Savo darbe tirsiu ir nagrinėsiu AB “Pieno žvaigždės” įsikūrusio Pasvalyje, prekių pasiūlą ir asortimentą. Bandysiu apibrėžti pasiūlos esmę ir ją lemiančius veiksnius, analizuosiu prekių asortimentą apibūdinimą; įvertinsiu pasiūlos struktūros elementus bei pateiksiu prekės gyvavimo ciklo etapus.
Visus šiuos tyrimo etapus reikia panagrinėti išsamiau, kad labiau suvoktume ir suprastume pačią tyrimų esmę; charakterizuoti pasiūlos teorinę reikšmę; išanalizuoti pieno produktų pasiūlos tyrimą, atlikus vartotojų pirminę paklausą.
Šio tyrimo tema man pasirodė labai aktuali, kadangi yra kalbama apie pieno produktų asortimentą, jo poveikį žmogui. Juk visi gerai žinome, kokią svarbą vietą turi užimti mūsų mitybos racione pienas, bei jo produktai (apie tai bus kalbama ir toliau). Be abejo, bandysime išanalizuoti ir gamintojo svarbu ryšį su vartotoju.
“Pieno žvaigždės” buvo pasirinktos todėl, kad “arčiausiai” manęs ir man labiausiai priimtina pieno perdirbimo įmonė, su savo senomis pieno perdirbimo produkcijos gaminimo tradicijomis, be to ji yra viena iš didžiausių pieno perdirbimo bendrovių Panevėžio apskrityje.
Darbo tikslas – išanalizuoti AB “Pieno žvaigždžių” pieno produktų pasiūlą vartotojams.
4. išnagrinėti ir pateikti, vartotojų poreikiai;
5. apibrėžta pasiūlos esmė.
Darbo metodika:
• vykdoma anketinė apklausa;
◦ papildomų įvairių šaltinių analizė;
◦ gautos informacijos apibendrinimas ir duomenų palyginimas;
◦ pasiūlymai ir jų naudingumas;
◦ gautų rezultatų pritaikymo.
Siūlymai praktinio darbo pritaikymui:
1. išsamiau išanalizuoti pieno produktų asortimentą;
2. produkcijos asortimento tobulinimas;
3. išnagrinėti, ko labiausiai nori ir tikisi vartotojai;
4. būtinas naujų pieno produktų kūrimas
1
1. PASIŪLA IR JĄ VEIKIANTYS VEIKSNIAI
1.1. Pasiūla ir jos apimtis
Gamybinė veikla atliekama labai įvairiomis sąlygomis, sukuria tinkamų vartoti visų rūšių prekių apimtį, kurią gali pasiūlyti gamintojai, t.y. pasiūlą. Pasiūla pasireiškia pardavėjo siekimu parduoti kuo daugiau prekių ir kuo didesne kaina.
Taigi, pasiūla išskiriama kaip ekonominė kategorija, įvardijanti prekės ar paslaugos apimtį, kurią gali pasiūlyti gamintojai, esant skirtingoms kainoms. Pasiūla didėja didėjant prekės kainai, o mažėja, jai mažėjant dėl atitinkamo įmonės gaminančios tą prekę, pelno kitimo; didėjant prekės kainai, o gamybos kaštams liekant tokiems pat, gamybos priemonių savininkas gauna didesnį pelną, todėl jis didina tos prekės...
Šį darbą sudaro 4557 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!