Visų marketingo veiksmų centre yra vartotojas ir jo poreikiai. Tenkindama šiuos poreikius, įmonė daro sprendimus, susijusius su pačia preke, jos kaina, pateikimu pirkėjui ir rėmimu. Šios keturios sprendimų ir veiksmų grupės sudaro rinkodaros kompleksą.
Prekę gaminanti įmonė visuomet yra daugiau ar mažiau nutolusi nuo vartotojo, todėl prekę prie pirkėjo būtina priartinti. Norint išspręsti šią problemą, reikia nemažai pastangų, nes vartotojo pageidavimai ir reikalavimai prekių paskirstymui yra paskirstymo, kaip marketingo komplekso elemento, pagrindas ir su juo susijusių sprendimų pradinis taškas.
Taigi marketingo komplekso elementui paskirstymas (pateikimas) priskiriami sprendimai ir veiksmai, kuriais pasirenkami prekės pateikimo vartotojams keliai, organizuojamas fizinis prekės judėjimas iš gamybos įmonės pas vartotoją.
Objektas – Paskirstymo būdai analizė.
Tikslas – Išanalizuoti paskirstymo būdus ir juos palyinti .
Metodai: Mokslinės literatūros analizė.
2. PASKIRSTYMO SAMPRATA
Lygiavertis tokiems marketingo komplekso elementams kaip prekė, kaina, rėmimas yra ir paskirstymas (angl. Place). Tai būtina ūkinė veikla, susiejanti prekių gamybą su jų vartojimu.
Prekių paskirstymo valdymas apima visumą sprendimų ir procesų, tiesiogiai ar netiesiogiai(per tarpininkus) nukreipiančių prekių ir paslaugų srautą iš gamintojo galutiniam vartotojui.
Moksliniuose darbuose, aprašančiuose prekių judėjimą rinkoje, vartojamos sąvokos paskirstymo sistema ir paskirstymo kanalas. Šie terminai tiksliausiai įvardija prekės judėjimo procesą nuo gamintojo iki vartotojo (R. Gudonavičienė, Ilona Bučienė, 2003).
Darbo pasidalijimu pagrįstame rinkos ūkyje paskirstymas yra būtina ūkinė veikla, prekių gamybą susiejanti su vartojimu. Paskirstymo turinį sudaro visuma veiksmų, kuriais tam tikra prekė iš gamintojo tiesiogiai ar per tarpininkus perduodama galutiniam vartotojui. Šis perdavimas turi prekių mainų, vykstančių tarp ūkio subjektų ir paprastai pasireškiančių kaip pirkimo – pardavimo operacijos, pobūdį. Todėl paskirstymo ir prekybos plačiąją (funkcine) prasme sąvokos yra tapačios.
Paskirstymo kaip specifinės ūkinės veiklos būtinumas kyla dėl atotrūkio, neatitikimo tarp prekių gamybos ir vartojimo vietos, laiko, kiekio ir kokybės. Prekę gaminanti įmonė visada yra daugiau ar mažiau nutolusi nuo vartotojo. Todėl būtina šį neatitikimą ir prekę priartinti prie jos pirkėjo. Prekės gamybos ir jos įsigijimo bei vartojimo laikas paprastai nesutampa....
Šį darbą sudaro 3509 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!