Referatai

Reklaminių kampanijų palyginimas: AB "Pieno žvaigždės" ir AB "Vilkyškių pieninė"

10   (1 atsiliepimai)
Reklaminių kampanijų palyginimas: AB "Pieno žvaigždės" ir AB "Vilkyškių pieninė" 1 puslapis
Reklaminių kampanijų palyginimas: AB "Pieno žvaigždės" ir AB "Vilkyškių pieninė" 2 puslapis
Reklaminių kampanijų palyginimas: AB "Pieno žvaigždės" ir AB "Vilkyškių pieninė" 3 puslapis
Reklaminių kampanijų palyginimas: AB "Pieno žvaigždės" ir AB "Vilkyškių pieninė" 4 puslapis
Reklaminių kampanijų palyginimas: AB "Pieno žvaigždės" ir AB "Vilkyškių pieninė" 5 puslapis
Reklaminių kampanijų palyginimas: AB "Pieno žvaigždės" ir AB "Vilkyškių pieninė" 6 puslapis
Reklaminių kampanijų palyginimas: AB "Pieno žvaigždės" ir AB "Vilkyškių pieninė" 7 puslapis
Reklaminių kampanijų palyginimas: AB "Pieno žvaigždės" ir AB "Vilkyškių pieninė" 8 puslapis
Reklaminių kampanijų palyginimas: AB "Pieno žvaigždės" ir AB "Vilkyškių pieninė" 9 puslapis
Reklaminių kampanijų palyginimas: AB "Pieno žvaigždės" ir AB "Vilkyškių pieninė" 10 puslapis
Reklaminių kampanijų palyginimas: AB "Pieno žvaigždės" ir AB "Vilkyškių pieninė" 11 puslapis
Reklaminių kampanijų palyginimas: AB "Pieno žvaigždės" ir AB "Vilkyškių pieninė" 12 puslapis
Reklaminių kampanijų palyginimas: AB "Pieno žvaigždės" ir AB "Vilkyškių pieninė" 13 puslapis
Reklaminių kampanijų palyginimas: AB "Pieno žvaigždės" ir AB "Vilkyškių pieninė" 14 puslapis
Reklaminių kampanijų palyginimas: AB "Pieno žvaigždės" ir AB "Vilkyškių pieninė" 15 puslapis
Reklaminių kampanijų palyginimas: AB "Pieno žvaigždės" ir AB "Vilkyškių pieninė" 16 puslapis
Reklaminių kampanijų palyginimas: AB "Pieno žvaigždės" ir AB "Vilkyškių pieninė" 17 puslapis
Reklaminių kampanijų palyginimas: AB "Pieno žvaigždės" ir AB "Vilkyškių pieninė" 18 puslapis
Reklaminių kampanijų palyginimas: AB "Pieno žvaigždės" ir AB "Vilkyškių pieninė" 19 puslapis
Reklaminių kampanijų palyginimas: AB "Pieno žvaigždės" ir AB "Vilkyškių pieninė" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Bet kokia informacija šiuolaikiniame pasaulyje sklinda neapsakomu greičiu. Kasdien žiūrėdami televizorių sužinome, jog išrasta kažkas naujo, laikraštyje perskaitome, jog netoli mūsų namų atsidaro naujas jaukus restoranas, pašto dėžutėje randame reklaminį lankstinuką, kviečiantį apsilankyti drabužių parduotuvėje ir įsigyti prekių su nuolaida, paskambinusi maloni panelė pasiūlo įsigyti skaitmeninę televiziją. Ir tai tik keletas pavyzdžių.
Visa tai – reklama – galinga jėga, daranti didžiulį poveikį vartotojui ir padedanti įmonėms įgyvendinti savo užsibrėžtus tikslus.
Darbo objektas: reklaminės kampanijos.
Darbo tikslas: palyginti pasirinktas reklamines kampanijas.
◦ palyginti pasirinktų reklamų reklamines kampanijas.
Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, anketinė apklausa.
1. REKLAMOS SAMPRATA
Dabartinėje visuomenėje reklama užima itin svarbią vietą. Reklama – ypatingai galinga jėga, kuri sparčiai skverbiasi į visus visuomenės sluoksnius, taip formuodama begales nuostatų ir žmonių elgesį tam tikroje situacijoje, taip pat, darydama įtaką žmonių požiūriui į gyvenimą, pasaulį ir, svarbiausia, į pačius save.
Reklamą galima apibrėžti kaip labai plačią ir įvairią sritį. Tačiau šnekant paprastai ją galima įvardinti kaip skelbimą, kuris skelbiamas viešai. Juo norima pateikti tam tikrą informaciją, taip sudominant esamus ir potencialius kientus (vartotojus). Taigi, tai sąmoningas, kryptingas ir planingas poveikis klientui (vartotojui), kai įmonė siekia tam tikrų savo užsibrėžtų tikslų.
Rinkos sąlygomis, kai prekių gamyba didėja arba gali didėti sparčiau negu gyventojų perkamoji galia, reklama tampa viena iš svarbiausių priemonių pritraukti kuo daugiau vartotojų. Be to, reklama tampa viena veiksmingiausių konkurencijos priemonių.
Reklama yra laikoma pagrindine ryšių su vartotojais palaikymo priemone, nes ji apima daugiau potencialių vartotojų, negu tada, kai su jais bendraujama pardavimo procese. Todėl reklama tampa svarbia marketingo sudėtine dalimi.
Reklamos, kaip ryšio su vartotojais reikšmė, ypač didelė ir gali pasireikšti dviem aspektais – ekonominiu ir socialiniu požiūriu. Ekonominiu požiūriu reklama gali pagelbėti:
◦ subalansuojant pasiūla ir paklausą, kada įmonė gali sumažinti arba visiškai išvengti prekių susikaupimo pateikimo kanaluose;
• vartotojui lengviau orientuotis pateikiamoje prekių įvairovėje ir gausoje, paprasčiau priimti sprendimus, kuri prekė gali geriau patenkinti jų poreikius;
• formuojant vartotojų poreikius, taip...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6080 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Reklamos samprata 4
  • 1.1. Reklamos tikslai 5
  • 1.2. Reklamos strategija 6
  • 1.3. Reklamos rūšys ir tipai 7
  • 2. Reklaminės kampanijos esmė 10
  • 2.1. Reklaminės kampanijos tipai, planas, tikslai 10
  • 2.2. Reklaminės kampanijos biudžetas 12
  • 2.3. Reklamos pranešimo kūrimas 13
  • 2.4. Reklamos nešiklių pasirinkimas 14
  • 2.5. Reklamos efektyvumo įvertinimas 16
  • 3. Tyrimas „Vartotojų požiūris į AB „Pieno žvaigždės“ ir AB „Vilkyškių pieninė“ reklamų efektyvumą“ 17
  • 3.1. Tyrimo organizavimo metodika 17
  • 3.2. Anketos sudarymas, pateikimas 18
  • 3.3. Tyrimo rezultatų analizė ir interpretacija 19
  • Išvados 29
  • Literatūra 30
  • Priedai 31
  • 1 PRIEDAS 32
  • 2 PRIEDAS 33

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
36 psl., (6080 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 36 psl., (6080 ž.)
  • Word failas 273 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt