapis
Internetinio marketingo samprata ir koncepcija 6 puslapis
Internetinio marketingo samprata ir koncepcija 7 puslapis
Internetinio marketingo samprata ir koncepcija 8 puslapis
Internetinio marketingo samprata ir koncepcija 9 puslapis
Internetinio marketingo samprata ir koncepcija 10 puslapis
Internetinio marketingo samprata ir koncepcija 11 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

ĮVADAS
Šiandien internetas yra tapęs bene pagrindine ir patogiausia komunikavimo priemone, ryšių su visuomene kanalu. Galima pastebėti, kad kibererdvė ne tik dubliuoja realiąją, bet vis dažniau ją visiškai pakeičia.
Internetas sudarė sąlygas atsirasti elektroniniam verslui. Pereinant į elektroninę erdvę atsiranda verslo pokyčių: atvirumas; laisva ir nekontroliuojama prieiga prie informacijos ir nevaržoma galimybė ja keistis; tradicinių prekių vietą pradeda užimti informacijos industrijos prekės. Valstybėse, kuriose informacinės technologijos toli pažengusios, yra geresnės sąlygos sukurti gerai mokamų darbo vietų. Žiniomis pagrįstos paslaugos tampa vienos iš pagrindinių eksportuojamų prekių. Naudodami komunikacijos technologijas savo darbo rezultatus gali išsiųsti ( t.y. eksportuoti, patys būdami bet kurioje pasaulio vietoje) ne tk žurnalistai, moklininkai, bet ir gydytojai, mokytojai. Kompanijos ir įmonės tampa fragmentuotomis geografiniu požiūriu, t.y. darbo dalis, nereikalaujanti aukštos kvalifikacijos, atliekama mažiau išsivysčiusiose šalyse (pvz., kur mažesni mokesčiai ir pigesnė darbo jėga), o kvalifikacijos ir žinių reikalaujanti darbo proceso dalis – išsivysčiusiose valstybėse.
Darbo uždaviniai:
1. Paaiškinti internetinio marketingo sąvoka;
2. Pateikti interneto kaip virtualios rinkos ypatumus
3. Nustatytyti inernetinio marketingo pranašumus ir priežastis;
4. Pateikti internetinio marketingo nepaplitimo priežastis Lietuvoje.
1. INTERNETAS – KAIP VIRTUALI RINKA
Svarbi sąlyga, leidžianti žvelgti į internetą kaip į virtualią rinką yra apmokėjimo sistemų įdiegimo galimybės. Virtuali rinka pasižymi dviem sąvybėmis:
1. ji yra atvira, t.y. lengvai prienama bet kokio dydžio kompanijai ir vartotojams,
2. ji yra globalinė, t.y. lengvai pasiekiama iš bet kokio pasaulio taško.
Atvirumo savybė yra susijusi su tuo, kad virtuali rinka turi žemus ėjimo barjerus – labai nedaug kainuoja veiklos vystymo pradėjimas internete. Internetas leidžia sutrumpinti prekių pateikimo kanalus, likviduojant tokias grandis kaip dileriai ir didmenininkai, pakeičiant jas tiesioginiu ryšiu „gamintojas – vartotojas“. Pateikimo kanalai trumpinami ir dėl to, kad gamintojas gali pats aprūpinti vartotoją informacija ir pats gali rinkti informaciją apie vartotojus.
Pagrindinė prekybą, vykstanti internete yra mažmeninė prekyba. Ji pasižymi šiais ypatumais:
◦ vartotojas bendrauja su gamintoju ir gauna iš jo visą norimą informaciją,
◦ vartotojas gali kontroliuoti gaunamą informaciją,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1934 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. INTERNETAS – KAIP VIRTUALI RINKA 3
  • 2. INTERNETINIO MARKETINGO SAMPRATA 4
  • 3. INTERNETINIO MARKETINGO PRANAŠUMAI 6
  • 4. INTERNETINIO MARKETINGO PRIEŽASTYS 6
  • 5. INTERNETINIO MARKETINGO PRIEMONĖS 8
  • 6. INTERNETINIO MARKETINGO NEPAPLITIMO PRIEŽASTYS LIETUVOJE 9
  • 7. IŠVADOS 11
  • 8. LITERATŪRA 11

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
11 psl., (1934 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 11 psl., (1934 ž.)
  • Word failas 104 KB
  • Lygis: Mokyklinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt