Tyrimai

Įmonės asortimento, aplinkos bei teikiamų paslaugų kokybės įvertinimas: tinklas UAB "Čilija"

10   (3 atsiliepimai)
Įmonės asortimento, aplinkos bei teikiamų paslaugų kokybės įvertinimas: tinklas UAB "Čilija" 1 puslapis
Įmonės asortimento, aplinkos bei teikiamų paslaugų kokybės įvertinimas: tinklas UAB "Čilija" 2 puslapis
Įmonės asortimento, aplinkos bei teikiamų paslaugų kokybės įvertinimas: tinklas UAB "Čilija" 3 puslapis
Įmonės asortimento, aplinkos bei teikiamų paslaugų kokybės įvertinimas: tinklas UAB "Čilija" 4 puslapis
Įmonės asortimento, aplinkos bei teikiamų paslaugų kokybės įvertinimas: tinklas UAB "Čilija" 5 puslapis
Įmonės asortimento, aplinkos bei teikiamų paslaugų kokybės įvertinimas: tinklas UAB "Čilija" 6 puslapis
Įmonės asortimento, aplinkos bei teikiamų paslaugų kokybės įvertinimas: tinklas UAB "Čilija" 7 puslapis
Įmonės asortimento, aplinkos bei teikiamų paslaugų kokybės įvertinimas: tinklas UAB "Čilija" 8 puslapis
Įmonės asortimento, aplinkos bei teikiamų paslaugų kokybės įvertinimas: tinklas UAB "Čilija" 9 puslapis
Įmonės asortimento, aplinkos bei teikiamų paslaugų kokybės įvertinimas: tinklas UAB "Čilija" 10 puslapis
Įmonės asortimento, aplinkos bei teikiamų paslaugų kokybės įvertinimas: tinklas UAB "Čilija" 11 puslapis
Įmonės asortimento, aplinkos bei teikiamų paslaugų kokybės įvertinimas: tinklas UAB "Čilija" 12 puslapis
Įmonės asortimento, aplinkos bei teikiamų paslaugų kokybės įvertinimas: tinklas UAB "Čilija" 13 puslapis
Įmonės asortimento, aplinkos bei teikiamų paslaugų kokybės įvertinimas: tinklas UAB "Čilija" 14 puslapis
Įmonės asortimento, aplinkos bei teikiamų paslaugų kokybės įvertinimas: tinklas UAB "Čilija" 15 puslapis
Įmonės asortimento, aplinkos bei teikiamų paslaugų kokybės įvertinimas: tinklas UAB "Čilija" 16 puslapis
Įmonės asortimento, aplinkos bei teikiamų paslaugų kokybės įvertinimas: tinklas UAB "Čilija" 17 puslapis
Įmonės asortimento, aplinkos bei teikiamų paslaugų kokybės įvertinimas: tinklas UAB "Čilija" 18 puslapis
Įmonės asortimento, aplinkos bei teikiamų paslaugų kokybės įvertinimas: tinklas UAB "Čilija" 19 puslapis
Įmonės asortimento, aplinkos bei teikiamų paslaugų kokybės įvertinimas: tinklas UAB "Čilija" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

