Namų darbai

Tarptautinės kompanijos marketingo ypatumai: "The Coca-Cola Company"

9.2   (2 atsiliepimai)
Tarptautinės kompanijos marketingo ypatumai: "The Coca-Cola Company" 1 puslapis
Tarptautinės kompanijos marketingo ypatumai: "The Coca-Cola Company" 2 puslapis
Tarptautinės kompanijos marketingo ypatumai: "The Coca-Cola Company" 3 puslapis
Tarptautinės kompanijos marketingo ypatumai: "The Coca-Cola Company" 4 puslapis
Tarptautinės kompanijos marketingo ypatumai: "The Coca-Cola Company" 5 puslapis
Tarptautinės kompanijos marketingo ypatumai: "The Coca-Cola Company" 6 puslapis
Tarptautinės kompanijos marketingo ypatumai: "The Coca-Cola Company" 7 puslapis
Tarptautinės kompanijos marketingo ypatumai: "The Coca-Cola Company" 8 puslapis
Tarptautinės kompanijos marketingo ypatumai: "The Coca-Cola Company" 9 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Marketingo žinių ir patirties šiandien reikia įvairiuose verslo įmonės valdymo lygiuose dirbantiems vadovams, nepriklausomai nuo to, ar tai prekes gaminanti ir parduodanti ar paslaugas siūlanti įmonė. Šiandien didžioji pasaulio įmonių dauguma veikia ne tik šalies rinkoje, bet ir tarptautinėje. Tokiu būdu ji vykdo tarptautinį marketingą. Aktyvus ir kryptingas įsijungimas į tarptautines rinkas didina ne tik pačios įmonės, bet ir jos atstovaujamos šalies gerovę. Kuo sėkmingesnis įmonės įsijungimas į tarptautines rinkas, tuo jai naudingiau.
Šiame savarankiškame darbe bus analizuojamas sėkmingo tarptautinio marketingo pavyzdys, kuriuo pasirinkta ,,The Coca-Cola Company”, dėl savo pripažinimo pasaulyje.
Šio darbo tikslas: išanalizuoti tarptautinės kompanijos ,,The Coca-Cola Company” marketingą.
3. Išanalizuoti ,,The Coca-Cola Company” stiprybes, silpnybes, galimybes ir grėsmes.
Gegužės 8, 1886, vaistininkas už Dr. John Pemberton sukurtą "Coca-Cola” sirupo ąsotį nunešė į Jacobs vaistinę Atlantoje, kur jis buvo sumaišytas su gazuotu vandeniu ir parduodamas už penkis centus stiklinė.
Aplinkinis pasaulis nuolat keičiasi. Norėdama toliau klestėti per artimiausius dešimt metų, kompanija turi žvelgti į ateitį, suprasti tendencijas ir jėgas, kurios lems verslo ateitį, ir skubiai parengti tai, kas turi ateiti. Kompanija nuolat ruošiasi rytojaus šiandien. Štai apie ką yra ,,The Coca-Cola company“ 2020 m. vizija. Tai sukuria jų verslo ilgalaikę paskirtį ir suteikia kompanijai "gaires" laimėti rinką kartu su partneriais.
Misija: ,,The Coca-Cola company“ verslo planas prasideda misiją, kuri yra ilgalaikė. Ji pabrėžia tikslą bendrovės ir tarnauja kaip standartas, pagal kurį pasverti kompanijos veiksmai ir sprendimai.
• Atnaujinti pasaulį;
• Įkvėpti optimizmo ir laimės akimirkų;
• Sukurti pridėtinę vertę ir pabrėžti išskirtinumą.
Vizija: ,,The Coca-Cola company“ vizija tarnauja kaip gairės ir valdo kiekvieną verslo aspektą, atspindi tai, ką turi įmonė atlikti, norint ir toliau siekti pastovumo ir kokybės augimo.
Kompanijos vertybės tarnauja kaip kompasas veiksmams aprašyti, kaip ji elgiasi pasaulyje.
• Lyderystė: drąsa formuoti geresnę ateitį;
• Bendradarbiavimas: drąsinti kolektyvines idėjas;
• Sąžiningumas: būti atvirais;
• Atskaitomybė: kaip turi būti, tai taip ir yra;
• Aistra: susideda iš širdies ir proto;
• Įvairovė: prekinių ženklų...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1808 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas.3
  • 1. Įmonės aprašymas 4
  • 2. ,,The Coca-Cola Company“ rinkodara 5
  • 3. ,,The Coca-Cola Company“SSGG analizė 6
  • Išvados..8
  • Informacijos šaltiniai.9

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
9 psl., (1808 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros namų darbas
  • 9 psl., (1808 ž.)
  • Word failas 35 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt