ĮVADAS
Šiandien internetas yra tapęs bene pagrindine ir patogiausia komunikavimo priemone, ryšių su visuomene kanalu. Galima pastebėti, kad kibererdvė ne tik dubliuoja realiąją, bet vis dažniau ją visiškai pakeičia.
Internetas sudarė sąlygas atsirasti elektroniniam verslui. Pereinant į elektroninę erdvę atsiranda verslo pokyčių: atvirumas; laisva ir nekontroliuojama prieiga prie informacijos ir nevaržoma galimybė ja keistis; tradicinių prekių vietą pradeda užimti informacijos industrijos prekės. Valstybėse, kuriose informacinės technologijos toli pažengusios, yra geresnės sąlygos sukurti gerai mokamų darbo vietų. Žiniomis pagrįstos paslaugos tampa vienos iš pagrindinių eksportuojamų prekių. Naudodami komunikacijos technologijas savo darbo rezultatus gali išsiųsti ( t.y. eksportuoti, patys būdami bet kurioje pasaulio vietoje) ne tk žurnalistai, moklininkai, bet ir gydytojai, mokytojai. Kompanijos ir įmonės tampa fragmentuotomis geografiniu požiūriu, t.y. darbo dalis, nereikalaujanti aukštos kvalifikacijos, atliekama mažiau išsivysčiusiose šalyse (pvz., kur mažesni mokesčiai ir pigesnė darbo jėga), o kvalifikacijos ir žinių reikalaujanti darbo proceso dalis – išsivysčiusiose valstybėse.
Darbo uždaviniai:
1. Paaiškinti internetinio marketingo sąvoka;
2. Pateikti interneto kaip virtualios rinkos ypatumus
3. Nustatytyti inernetinio marketingo pranašumus ir priežastis;
4. Pateikti internetinio marketingo nepaplitimo priežastis Lietuvoje.
1. INTERNETAS – KAIP VIRTUALI RINKA
Svarbi sąlyga, leidžianti žvelgti į internetą kaip į virtualią rinką yra apmokėjimo sistemų įdiegimo galimybės. Virtuali rinka pasižymi dviem sąvybėmis:
1. ji yra atvira, t.y. lengvai prienama bet kokio dydžio kompanijai ir vartotojams,
2. ji yra globalinė, t.y. lengvai pasiekiama iš bet kokio pasaulio taško.
Atvirumo savybė yra susijusi su tuo, kad virtuali rinka turi žemus ėjimo barjerus – labai nedaug kainuoja veiklos vystymo pradėjimas internete. Internetas leidžia sutrumpinti prekių pateikimo kanalus, likviduojant tokias grandis kaip dileriai ir didmenininkai, pakeičiant jas tiesioginiu ryšiu „gamintojas – vartotojas“. Pateikimo kanalai trumpinami ir dėl to, kad gamintojas gali pats aprūpinti vartotoją informacija ir pats gali rinkti informaciją apie vartotojus.
Pagrindinė prekybą, vykstanti internete yra mažmeninė prekyba. Ji pasižymi šiais ypatumais:
◦ vartotojas bendrauja su gamintoju ir gauna iš jo visą norimą informaciją,
◦ vartotojas gali kontroliuoti gaunamą informaciją,...
Šį darbą sudaro 1934 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!