• Turizmo agentūra UAB „Avanturas“ savo vartotojams organizuoja įvairiausio pobūdžio verslo ir poilsio išvykas, komandiruotes, stažuotes, keliones į muges, parodas pagal asmeninius pageidavimus ar pasaulinių kelionių organizatorių siūlomais maršrutais.
• UAB „Avanturas“ turizmo agentūros teikiamos paslaugos nepatenkina vartotojų poreikius, nes ši įmonė mažai skiria dėmesio turizmo paslaugų kokybei, jos veiklai tobulinti.
• Atliekamo tyrimo objektas yra: turizmo agentūros “Avanturas” vartotojai.
• Pateikti pasiūlymus kaip pagerinti UAB “Avanturas” paslaugų lygį, siekiant pritraukti kuo daugiau vartotojų.
Tyrimo uždaviniai
• apžvelgti vartotojo sampratą ir jo poreikio koncepcijas, bei būdus kaip patenkinti vartotojų poreikius;
• įvertinti, ar vartotojai yra patenkinti UAB „Avanturas“ teikiamomis paslaugomis, apžvelgti įmonės teikiamų paslaugų kokybę;
• pateikti sprendimo būdus kaip UAB „Avanturas“ turizmo agentūrai pritraukti vartotojus.
Tyrimo metodai
• Pasirinkta netikimybinė imtis, nes galima pasirinkti tuos respondentus iš kurių tikimasi gauti tikslią informaciją. Pagal tai, galima surasti ir apklausti apibrėžtą respondentų skaičių.
Norint sužinoti kuo detalesnę ir tikslesnę informaciją apie UAB „Avanturas“ teikiamas paslaugas vartotojams, buvo pasirinktas apklausos metodas, nes mūsų nuožiūra tai yra labiausiai paplitęs duomenų rinkimo metodas. Šios anketos būdu tikimasi sužinoti UAB „Avanturas“ vartotojų nuomonę apie organizacijos teikiamas paslaugas ir ar tos paslaugos patenkina vartotojų poreikius.
• Norint sužinoti kuo detalesnę ir tikslesnę informaciją apie UAB „Avanturas“ teikiamas paslaugas vartotojams, buvo pasirinktas apklausos metodas, nes mūsų nuožiūra tai yra labiausiai paplitęs duomenų rinkimo metodas. Šios anketos būdu tikimasi sužinoti UAB „Avanturas“ vartotojų nuomonę apie organizacijos teikiamas paslaugas ir ar tos paslaugos patenkina vartotojų poreikius.
Vartotojo samprata
• Vartotojas – tai fizinis asmuo, kuris pareiškia norą pirkti, perka ir naudoja prekę ar paslaugą. Vartotojo vaidmuo marketingo tyrime yra labai svarbus. (Pranulis “Marketingo tyrimai” p. 131)
Vartotojai rūpi kiekvienai įmonei - tiriami jų poreikiai, renkama informacija apie tai, ar šie patenkinti gaminamu produktu, teikiama paslauga, ko jiems trūksta, kas patinka, o kas ne. Į vartotoją orientuota kiekvienos įmonės veikla ir didžioji jos sėkmės dalis priklauso nuo paslaugos ar prekės pirkėjų (vartotojo).
• Vartotojai rūpi...
Šį darbą sudaro 1102 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!