Kursiniai darbai

Marketingo strategijos parengimas: šaldytuvų gamyba AB "Snaigė"

10   (1 atsiliepimai)
Marketingo strategijos parengimas: šaldytuvų gamyba AB "Snaigė" 1 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: šaldytuvų gamyba AB "Snaigė" 2 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: šaldytuvų gamyba AB "Snaigė" 3 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: šaldytuvų gamyba AB "Snaigė" 4 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: šaldytuvų gamyba AB "Snaigė" 5 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: šaldytuvų gamyba AB "Snaigė" 6 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: šaldytuvų gamyba AB "Snaigė" 7 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: šaldytuvų gamyba AB "Snaigė" 8 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: šaldytuvų gamyba AB "Snaigė" 9 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: šaldytuvų gamyba AB "Snaigė" 10 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: šaldytuvų gamyba AB "Snaigė" 11 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: šaldytuvų gamyba AB "Snaigė" 12 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: šaldytuvų gamyba AB "Snaigė" 13 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: šaldytuvų gamyba AB "Snaigė" 14 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: šaldytuvų gamyba AB "Snaigė" 15 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: šaldytuvų gamyba AB "Snaigė" 16 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: šaldytuvų gamyba AB "Snaigė" 17 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: šaldytuvų gamyba AB "Snaigė" 18 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: šaldytuvų gamyba AB "Snaigė" 19 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: šaldytuvų gamyba AB "Snaigė" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

AB„Snaigė“ iki šiol yra vienintelė buitinių šaldytuvų gamintoja ne tik Lietuvoje, bet Baltijos šalyse, bendrovei atveria dideles galimybes. AB "Snaigė" gamina aukštos kokybės buitinius šaldytuvus, šaldiklius bei jų atsargines dalis. 2000 m. AB "Snaigė" išplėtė gaminių asortimentą ir sukūrė tris gaminių klases, pritaikytas skirtingiems pirkėjų poreikiams. Šiuo metu gaminių pasiūla yra išties didelė, be to, bendrovė gamina keleriopų modelių šaldytuvus-vitrinas, šaldytuvus-mini barus bei vyno šaldytuvus įstaigoms ir viešbučiams.
AB „Snaigė“ privalumas ir stiprioji pusė – nuolatinis mokslo bei technikos pasiekimų ir moderniausių technologijų įdiegimas į gamybą. Todėl dabar čia kuriami ekonomiški, funkcionalūs, ilgalaikiai bei ekologiški gaminiai, kurie patenkina ne tik vietinės rinkos poreikius, bet ir atitinka užsienio rinkų reikalavimus. AB "Snaigė" gaminiai parduodami daugiau nei dvidešimtyje pasaulio šalių. Didžioji dalis produkcijos eksportuojama į Vakarų ir Centrinės Europos šalis, kur mūsų bendrovei atstovauja patikimi partneriai. – kvalifikuoti darbuotojai.
Šiandien kompanijoje dirba 1850 žmonių. Darbuotojų kvalifikacijai kelti kasmet skiriama nemažai lėšų. "Snaigės" techninis personalas nuolat domisi naujausiais mokslo pasiekimais, vadybininkai dalyvauja įvairiuose kursuose bei seminaruose. Be to, darbuotojai skatinami mokytis užsienio kalbų. Dėl šių investicijų kasdien gerėja darbo kokybė, įgyvendinama nemažai naudingų mokslo laimėjimų, nestinga kūrybiškų pasiūlymų. Jau nuo pat „Snaigės“ egzistavimo pradžios įmonė visą laiką investuoja į technologines naujoves, kartu tobulindama ir produktą.
Įmonė kiekvienais metais skiria vidutiniškai apie 15 mln. litų investicijoms į naujas technologijas. „Snaigės“ šaldytuvai - tai puikiai derantis funkcionalumas ir dizainas. Dizainerių idėjos, prisitaikymas prie individualių vartotojų poreikių ir rinkos pokyčiai atsispindi „Snaigės“ produktuose. Įmonė stengiasi sukurti tokį gaminį, kuris ne tik patenkintų vartotojų poreikius, bet ir visiškai atitiktų ekologijos reikalavimus. Kiekvienais metais įmonė sukuria po keletą naujų šaldytuvų modelių.
Darbo tikslai:
1. Įvardyti įmonės misiją ir tikslus;
2. Išanalizuoti įmonės situaciją;
3. Suformuluoti marketingo tikslus;
4. Parengti įmonei marketingo strategiją.
1. ĮMONĖS MISIJA
Mūsų misija – pagaminti tokį gaminį, kuris pranoktų Jūsų lūkesčius.
Mūsų vizija – diegiant naujausias bei pažangiausias technologijas, keliant darbuotojų kvalifikaciją ir tausojant mus...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 9029 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. ĮMONĖS MISIJA 4
  • 2. ĮMONĖS TIKSLAI 4
  • 3. SITUACIJOS ANALIZĖ 5
  • 3.1. Rinkos analizė 5
  • 3.1.1. Rinkos identifikavimas 5
  • 3.1.2. Rinkos dydis ir augimo tempai 6
  • 3.1.3. Rinkos tendencijos 7
  • 3.1.4. Esminiai sėkmės veiksniai 7
  • 3.1.5. Rinkos pelningumas 8
  • 3.2. MAKROAPLINKOS ANALIZĖ 10
  • 3.2.1.Ekonominė aplinka 10
  • 3.2.2.Socialinė ir kultūrinė aplinka 11
  • 3.2.3.Politinė ir teisinė aplinka 12
  • 3.2.4.Mokslinė ir technologinė aplinka 12
  • 3.2.5.Gamtinė aplinka 12
  • 3.3. MIKROAPLINKOS ANALIZĖ 14
  • 3.3.1.Vartotojų analizė 14
  • 3.3.2.Konkurentai 15
  • 3.3.3.Tiekėjų analizė 18
  • 3.4.Įmonės vidinės aplinkos analizė (arba Įmonės portfelio analizė) 19
  • 4. ĮMONĖS MARKETINGO TIKSLAI 23
  • 5.AB „SNAIGĖ“MARKETINGO STRATEGIJA 24
  • 5.1. Rinkos aprėpimo strategija vidaus ir globalioje rinkoje 24
  • 5.2.Pozicionavimo strategija vidaus ir globalioje rinkoje 25
  • 5.3 Konkurencinio pranašumo pasiekimo strategija vidaus ir globalioje rinkoje 28
  • 5.4 Marketingo komplekso elementų strategija vidaus ir globalioje rinkoje 33
  • 5.4.1. Prekės strategija 33
  • 5.4.2. Kainų strategija 33
  • 5.4.3. Paskirstymo strategija 34
  • 5.4.4. Rėmimo strategijos 36
  • IŠVADOS 38
  • LITERATŪRA 40

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
40 psl., (9029 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 40 psl., (9029 ž.)
  • Word failas 345 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt