Kiekvienas iš mūsų nesvarstydami renkamės prekę kurią jau esamę matę, kurios prekės ženklą labiau žinome. Mums jis yra matytas per televiziją ar lauko reklamose, girdėjome per radiją ar iš artimųjų. Po šiais mums gerai žinomais prekių ženklais esančias prekes mes labiau vertiname nei tokius pat produktus kurių prekės ženklas yra mažiau žinomas. Tačiau nemažai vartotojų apsiriktų, jei paklaustume pirkėjo ar jis atskirtų produkto gamintoją, jei produktai būtų pateikiami be prekės ženklo ar brando ypatumų. Panašios sudėties produkcija mažai skiriasi, todėl kompanijoms tampa itin aktualu kurti produktui brandą. Sėkmingas brando sukūrimas lemia prekės ženklo žinomumą. Vartotojui žinant vieną ar kitą prekės ženklą, dingsta nežinojimo baimė. Vartotojas vertina tik tai ką žino, to pasekoje kyla produkto pardavimo apimtis, o tai padeda kompanijai įsitvirtinti rinkoje.
Vykstant globalizacijos procesui, plečiantis prekių ir paslaugų rinkai, prekių ženklas tampa vis svarbesniu komerciniu veiksniu, padedančiu sėkmingai konkuruoti. Prekių ženklas vartotojui padeda identifikuoti gaminį ir jo kokybę, suteikia informaciją apie jo gamintoją. Šiandien prekių ženklas, kaip pramoninės nuosavybės objektas, įgyja vis didesnę reikšmę, nes pritraukdamas vartotoją jis daro įtaką rinkai ir jos veikėjų elgesiui, todėl siekiant sėkmingai naudoti prekių ženklą svarbu laikytis pagrindinių jo kūrimo reikalavimų.
Tyrimai rodo, kad 75 proc. bendrovių arba jau atlieka prekės ženklo marketingą, arba planuoja tai daryti. Prekės ženklo marketingas padeda diferencijuoti klientus ir palaikyti jų lojalumą. Tai yra tikslingas asmeniškų santykių tarp kliento ir prekės ar paslaugos kūrimas. Prekės ženklas neapima visko – jis greičiausiai atskleidžia tik tam tikrą įmonės aspektą. Išskirti tą vienintelį ypatingą bruožą ar idėją ir suskirstyti nepakartojamą prekės ženklą, kuris padės klientui užmegzti emocinį ryšį tarp ženklo ir prekės ar paslaugos. Aštrėjančioje konkurencinėje kovoje įmonėms svarbu žinoti, kokiomis vertybėmis jos vadovaujasi, kaip klientai ar verslo aplinka vertina įmonę.
Pirkėjai renkasi geriau žinomą prekės ženklą ir yra už tai pasirengę mokėti daugiau, nes pats prekės ženkas turi savo vertę, taip padindamas prekės...
Šį darbą sudaro 7038 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!