2006/2007 m.m.
Įvadas
Tema: Tinklo UAB „Čilija“ teikiamų paslaugų kokybės įvertinimas.
Temos aktualumas: Šią tema pasirinkome, nes norėjome išanalizuoti bendraamžių, t.y 16 – 25 metų, laisvalaikio leidimo įpročius kavinėse bei picerijose. Kadangi apklausą vykdėme puslapyje, tai pasinaudojome proga, visų pirma išsiaiškinti, kokios yra jaunimo mėgstamos vietos. Atlikus šį tyrimą, nusprendėme detaliau ištirti bei išanalizuoti tinklo UAB „Čilija“ teikiamų paslaugų kokybę. Kadangi „Čili“ misija yra kurti gyvenimo džiaugsmą aukštos kokybės maistu, puikiu aptarnavimu, malonia ir savita atmosfera, būtent tai mums ir rūpėjo ištirti.
Temos problema: Tinklo UAB „Čilija“ kavinės bei picerijos yra labai populiarios ir sulaukiančios daug lankytojų, todėl neretai tenka girdėti nusiskundimų šio tinklo kavinių ar picerijų atžvilgiu. Siekėme išsiaiškinti kuo respondentai, besilankantys „Čili“ tinklo įsteigtose picerijose bei kavinėse, patenkinti ar nepatenkinti bei analizuoti galimas to priežastis.
Tikslas: Visapusiškai išanalizuoti tinklo UAB „Čilija“ teikiamų paslaugų kokybę remiantis apklaustųjų atsakymais.
Uždaviniai:
• Išsiaiškinti, kuri iš tinklo UAB „Čilija“ kavinių/picerijų yra populiariausia;
• Pagrindiniai motyvai, kodėl respondentai lankosi šiose kavinėse picerijose;
• Išsiaiškinti ar respondentai yra susidūrę su prastu aptarnavimu bei kur tai įvyko;
• Išanalizuoti apklaustųjų nuomonę bei siūlymus maisto bei gėrimų asortimento atžvilgiu;
• Išsiaiškinti ar respondentai patenkinti grojama muzika bei aptarti jų siūlymus;
• Atsižvelgdami į respondentų išsakytą nuomonę pateikti pasiūlymus.
Hipotezės:
Tikėtina kad,
• respondentai lankosi „Čili“ kavinėse vidutiniškai dažnai;
• didžiausi lankytojų srautai būna „Čili Pica“ bei „Čili Kaimas“, nes šių picerijų/kavinių skaičius yra didesnis nei kitų „Čilija“ kavinių;
• dažniausi motyvai renkantis „Čili“ yra aptarnavimas, aplinka bei asortimentas;
• susidūrusių su prastu aptarnavimu „Čili“ procentas nėra didelis;
• „Čili“ lankytojus tenkina maisto bei gėrimų asortimentas bei grojama muzika.
Viešojo maitinimo tinklas UAB „Čilija“
Istorija
Pirmosios picerijos „Čili pica“ pripažinimas
Pirmoji picerija „Čili pica“ buvo atidaryta 1997 m. Vilniuje, tuometinėje Ukmergės g. (dabar Konstitucijos pr.). Ji iškart tapo labai populiari. Lankytojai neretai kantriai laukdavo net po keletą valandų, kad galėtų praleisti laiką šioje picerijoje. Tai buvo impulsas žengti kitus – dar drąsesnius ir tvirtesnius žingsnius.
Sparti plėtra ir nauji tinklai
1999 m....

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3216 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 2
  • Viešojo maitinimo tinklas UAB „Čilija“ 4
  • Istorija 4
  • Pirmosios picerijos „Čili pica“ pripažinimas 4
  • Sparti plėtra ir nauji tinklai 4
  • „Čilija“ valdo didžiausią viešojo maitinimo tinklą Lietuvoje ir Latvijoje 5
  • Vertybės 6
  • Kokybė 6
  • Techninė dalis 8
  • Rezultatų analizė 9
  • Žvalgybinis tyrimas 9
  • Respondentų, kurie lankosi „Čili“, procentas 9
  • Lankymosi kavinėse bei picerijose dažnumas 9
  • Labiausiai lankomos picerija/kavinė 10
  • Pagrindinis tyrimas 11
  • Respondentų laisvalaikio leidimo įpročiai kavinėse 11
  • Dažniausiai lankomos tinklo UAB „Čilija“ kavinės 11
  • Motyvai, lemiantys kavinės pasirinkimą 12
  • Aptarnavimas 13
  • Respondentų nuomonė apie aptarnavimą, kaip apie svarbų kriterijų 13
  • Respondentų susidūrimas su prastu aptarnavimu 13
  • Vietos, kur pasitaikė prastas aptarnavimas 14
  • Asortimentas 14
  • Gėrimų ir maisto asortimento įvertinimas 15
  • Labiausiai pasigendami dalykai asortimente 15
  • Specifiniai pageidavimai 16
  • Muzika bei aplinka 17
  • Nuomonė apie kavinėse bei picerijose grojamą muzika 17
  • Pasigendamų muzikos stilių sąrašas 17
  • Išvados ir siūlymai 19

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
20 psl., (3216 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros tyrimas
  • 20 psl., (3216 ž.)
  • Word failas 286 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt