Marketingo tyrimai padeda organizacijai pažinti aplinką, surasti tinkamą reagavimo į šią aplinką derinį, parengti sprendimų, priemonių ir veiklos variantų kompleksą. Atliekant marketingo tyrimus gaunama informacija padeda nustatyti veiklos rinkoje galimybes, strategijas ir problemas, ja remdamasi įmonė ne tik kuria, tobulina ir vertina marketingo programas, kontroliuoja marketingo veiklą, bet taip pat sprendžia investicijų, personalo, mokslinių tyrimų bei projektavimo klausimus.
Kartu negalima užmiršti ir to, kad remiantis šių tyrimų būdu gaunama informacija geriau pažįstamas ir suprantamas viso marketingo proceso turinys ir raida. Marketingo tyrimai marketingo valdymo sistemoje turi dvejopą reikšmę. Pirma, tai yra marketingo grįžtamojo ryšio informacija, vadovams teikianti žinių, kur ir kokių yra marketingo komplekso trūkumų, ką galima ir reikėtų padaryti, pakeisti norint padidinti jo efektyvumą. Antra, marketingo tyrimai yra svarbus instrumentas žvalgam naujas galimybes konkrečiose rinkose. Šiais tyrimais atliekama rinkos segmentų žvalgyba, naujų gaminių bandymai. Visa tai padeda marketingo vadovams nustatyti vartotojų įsitikinimus, požiūrius, norus ir poreikius, pirkimo papročius ir galimybes, taip pat verslo veiklos apimčių ir pelningumo galimybes.
Darbo tikslas - atlikti pasirinktos prekes marketingo komplekso vertinimą.
Analizuojant pasirinktos prekes marketingo kompleksa, darbe reikia aptarti visus keturis marketingo komplekso elementus: produktas, kaina, paskirstymas ir rėmimas.
Darbo objektas – AB „ALYTUAS CHEMIJA“ marketingo komplekso vertinimas.
2. Išnagrinėti pasirinktą produktą;
3. Išnagrinėti produkto kainodaros principus;
4. Išnagrinėti paskirstymo subtilybes;
5. Išnagrinėti rėmimo galimybes;
6. Pateikti darbo išvadas bei rekomendacijas.
Darbo metodai – mokslinės bei periodinės literatūros analizė ir internete pateiktos informacijos apžvalga.
1. MARKETINGO TYRIMŲ NAUDOJIMAS
Remiantis marketingo tyrimais, gali būti renkama informacija apie 1) įmonės makroaplinką, kurią sudaro socialinė-kultūrinė, ekonominė, technologinė bei politinė-teisinė aplinkos, 2) įmonės mikroaplinką, kuriai priklauso tiekėjai, tarpininkai, konkurentai bei partneriai, 3) marketingo komplekso elementus — prekę, kainą, paskirstymą ir rėmimą ir 4) vartotojus.
1 pav. Marketingo tyrimo informacija
Informacija apie šalies makroaplinką įgalina numatyti ilgalaikes socialines ar ekonomines tendencijas, rasti naujų galimybių (tam tikrų vartotojų segmentų), įvertinti kaštų bei kainų pasikeitimus ir pavojus (naujų įstatymų galimybes, naujų technologijų pasirodymo tikimybę)....
Šį darbą sudaro 2589 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!