Kursiniai darbai

Įmonės teikiamų paslaugų marketingo komplekso vertinimas: UAB "Penkių kontinentų komunikacijų centras"

9.0   (2 atsiliepimai)
Įmonės teikiamų paslaugų marketingo komplekso vertinimas: UAB "Penkių kontinentų komunikacijų centras" 1 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų marketingo komplekso vertinimas: UAB "Penkių kontinentų komunikacijų centras" 2 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų marketingo komplekso vertinimas: UAB "Penkių kontinentų komunikacijų centras" 3 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų marketingo komplekso vertinimas: UAB "Penkių kontinentų komunikacijų centras" 4 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų marketingo komplekso vertinimas: UAB "Penkių kontinentų komunikacijų centras" 5 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų marketingo komplekso vertinimas: UAB "Penkių kontinentų komunikacijų centras" 6 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų marketingo komplekso vertinimas: UAB "Penkių kontinentų komunikacijų centras" 7 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų marketingo komplekso vertinimas: UAB "Penkių kontinentų komunikacijų centras" 8 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų marketingo komplekso vertinimas: UAB "Penkių kontinentų komunikacijų centras" 9 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų marketingo komplekso vertinimas: UAB "Penkių kontinentų komunikacijų centras" 10 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų marketingo komplekso vertinimas: UAB "Penkių kontinentų komunikacijų centras" 11 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų marketingo komplekso vertinimas: UAB "Penkių kontinentų komunikacijų centras" 12 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų marketingo komplekso vertinimas: UAB "Penkių kontinentų komunikacijų centras" 13 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų marketingo komplekso vertinimas: UAB "Penkių kontinentų komunikacijų centras" 14 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų marketingo komplekso vertinimas: UAB "Penkių kontinentų komunikacijų centras" 15 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų marketingo komplekso vertinimas: UAB "Penkių kontinentų komunikacijų centras" 16 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų marketingo komplekso vertinimas: UAB "Penkių kontinentų komunikacijų centras" 17 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų marketingo komplekso vertinimas: UAB "Penkių kontinentų komunikacijų centras" 18 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų marketingo komplekso vertinimas: UAB "Penkių kontinentų komunikacijų centras" 19 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų marketingo komplekso vertinimas: UAB "Penkių kontinentų komunikacijų centras" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Paslaugų sfera yra viena perspektyviausių, sparčiai besiplėtojančių ūkio (ekonomikos) sferų. Vaka­rų šalyse vis daugiau verslininkų įsitraukia į paslaugų sferos veiklą. Steigti privačią paslaugų įmonę ir paversti ją pelninga yra ne taip paprasta, kaip iš pirmo žvilgsnio atrodo. Tačiau dabar pasaulyje steigia­ma milijonai naujų paslaugų įmonių ne tik išsivysčiusiose, bet ir besivystančiose šalyse – Indijoje, Ki­nijoje, Lenkijoje, Vengrijoje ir kt. Nors yra daug kliūčių, privačios paslaugų įmonės steigiamos ir Lie­tuvoje.
Paslaugų sfera atvira ir patraukli pradedantiems verslininkams. Čia. Palyginti su gamybiniais ver­slais, reikia mažiau pradinio kapitalo. Tačiau norėdamos pelningiau plėtoti savo veiklą paslaugų įmo­nės privalo taikyti marketingą.
Šiuo metu Lietuvoje paslaugų sfera plėtojama spartesniu tempu, palyginti su pramonės gamyba. Naujos paslaugos plėtojamos priklausomai nuo jų paklausos, steigiamos naujos paslaugų įmonės. Taigi paslaugu įmonių vadovai turėtų gerai suvokti paslaugų prigimtį ir esmę, atskirų paslaugų specifiškumą ir į tai atsižvelgti taikydami paslaugų vadybą ir marketingą.
1. Nesuteikta paslauga neegzistuoja. Dėl to negalima įvertinti jos kokybės, o palyginti galima tik numatomą ir gautą naudą;
2. Paslaugos – neapčiuopiamos, todėl klientai atsiduria nepatogioje padėtyje, o paslaugų teikėjams sudėtinga jas pateikti į rinką.
Šie paslaugų rinkos ypatumai ir išskirtinės paslaugų savybės – paslaugų negalima išsaugoti, nepa­stovi jų kokybė, gamyba ir vartojimas neatskiriami – lemia paslaugų marketingo specifiškumą.
1. Paslaugos esmė
Prekė yra beveik visiems suprantamas ir apčiuopiamas dalykas. Kas kita yra paslauga. Paslaugos sąvoka turi daugelį reikšmių, apimančių veiklą nuo asmeninės paslaugos iki paslaugos kaip produkto sudedamosios dalies. Pavyzdžiui, baldų įmonė pagamina pirkėjui baldus pagal pateiktus individualius išmatavimus, pritaiko pageidaujamus apdailos elementus, pristato gaminius į vartotojo namus, juos surenka. Firmos, turėdamos tokių „užmaskuotų“ paslaugų, gali įgyti rinkoje konkurencinį pranašumą. Šiandien rinkoje siūlomos prekės – paslaugos paketas – priartina paslaugą prie fizinės prekės ir tiesiogine, ir perkeltine prasme.
Dažnai paslaugos apibūdinamos kaip bet kokia aptarnavimo ar pagalbos veikla, skirta klientų poreikiams patenkinti.
Paslaugos turi bendrų bruožų su prekėmis, bet tai nėra tas pats- prekė visada yra...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6807 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Paslaugos esmė.4
  • 2. Skiriamieji paslaugų bruožai.5
  • 3. Paslaugų klasifikavimas..9
  • 4. Klientų aptarnavimo patirtis11
  • 5. Vidinis marketingas.13
  • 6. Paslaugų marketingo kompleksas.15
  • 7. UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ paslaugų marketingo kompleksas17
  • 7.1 Verslo situacija ..18
  • 7.2 Paslaugos produktas..
  • 7.3 Paslaugų vartotojai ir teikėjai20
  • 7.4 Paslaugų teikimo procesas ir fizinė paslaugų teikimo aplinka.20
  • 7.5 Įmonės rėmimo kompleksas. . .21
  • 7.6 Paslaugos teikimo vieta21
  • 7.7 Paslaugų kainodara.22
  • 7.8 Paslaugų kokybės matavimo kriterijai..23
  • 8. UAB „Penkių kontinentų komunikacijos centras“ įmonės paslaugos plėtra23
  • Išvados.25
  • Literatūra.26

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
26 psl., (6807 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 26 psl., (6807 ž.)
  • Word failas 254 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt