Šiauliai, 2007
IŠVADOS.....................................................................................................................................20
LITERATŪRA............................................................................................................................21
PRIEDAI......................................................................................................................................25
Įvadas
Socialinių mokslų sąrašas dvidešimtojo amžiaus pabaigoje pasipildė naujais pavadinimais. Greta per šimtmečius kurtų, studijuotų ir visuotinai pripažintų mokslų, filosofijos, logikos, psichologijos, ekonomikos gana staigiai atėjo marketingas, logistika, organizacijų elgsena, personalo vadyba ir kiti. Pastarieji greitai įgijo pripažinimą ir paklausą realiame gyvenime, tapo rinkos ūkio tvarkymo ir problemų sprendimo žinių ir metodinių priemonių šaltiniu. Jų dėka gerokai pakilo verslo intelektualumas, ir mėginimai į verslą eiti bet kaip tapo labai rizikingu, gerų ir ilgalaikių rezultatų nežadančiu užsiėmimu.
Marketingas dažniausiai suprantamas kaip verslo įmonių veiklos bei problemų sprendimo būdas, nors jo metodus taip pat naudoja visuomeninės, politinės, valstybinės ir net religinės organizacijos ir institucijos norėdamos sužadinti sau pageidautiną žmonių reakciją.
Nacionalinio kraujo centras ir kiti tokie panašūs centrai, kurie ima kraują iš donorų, taip pat naudoja marketingą, kad galėtų funkcionuoti.
Pagrindiniai Nacionalinio kraujo centro veiklos uždaviniai – nuolat ir laiku aprūpinti Respublikos asmens sveikatos priežiūros įstaigas saugiu krauju ir jo komponentais bei preparatais.
Nacionaliniame kraujo centre dirbantys specialistai ima donorų kraują, gamina kraujo komponentus ir aprūpina jais asmens sveikatos priežiūros įstaigas bei pacientus. Centre kaupiami ir analizuojami duomenys apie kraujo donorus, recipientus bei kraujo komponentus ir preparatus. Nacionalinis kraujo centras organizuoja šalyje surinktos kraujo plazmos eksportą ir jos perdirbimą į kraujo preparatus. Taip pat organizuoja reikalingų kraujo komponentų ir preparatų importą bei pirkimą ir aprūpina jais asmens sveikatos priežiūros įstaigas.
Aktualumas: šiuolaikinius kraujo donorystės veiklos principus diegiančiose šalyse pripažįstama, kad neatlygintina kraujo donorystė yra viena iš prielaidų apsirūpinant pakankamu kiekiu saugių kraujo produktų. Lietuvoje per pastaruosius ketverius metus neatlygintinai kraują davusių donorų skaičius didėjo. Tačiau, atsižvelgiant į kraujo komponentų poreikį, neatlygintinos donorystės mastai šalyje yra nepakankami.
Kursinio projekto tikslas- išsiaiškinti, kokie marketingo ypatumai yra taikomi kraujo donorystėje.
Projekto tikslui pasiekti iškelti tokie uždaviniai:
• Surinkti ir nusakyti pagrindinius marketingo teorinius aspektus.
• Pastaruosius įrodyti bei pagrįsti praktiniais kraujo donorystės pavyzdžiais.
• Suformuluoti pagrįstas išvadas.
Kursinį projektą rengė:
• 1.2., 2.1., 2.2.2 temas aptarė D....
Šį darbą sudaro 6402 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!