Marketingo žinių ir patirties šiandien reikia įvairiuose verslo įmonės valdymo lygiuose dirbantiems vadovams, nepriklausomai nuo to, ar tai prekes gaminanti ir parduodanti ar paslaugas siūlanti įmonė. Šiandien didžioji pasaulio įmonių dauguma veikia ne tik šalies rinkoje, bet ir tarptautinėje. Tokiu būdu ji vykdo tarptautinį marketingą. Aktyvus ir kryptingas įsijungimas į tarptautines rinkas didina ne tik pačios įmonės, bet ir jos atstovaujamos šalies gerovę. Kuo sėkmingesnis įmonės įsijungimas į tarptautines rinkas, tuo jai naudingiau.
Šiame savarankiškame darbe bus analizuojamas sėkmingo tarptautinio marketingo pavyzdys, kuriuo pasirinkta ,,The Coca-Cola Company”, dėl savo pripažinimo pasaulyje.
Šio darbo tikslas: išanalizuoti tarptautinės kompanijos ,,The Coca-Cola Company” marketingą.
3. Išanalizuoti ,,The Coca-Cola Company” stiprybes, silpnybes, galimybes ir grėsmes.
Gegužės 8, 1886, vaistininkas už Dr. John Pemberton sukurtą "Coca-Cola” sirupo ąsotį nunešė į Jacobs vaistinę Atlantoje, kur jis buvo sumaišytas su gazuotu vandeniu ir parduodamas už penkis centus stiklinė.
Aplinkinis pasaulis nuolat keičiasi. Norėdama toliau klestėti per artimiausius dešimt metų, kompanija turi žvelgti į ateitį, suprasti tendencijas ir jėgas, kurios lems verslo ateitį, ir skubiai parengti tai, kas turi ateiti. Kompanija nuolat ruošiasi rytojaus šiandien. Štai apie ką yra ,,The Coca-Cola company“ 2020 m. vizija. Tai sukuria jų verslo ilgalaikę paskirtį ir suteikia kompanijai "gaires" laimėti rinką kartu su partneriais.
Misija: ,,The Coca-Cola company“ verslo planas prasideda misiją, kuri yra ilgalaikė. Ji pabrėžia tikslą bendrovės ir tarnauja kaip standartas, pagal kurį pasverti kompanijos veiksmai ir sprendimai.
• Atnaujinti pasaulį;
• Įkvėpti optimizmo ir laimės akimirkų;
• Sukurti pridėtinę vertę ir pabrėžti išskirtinumą.
Vizija: ,,The Coca-Cola company“ vizija tarnauja kaip gairės ir valdo kiekvieną verslo aspektą, atspindi tai, ką turi įmonė atlikti, norint ir toliau siekti pastovumo ir kokybės augimo.
Kompanijos vertybės tarnauja kaip kompasas veiksmams aprašyti, kaip ji elgiasi pasaulyje.
• Lyderystė: drąsa formuoti geresnę ateitį;
• Bendradarbiavimas: drąsinti kolektyvines idėjas;
• Sąžiningumas: būti atvirais;
• Atskaitomybė: kaip turi būti, tai taip ir yra;
• Aistra: susideda iš širdies ir proto;
• Įvairovė: prekinių ženklų...
Šį darbą sudaro 1808 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!