PRIEDAI 24
1.TYRIMO OBJEKTO APRAŠYMAS IR MARKETINGO TYRIMO PROBLEMOS FORMULAVIMAS
Marketingo tyrimai – marketingo sprendimas reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas ir interpretavimas.
Marketingo tyrimas – tai sistemingas duomenų, susijusių su marketingo problemomis, rinkimas, kaupimas ir apdorojimas.
Šio darbo tikslas – remiantis parengta AB „Pieno žvaigždės“ situacijos analize, atlikti marketingo tyrimą. Darbe buvo rengiama AB „Pieno žvaigždės“ situacijos analizė bei atliekamas tyrimas jogurto (prekių grupės) atžvilgiu.
Problema: nuolat mažėja AB „Pieno žvaigždės“ jogurto „JO“ pardavimai. Įmonėje priimant sprendimus dėl naujų prekių įvedimo nepakankamai atsižvelgiama į vartotojų nuostatas.
Tyrimo tikslas: išsiaiškinti, kodėl neperkamas jogurtas „JO“.
Tyrimo tikslui pasiekti keliami tokie uždaviniai:
• Išsiaiškinti, kokie kriterijai svarbūs vartotojui perkant jogurtą;
• Išsiaiškinti, kodėl vartotojai perka vieno ar kito prekinio ženklo jogurtą.
Tyrimo metodai. Darbe naudoti bendramoksliniai tyrimo metodai: sisteminė analizė, lyginamoji analizė, loginė analizė. Marketingo tyrimui naudota standartizuota apklausos anketa.
Įmonė „Pieno žvaigždės“, įkurtas 1998 metais, yra didžiausias ir moderniausias pieno perdirbėjas Baltijos šalyse. Koncerno įstatinis kapitalas 54030451 Lt. Firmos ženklas ir prekių ženklai įregistruoti Valstybiniame patentų registre.
Šiuo metu įmonė vienija šias pieno perdirbimo įmones: AB„Mažeikių pieninę“, AB„Kauno pieninę“, AB„Pasvalio sūrinę“ ir valdo AB “Panevėžio pienas“.
Įmonės vizija – būti naujoviška gamybos ir rinkodaros įmone, užimančia tvirtas pozicijas Baltijos šalių rinkoje bei gaunančia nuolatinį ilgalaikį pelną.
Įmonės misija – gaminti tik aukščiausios kokybės pieno produktus be konservantų, kurie užtikrintų sveiką mitybą ir palengvintų maisto ruošimą.
AB „Pieno žvaigždės“ nuolat investuoja į gamybinių linijų modernizavimą bei įsigyja naujus įrengimus, todėl kasmet gerėja bendrovės gaminamos produkcijos kokybė. Pieno produktų gamybai naudojamos tik aukščiausios kokybės žaliavos.
Šiuo metu AB „Pieno žvaigždės“ yra viena iš daugiausiai pieno produktų parduodančių įmonių Lietuvoje. Įmonės apyvarta 2002 – 2004 m. pavaizduota 1 lentelėje:
1 lentelė
AB „Pieno žvaigždės“ apyvarta 2002 – 2004 m.
2002 m.
2003 m.
2004 m.
147,1 mln.Lt
183,8 mln.Lt
201,7 mln.Lt
Toks žymus apyvartos padidėjimas rodo, kad vartotojai vis dažniau renkasi sveiką mitybą ir pasitiki nepriekaištinga įmonės gaminamų produktų kokybe.
2004 m. AB „Pieno žvaigždės“ pieno produktų rinkoje užėmė apie 35...
Šį darbą sudaro 4332 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!