Bet kokia informacija šiuolaikiniame pasaulyje sklinda neapsakomu greičiu. Kasdien žiūrėdami televizorių sužinome, jog išrasta kažkas naujo, laikraštyje perskaitome, jog netoli mūsų namų atsidaro naujas jaukus restoranas, pašto dėžutėje randame reklaminį lankstinuką, kviečiantį apsilankyti drabužių parduotuvėje ir įsigyti prekių su nuolaida, paskambinusi maloni panelė pasiūlo įsigyti skaitmeninę televiziją. Ir tai tik keletas pavyzdžių.
Visa tai – reklama – galinga jėga, daranti didžiulį poveikį vartotojui ir padedanti įmonėms įgyvendinti savo užsibrėžtus tikslus.
Darbo objektas: reklaminės kampanijos.
Darbo tikslas: palyginti pasirinktas reklamines kampanijas.
◦ palyginti pasirinktų reklamų reklamines kampanijas.
Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, anketinė apklausa.
1. REKLAMOS SAMPRATA
Dabartinėje visuomenėje reklama užima itin svarbią vietą. Reklama – ypatingai galinga jėga, kuri sparčiai skverbiasi į visus visuomenės sluoksnius, taip formuodama begales nuostatų ir žmonių elgesį tam tikroje situacijoje, taip pat, darydama įtaką žmonių požiūriui į gyvenimą, pasaulį ir, svarbiausia, į pačius save.
Reklamą galima apibrėžti kaip labai plačią ir įvairią sritį. Tačiau šnekant paprastai ją galima įvardinti kaip skelbimą, kuris skelbiamas viešai. Juo norima pateikti tam tikrą informaciją, taip sudominant esamus ir potencialius kientus (vartotojus). Taigi, tai sąmoningas, kryptingas ir planingas poveikis klientui (vartotojui), kai įmonė siekia tam tikrų savo užsibrėžtų tikslų.
Rinkos sąlygomis, kai prekių gamyba didėja arba gali didėti sparčiau negu gyventojų perkamoji galia, reklama tampa viena iš svarbiausių priemonių pritraukti kuo daugiau vartotojų. Be to, reklama tampa viena veiksmingiausių konkurencijos priemonių.
Reklama yra laikoma pagrindine ryšių su vartotojais palaikymo priemone, nes ji apima daugiau potencialių vartotojų, negu tada, kai su jais bendraujama pardavimo procese. Todėl reklama tampa svarbia marketingo sudėtine dalimi.
Reklamos, kaip ryšio su vartotojais reikšmė, ypač didelė ir gali pasireikšti dviem aspektais – ekonominiu ir socialiniu požiūriu. Ekonominiu požiūriu reklama gali pagelbėti:
◦ subalansuojant pasiūla ir paklausą, kada įmonė gali sumažinti arba visiškai išvengti prekių susikaupimo pateikimo kanaluose;
• vartotojui lengviau orientuotis pateikiamoje prekių įvairovėje ir gausoje, paprasčiau priimti sprendimus, kuri prekė gali geriau patenkinti jų poreikius;
• formuojant vartotojų poreikius, taip...
Šį darbą sudaro 6080 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!